2026-07-06, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarthMartinus
Och ofta i lägre divisioner.
Sedan pumpar man in pengar med målet att nå toppen.
De är väldigt målmedvetna på det sättet...

Typ Växjö, fast var svarta pengar då.
Citera
2026-07-06, 20:06
Medlem
Elvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Har du posten med kort- och långfristiga skulder samt fotnoterna med førdelningen?

Vilka spelarskulder har man ført upp?

Eftersom vi har ekonomer som sköter det där håller det inte mig vaken om nätterna.
Citera
2026-07-06, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvi
Eftersom vi har ekonomer som sköter det där håller det inte mig vaken om nätterna.

Alltså, du är så underbart bekymmerslös! Du blir en perfekt medborgare i min framtida diktatur! Vill du följa mig, lyda mig och då blir allt bra?
Citera
2026-07-06, 20:16
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:

Ok. Det är annars ganska grundläggande høgstadiematematik. Men du kanske kommer dit senare.
Citera
2026-07-06, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Typ Växjö, fast var svarta pengar då.

Vet inget om svarta pengar men växjö är en typisk klubb som skulle kunna tas över av red bull...
Ingen stark supporterkultur och pengakåta ägare.
Citera
2026-07-06, 20:46
Medlem
Elvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Ok. Det är annars ganska grundläggande høgstadiematematik. Men du kanske kommer dit senare.

Absolut. Men har vi kompetent folk (vilket vi har) så behöver vi knappast dubbeljobba. Det handlar dessutom om tillit till styrelse och sportslig organisation.

Då är det bättre jag tar några bira på lokalen med polarna, planera bortaresor och vässande ramsor!
Citera
2026-07-06, 20:50
Medlem
Citat:
Absolut. Men har vi kompetent folk (vilket vi har) så behöver vi knappast dubbeljobba. Det handlar dessutom om tillit till styrelse och sportslig organisation.

Då är det bättre jag tar några bira på lokalen med polarna, planera bortaresor och vässande ramsor!

"Kompetent folk"
Citera
2026-07-06, 20:55
Medlem
Elvis avatar
Citat:
"Kompetent folk"

Hatet lyser igenom min vän.
Citera
2026-07-06, 20:59
Medlem
Citat:
Hatet lyser igenom min vän.

Inte hat! Du blandar ihop hat med misstro mot en inkompetent ledning som kör föreningens ekonomi i botten.
Citera
2026-07-06, 21:01
Medlem
Elvis avatar
Citat:
Inte hat! Du blandar ihop hat med misstro mot en inkompetent ledning som kör föreningens ekonomi i botten.

Oerhört komiskt. Det är juli, solen skiner men vad gör folket här? Jo. Diskuterar Leksands IF!
Citera
2026-07-06, 21:11
Medlem
Citat:
Oerhört komiskt. Det är juli, solen skiner men vad gör folket här? Jo. Diskuterar Leksands IF!

Ja, du diskuterar ju Leksands IF! Vill du diskutera Leksands IF med dig själv? Vid närmare eftertanke så är det kanske ingen dum idé.
Citera
2026-07-06, 22:06
Medlem
Citat:
Ekonomer i Leksand? 😮
Om ekonomin är så bra, varför har man avbetalningar till tidigare spelare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in