Citat:
Ursprungligen postat av
Kickassfarsan
Så det är brottsoffrets fel nu?
Var just och läste denna härliga nyhet på tv4 fb. Syns långväga att personerna som backar Jockeboi är utvecklingsstörda. Och dom som ifrågasätter har något bakom pannbenet.
Men ska bli oerhört underhållande att se hur ni mupparmen nu kommer stånga er blodiga 🤣 Ta det lite lugnt så ni inte blir bältade och medicinerade på boendet bara.
Fina Annika. Jag hoppas att Linnea följer hennes exempel. Chrippas bror (Jocke) har börjat begripa att han inte kan prata om barndomen mer, inte ens hans trognaste fans kommer gå på en enda lögn till om A. Han är tyst för att rädda det lilla han har kvar.
Synd för Anjo att inte få alla tjänster han gjort Jocke återgäldade. Jag förstår att det måste svida rejält att bli sviken av Jockiboi igen och gå miste om en så attraktiv intervju. Jocke vinner ingenting på att göra en intervju och han är inte intresserad av att hjälpa Anjos kanal på fötter igen.
Det blir bara vatten och bröd i sommar för Saldes och Björlundsklanen *pun intended*
Jag ser titeln Anjo drömmer om:
"EXKLUSIV INTERVJU MED JOAKIM LUNDELL, STÄMNINGEN CHRIPPAS MAMMA INTE VISSTE SKULLE BLI OFFENTLIG *expose*