2026-07-06, 16:19
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Ja, då passar Jocke..

Eller hur?! Smarthet för Christofer, är att visa upp sina brott. Jisses, så dumt.

Christofer åker slalom med polisen o andra myndigheter
Han ser hur andra gör, men åker dit själv. Familjens stjärna
Citera
2026-07-06, 16:52
Medlem
Lemonade.347s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Stämningen bevisar än en gång att dom gör allt för pengar och att dom är för inkompetenta för att arbeta till sig dom 😅
Mamman, precis som son, förstår inte att det här bara är förbannat jävla pinsamt. Så fort den här skiten börjat lugna sig så kommer det här. Jag gillar inte ens Jocke men dom här människorna får mig att till och med sympatisera med honom. Att ha dom här människorna som familj låter som en verklig mardröm. Bara att mer eller mindre alla har varit missbrukare säger väl något. Ordentlig pundar familj.
Senast redigerad av Lemonade.347 2026-07-06 kl. 16:56.
Citera
2026-07-06, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Så det är brottsoffrets fel nu?

Var just och läste denna härliga nyhet på tv4 fb. Syns långväga att personerna som backar Jockeboi är utvecklingsstörda. Och dom som ifrågasätter har något bakom pannbenet.

Men ska bli oerhört underhållande att se hur ni mupparmen nu kommer stånga er blodiga 🤣 Ta det lite lugnt så ni inte blir bältade och medicinerade på boendet bara.
Fina Annika. Jag hoppas att Linnea följer hennes exempel. Chrippas bror (Jocke) har börjat begripa att han inte kan prata om barndomen mer, inte ens hans trognaste fans kommer gå på en enda lögn till om A. Han är tyst för att rädda det lilla han har kvar.

Synd för Anjo att inte få alla tjänster han gjort Jocke återgäldade. Jag förstår att det måste svida rejält att bli sviken av Jockiboi igen och gå miste om en så attraktiv intervju. Jocke vinner ingenting på att göra en intervju och han är inte intresserad av att hjälpa Anjos kanal på fötter igen.

Det blir bara vatten och bröd i sommar för Saldes och Björlundsklanen *pun intended*

Jag ser titeln Anjo drömmer om:
"EXKLUSIV INTERVJU MED JOAKIM LUNDELL, STÄMNINGEN CHRIPPAS MAMMA INTE VISSTE SKULLE BLI OFFENTLIG *expose*
Citera
2026-07-06, 18:36
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Christofer åker slalom med polisen o andra myndigheter
Han ser hur andra gör, men åker dit själv. Familjens stjärna

Det krävs en kräfta för att vara slalomstjärna även på sommaren 😅

Makarna kanske äntligen insett att det är dyrt att skaffa bebis och sagt till farföräldrarna att dom måste punga ut lite om dom ska få hänga med ungen 😅
Citera
2026-07-06, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemonade.347
Mamman, precis som son, förstår inte att det här bara är förbannat jävla pinsamt. Så fort den här skiten börjat lugna sig så kommer det här.
Jocke har dragit upp lögner A i 10 år, "så fort det lugnat ner sig". Det tog 10 år för henne att sätta ner foten.

Victim blaming at it's finest.
Citera
2026-07-06, 18:47
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jocke har dragit upp lögner A i 10 år, "så fort det lugnat ner sig". Det tog 10 år för henne att sätta ner foten.

Ingen verkar intresserad av att diskutera Kräftans mer kände bror här utan du får snällt gå och vänta i hans tråd tills någon orkar eller ens vill prata om han med dig.
Citera
2026-07-06, 19:01
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Menar du den ökände Jockiboi? Han som inte kan hålla händerna i styr runt sin fetisch, du fattar. Jag pratar om Chrippas mamma, Linneas svärmor och deras gemensamma barns mormor i Chrippas tråd. Jockiboi kan knappast kallas hennes, hon har frigjort sig från den blytunga tyngd som dragit ner henne i alla år. Hon är fri nu och hon kommer inte behöva se pojken som vill kallas det mer på Chrippakanalen (Anjos YouTube), för han kommer aldrig vågar prata om henne igen. Han har förlorat striden.

Jag tycker att media valde en vacker bild på henne, hon lyser godhet.

Tycker hon påminner om mother Gothel i tangled som gammal. Samma hatiskta och elaka utseende. Men vi alla har olika smak 🤷🏻‍♀️
Citera
2026-07-06, 19:21
Medlem
Lemonade.347s avatar
Citat:

Hon är inget offer i det här. Inte överhuvudtaget.

Men du har ju tidigare sagt att C borde placeras med samma kvinna som kallade henne för missbildad, horunge och som filmar henne när hon är i jobbiga situationer för att lägga upp det och använda det som ammunition mot "den andra sidan" så egentligen borde jag nog inte ens ta dig på allvar. Antingen trollar du eller så är du ordentligt pantad.
Citera
2026-07-06, 19:23
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Hennes utseende är inte hatiskt och elakt och hennes beteende är sannerligen inte det.

Jag tycker att Jocke påminner om en fisk. Nappar det så nappar det och då nappar det rejält så att säga. Det är så man blir mörkrädd.

Han kan inte bemöta hennes påstående om att hela hans livshistoria är en stor lögn.

Nu får ju alla ha olika smak och åsikt och det är precis så som jag ser henne. Det fanns ju tex folk som tyckte att Ted Bundy såg trevlig och stilig ut också 🤷🏻‍♀️

Linnea verkar tex tycka Kräftan ser bra ut, och tur är väl det att det finns olika smaker.
Citera
2026-07-06, 19:37
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Det krävs en kräfta för att vara slalomstjärna även på sommaren 😅

Makarna kanske äntligen insett att det är dyrt att skaffa bebis och sagt till farföräldrarna att dom måste punga ut lite om dom ska få hänga med ungen 😅

Kräftor är för dumma för sitt eget bästa
Förhoppningsvis så kanske dom förstår att det kostar lite deg när man har barn. Har inte lilla frun några samarbeten så hon kanske kan få några gratis möbler? fattiga som kyrkråttor är dom. Men dom lever ju på kärlek iaf, alltid nåt
Citera
2026-07-06, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemonade.347
Hon är inget offer i det här. Inte överhuvudtaget.

Men du har ju tidigare sagt att C borde placeras med samma kvinna som kallade henne för missbildad, horunge och som filmar henne när hon är i jobbiga situationer för att lägga upp det och använda det som ammunition mot "den andra sidan" så egentligen borde jag nog inte ens ta dig på allvar. Antingen trollar du eller så är du ordentligt pantad.
Jag tycker att C borde placeras hos Chrippa och Linnea för att dom är två vuxna som kan tillgodose ett barns behov och lägga personliga konflikter åt sidan för Lillen. Allt i början av Chrippadramat var kaotiskt, alla var pressade och alla betedde sig illa, men det har gått flera år nu. Julia har visat sig vara oacceptabelt bristfällig som vårdnadshavare, hon är i det i det skick och den sinnesstämning hon är i nu och har varit i snart tre år. Alla föräldrar och vårdnadshavare har konflikter, gör misstag ibland och ingen är en helt felfri förälder eller ett bra inflytande på barn på alla sätt, men det Julia brister på många punkter och det hon gör nu gör hon medvetet och Lillen och relationen med Lillens pappa har misskötts under en längre tid.
Citera
2026-07-06, 20:20
Medlem
Citat:
fp

Sluta skicka meddelande till mig! Det skrev jag även förra gången du gjorde det! Lägg av!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in