2026-07-06, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incognitougglan
Är det bara jag som tycker att det är intressant att de två började snacka om att flytta till ett hus, helt plötsligt så verkade det inte vara så viktigt att komma tillbaka till svergie för Zeb

Ja det verkade inte vara så bråttom längre om dom ska flytta till en villa med pool 🤔

Han vet verkligen hur han ska hålla oss tittare runt lillfingret och spela på vår empati, här fick han mer eller mindre hela Benjoo Banger communityt att gå i taket och ta hans sida mot Benjoo, och sen så tvärvänder han
Citera
2026-07-06, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Säkert, men en sak jag had undrat över är om Benjoo delar med sig av Tren ens eller om han hamstrar allt för sig själv

Zeb skulle verkligen behöva lite Tren tror jag då han är ganska skinny. Frågan är om Tren eller mer mat hade varit bättre, Benjoo ger han nog bara antingen eller, annars blir han för dyr i drift

Ja det är frågan om Benjoo delar med sig av de tyngre grejerna.
Fint att han öppnar steroid pungen till Zeb.
Jag gissar att han gör det på grund av att missbrukare vill ju sällan hålla på själv.

Vilket tragisk liv för Zeb att gå och tigga från Benjoo.
Citera
2026-07-06, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Ja det är frågan om Benjoo delar med sig av de tyngre grejerna.
Fint att han öppnar steroid pungen till Zeb.
Jag gissar att han gör det på grund av att missbrukare vill ju sällan hålla på själv.

Vilket tragisk liv för Zeb att gå och tigga från Benjoo.

Undra om Benjoo nu ska bötfälla Zeb när han fått in en egen kund och bygga hemsida för

Kan tänka mig att Benjoo kommer ta rollen som Zebs skatteverk nu och beskatta honom kanske upp mot 50% av lönen, precis som svenska skatteverket gör

Kanske är det taktiskt att hålla honom kvar med Bolan, då kan han ju inte lämna även om han vill det, utan sitter fast i Benjoos grepp
Citera
2026-07-06, 15:25
Medlem
Citat:
Undra om Benjoo nu ska bötfälla Zeb när han fått in en egen kund och bygga hemsida för

Kan tänka mig att Benjoo kommer ta rollen som Zebs skatteverk nu och beskatta honom kanske upp mot 50% av lönen, precis som svenska skatteverket gör

Kanske är det taktiskt att hålla honom kvar med Bolan, då kan han ju inte lämna även om han vill det, utan sitter fast i Benjoos grepp

Zeb är väl van att bli någons bitch? Han har väl suttit av lite tid på booty house(fängelse)?

Ja det blir nog drogerna som får Zeb att bli lydig till slut och stanna. När Benjoo sålt in honom hur man blir en alpha.
Citera
2026-07-06, 16:26
Medlem
Jag vill se Benjoo brottas.

Seriöst. Han påstår han var en slagskämpe i skolan och tränade brottning.

Med andra ord borde han ENKELT kunna spöa average banan.

Är det bara jag som på fullaste allvar tror Zeb lätt skulle kunna spöa Benjoo?

Seriöst han har NOLL aura, NOLL manlighet, NOLL PONDUS, han ser så jävla vek ut. Killen kommer vara TOTALT VÄRDELÖS i en faktisk fight.
Citera
2026-07-06, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Jag vill se Benjoo brottas.

Seriöst. Han påstår han var en slagskämpe i skolan och tränade brottning.

Med andra ord borde han ENKELT kunna spöa average banan.

Är det bara jag som på fullaste allvar tror Zeb lätt skulle kunna spöa Benjoo?

Seriöst han har NOLL aura, NOLL manlighet, NOLL PONDUS, han ser så jävla vek ut. Killen kommer vara TOTALT VÄRDELÖS i en faktisk fight.

Tanken har faktiskt slagit mig att någon gång så kommer ju Zeb bara balla ur och spöa upp och råna Benjoo typ

Han har ju fan kidnappat folk förr, han är eller var alltså tungt kriminell, och där sitter lilla Benjoo helt i sin egna värld och förnedrar Zeb gång på gång, såpass att Zeb aktivt lämnar bordet eller går iväg osv

Alla vet att när man är på botten så är ens heder det enda man har kvar, precis som i fängelset där du kan bli dödad om du snor någons ostmacka eller tränger dig före i lunch kön

Benjoo lever i sin egna värld totalt, tror han är farlig och tuff för att han sätter nålar i röven och har tränat amatör brottning i tonåren, han är så långt ifrån verkligheten som man kommer, påminner om ett litet barn med en mildare förståndshandikappning
Citera
2026-07-06, 16:43
Medlem
Jag är ganska säker på att Benjoo kommer återkomma om några år. Och berätta att hela äventyret i Da nang var en 30-årskris.

Om man tittar på gamla videos när han har hår och ser någorlunda ut så är det som en före och efter white trash transformation.
Citera
2026-07-06, 16:55
Medlem
Citat:
Tanken har faktiskt slagit mig att någon gång så kommer ju Zeb bara balla ur och spöa upp och råna Benjoo typ

Han har ju fan kidnappat folk förr, han är eller var alltså tungt kriminell, och där sitter lilla Benjoo helt i sin egna värld och förnedrar Zeb gång på gång, såpass att Zeb aktivt lämnar bordet eller går iväg osv

Alla vet att när man är på botten så är ens heder det enda man har kvar, precis som i fängelset där du kan bli dödad om du snor någons ostmacka eller tränger dig före i lunch kön

Benjoo lever i sin egna värld totalt, tror han är farlig och tuff för att han sätter nålar i röven och har tränat amatör brottning i tonåren, han är så långt ifrån verkligheten som man kommer, påminner om ett litet barn med en mildare förståndshandikappning

Vad vet vi om hans så kallade brottarkarriär?
Citera
2026-07-06, 17:01
Medlem
Citat:

Som jag kommer ihåg vad han berättat så gick han inte speciellt länge i brottning.
Och han var inte gammal.
Citera
2026-07-06, 17:01
Medlem
Citat:

Jag tror hans brottningskarriär utspelade sig mest på skolgården faktiskt, så man får nog välja om man vill gå på Benjoos version där om att han var en bad boy som brukade brotta ner dom största killarna på skolgården, måste säga att man blir lite skeptisk
Citera
2026-07-06, 17:05
Medlem
Han berättade i senaste videon om mobbning. Och som förslag till öknamn gav han "Lille Benjoo".
Det kanske det som gjort att han är så osäker och måste trycka steroider och är fast i bad boy narrativet?
Citera
2026-07-06, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Han berättade i senaste videon om mobbning. Och som förslag till öknamn gav han "Lille Benjoo".
Det kanske det som gjort att han är så osäker och måste trycka steroider och är fast i bad boy narrativet?

Har inte sett så långt in i videon, jag är precis där han blev uppraggad av en hallick och frågade om han kunde få en "boom boom massage"

Men det är klart man gissat det där med mobbningen, men varför snackar han då skit om andra som blir mobbade? han har ju sagt innan på ett nedlåtande sätt när han är arg på en person att dom var mobboffer i skolan osv, kan det vara någon slags freudiansk spegling?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in