Citat:
Ursprungligen postat av
Putinhater
Slå ihjäl med bara händerna sluta överdriv så förbannat man får stå upp för sig lite dem kunde ha dödat mig också löjligt att tro att en tjej blir helt paralyserad bara en kille vill ha sex som varken varit hotfull eller annat sker det under hot var det våldtäkt redan innan den mansfientliga samtyckeslagen trädde i kraft, givetvis kan kvinnan bli paralyserad om killen är hotfull eller dylikt men tro att hon skulle göra det för en oskyldig invit till sex är bara löjligt, som om jag skulle bli så rädd när en polare helt oskyldigt frågar om ett lån att jag skräckslagen ger honom allt löjeväckande samma om en kille oskyldigt tar initiativ till sex
Varför stod du inte upp för dig själv då och stoppade dem från att råna dig? I ditt eget hem dessutom.
Vem har påstått att tjejer/kvinnor blir paralyserade bara av att bli tillfrågade om sex?
Vadå sluta överdriv? Menar du att det inte förekommit och förekommer att män slår ihjäl kvinnor utan tillhygge/vapen? Och att de lätt kan skrämma en tjej/kvinna till rädsla/passivitet bara genom att hota/uppträda hotfullt?
Svara gärna på denna frågan:
"Så tex misshandel/grov misshandel/stora skador på könsorganen måste alltid förekomma i samband med våldtäkt enligt dig?"
Som var en följdfråga på ett av dina inlägg:
"Ursprungligen postat av Putinhater
Japp och det bör aldrig räcka för fällande dom då ord mot ord inte når upp till kravet om bortom rimligt tvivel"