2026-07-06, 15:37
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Då är det är ju en himla tur att du är så rutinerad så att du har koll på lipsillarna. Nu råkade det vara en åsikt jag uttryckte. Det här är Flashback, vet du, och här tycker vi saker. Och #746 njutbara gnyende är min personliga favorit, oavsett vad du tycker. Jag kikade på hans Facebook innan han stängde den i panik och där raljerade tönten om ditt och datt. Bl a hade han postat en bild som jag förmodar skulle visa på kraftfull och manlig styrka. Motivet pekade bakåt i historien och kan säjas vara något slags romantiserad bild av krigare från anno dazumal. #746 la för säkerhets skull till en text också, så att alla skulle förstå vilken he-man han är; "Innan landet feminiserades". Personligen kan jag tycka att det rimmar lite dåligt med den ynkliga, snyftande, menlösa krake han visade sej vara i verkligheten. Men hursomhelst funkar väl valda delar av samtalet alldeles utmärkt som ringsignal.

Går också in och lyssnar på #746 då och då. Det är en Dumpklassiker. Precis som hongäddan i Mariefred och Slingraren i Varberg som också haft intressanta skademininimeringssamtal.

Undrar så mycket hur det gått för #746. Var ju sparsam med bilder. Någon som har koll på hans status idag?
Citera
2026-07-06, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Vilka vi? Du och 746? Personangrepp, varför då? Du vet väl själv vad du skrivit? Tips, skriv aldrig i affekt. Och ja 746 och 796 lika äckliga.
Vi i denna tråden hallå
Citera
2026-07-06, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Behöver inte komma med någonting, du får själv hålla reda på vad du skriver. Förresten, så raderas många av dina inlägg av mod. Du får släppa vad du vill.

Jag fortsätter debattera 746 med dig (och andra). Lite sjukt att 746 nya namn är "lilla helgonet" med tanke på hans preferenser för barn. Grannarna tackade för upplysningen.
Nä men du påstår jag känner 746 så vill bara veta var jag skrivit det
Citera
2026-07-06, 15:55
Avstängd
Nämen nu får ni dra åt pipsvängen, är 99% säker på att jag stött på #253 hundratals gånger. Vet någon om hans förnamn börjar på J och är väldigt svenskt?

Om jag får bekräftat att det är han så ska jag dela med mig lite och ni kan i stort sätt fråga mig vad ni vill om honom.
Citera
2026-07-06, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Nämen nu får ni dra åt pipsvängen, är 99% säker på att jag stött på #253 hundratals gånger. Vet någon om hans förnamn börjar på J och är väldigt svenskt?

Om jag får bekräftat att det är han så ska jag dela med mig lite och ni kan i stort sätt fråga mig vad ni vill om honom.

Vad är det för kretsar du rör dig i egentligen?
Citera
2026-07-06, 16:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BigCahuna
Var är det för kretsar du rör dig i egentligen?
Vet fan inte vad jag ska säga mer än att jag aldrig umgåtts privat med #253. Vill inte outa mig själv för mycket och säga i vilka sammanhang vi stötts på men är #253 den jag tror så har jag info sen barnsben på honom!
Citera
2026-07-06, 16:20
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Går också in och lyssnar på #746 då och då. Det är en Dumpklassiker. Precis som hongäddan i Mariefred och Slingraren i Varberg som också haft intressanta skademininimeringssamtal.

Undrar så mycket hur det gått för #746. Var ju sparsam med bilder. Någon som har koll på hans status idag?
#746 fick hastigt lägga ut huset till försäljning, detsamma med bilen, bytte namn till ett som klingar osvenskt och flyttade till en etta på 28m² i en liten ort ca 14 mil bort. Jag gissar att han ägnar en del tid åt att läsa på Flashback, men det är förstås bara en vild gissning. Huvuddelen av hans vakna tid går antagligen åt att sexchatta. I samtalet framgår ju att han var rätt aktiv på den fronten. En liten Dumpen-publicering ska väl inte hindra fanskapet från att fortsätta på den inslagna vägen, tänker jag.
Citera
2026-07-06, 16:27
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigCahuna
Vad är det för kretsar du rör dig i egentligen?
Det är verkligen en fråga man kan ställa sej. Först var det #785s liv som fläktes ut här i tråden för allmän beskådan. Vi har fått veta det mesta om honom. Nu börjar jag tro att #253 kommer att möta samma öde. Inte för att det på något sätt är tråkigt att diskutera gäddor, men det kan bli lite ensidigt att ständigt höra hur många brudar #785 ligger med varje dag, hur bra han ser ut (det gör han inte alls) och hur fantastisk han är i största allmänhet. Själv är jag ännu inte det minsta övertygad om #785s förträfflighet.
Citera
2026-07-06, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
#746 fick hastigt lägga ut huset till försäljning, detsamma med bilen, bytte namn till ett som klingar osvenskt och flyttade till en etta på 28m² i en liten ort ca 14 mil bort. Jag gissar att han ägnar en del tid åt att läsa på Flashback, men det är förstås bara en vild gissning. Huvuddelen av hans vakna tid går antagligen åt att sexchatta. I samtalet framgår ju att han var rätt aktiv på den fronten. En liten Dumpen-publicering ska väl inte hindra fanskapet från att fortsätta på den inslagna vägen, tänker jag.

Ett litet Dumpen-gupp på vägen ska väl inte stoppa 746 från att fortsätta sexchatta/drömma om kvinnor med helt skruvade tankar. Kanske får han lära sig chatta på spanska. Men spekulerar bara.
Citera
2026-07-06, 16:46
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Shit alltså missat denna helt, fyhelvete vilka äckel.

Fyfan vad jag garva när jag såg bilderna de skickat på sig (speciellt kvinnan) och hur dom såg ut i verkligheten. Det är ju catfish deluxe för helvete, de catfishar alltså barn. Tror kanske det var därför frugan gömde sig först?

#534/#535

De hade redan gosat in sig på restaurangen och fått in dricka på bordet och karln gick för att hämta pedofilmamman.. Sedan var det roliga slut innan de hunnit dricka upp.
Citera
2026-07-06, 17:07
Bannlyst
Citat:
Vet fan inte vad jag ska säga mer än att jag aldrig umgåtts privat med #253. Vill inte outa mig själv för mycket och säga i vilka sammanhang vi stötts på men är #253 den jag tror så har jag info sen barnsben på honom!
Vill höra allt berätta mer. Lagt byxorna i tvättkorgen precis
Citera
2026-07-06, 18:04
Medlem
disparitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jo, men varför åker de aldrig fast av Dumpen då? Blott tre peddodamer har vä åkt fast av Dumpen? De måste fan vara extremt få, så få att de flyger under radarn.
Ja, kvinnor med pedofila tendenser är väldigt ovanliga. Sen får man också ha i åtanke att dessa är mycket mer diskreta och försiktiga i sina förgripanden mot barn jämfört med deras manliga motsvarighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in