2026-07-06, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Inte tillåtet nämna anhöriga i denna tråd.

Så 785 är sjukskriven? Kanske läge att säga till FK att han är tillräckligt frisk för att ha två "tjejer" hemma hos sig.

Ditt intresse för andra gäddor, men inte vill kommentera 785 är oroväckande stort.
19-åringarna som synts hemna hos honom, liksom alla andra brudar, tillhör säkert hemtjänsten, där fick vi äntligen förklaringen.

Citera
2026-07-06, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
19-åringarna som synts hemna hos honom, liksom alla andra brudar, tillhör säkert hemtjänsten, där fick vi äntligen förklaringen.

Mycket möjligt.
Citera
2026-07-06, 12:44
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Du skulle gått fram och hälsa, säga han är känd från Dumpen. Du hade han nog krupit tillbaka in i sitt gömsle.
Ingen dum idé alls. Om man får syn på en gädda så kanske man skulle rusa fram och se lite starstruck ut och be om att få ta en selfie tillsammans. 😅
Senast redigerad av MisterClueless 2026-07-06 kl. 12:46.
Citera
2026-07-06, 13:08
Medlem
watziis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Kolla senaste #796 fläskpannkaka, hade du själv velat sätta på honom i röven? Det är en felaktig bild som Dumpen förmedlar för ingen vill det. Det kan möjligtvis finnas en mycket sjuk människa nånstans men tror inte det.

Du är helt ute och cyklar, har du aldrig varit utanför dörren eller? Det finns mängder av folk som är fysiskt mindre attraktiva än #796 som går och håller hand med en (oftast inte speciellt attraktiv) dam och har kids.

Jag förstår inte hur du kan lägga så mycket av din vakna tid, i flera månader om inte år, med att sprida direkt nonsens.
Citera
2026-07-06, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Nu vill tydligen raketkuken debattera Dumpen.

https://www.instagram.com/dumpadumpennu/p/DaXrfcniML6/

Det är så komiskt, det är ju uppenbart att han driver kontot och har en email konversation med sig själv.

Över ett år sedan han blev konfronterad, han verkar inte vilja bli glömd.

Han har många karaktärer raketcepet. En hel redaktion håller till i 588 huvud. Kul som fan att som utomstående betrakta detta.
Citera
2026-07-06, 13:18
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
534/535 är ju en storfångst. Ett alldeles äkta pedofilpar men det är det kvinnliga peddot jag sett.

Ja det är dom en kärring i Mariefred (291)samt ett LSS par där kvinnan nu mera är avliden, det är alla vad jag vet.
Citera
2026-07-06, 13:30
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Han har många karaktärer raketcepet. En hel redaktion håller till i 588 huvud. Kul som fan att som utomstående betrakta detta.
Hahaha, ja det var en bra beskrivning av hur det ser ut där uppe på huvudkontoret. Jag tror förstås inte att det är någon direkt struktur och ordning i ledningsgruppen. Jag föreställer mej snarare en redaktion som ser ut ungefär som valfritt kontor gjorde på 94:e våningen i World Trade Centers norra torn efter kraschen. #588
Citera
2026-07-06, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Hahaha, ja det var en bra beskrivning av hur det ser ut där uppe på huvudkontoret. Jag tror förstås inte att det är någon direkt struktur och ordning i ledningsgruppen. Jag föreställer mej snarare en redaktion som ser ut ungefär som valfritt kontor gjorde på 94:e våningen i World Trade Centers norra torn efter kraschen. #588

En korrekt beskrivning på det stället.
Citera
2026-07-06, 14:00
Medlem
MisterCluelesss avatar
#796 har fortfarande inte packat ihop och stängt sin Facebook. En kommentar från ett fejkkonto har kommenterat; "Hur är läget idag? Går det bra? Du börjar ju bli en kändis.".
Citera
2026-07-06, 15:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
534/535 är ju en storfångst. Ett alldeles äkta pedofilpar men det är det kvinnliga peddot jag sett.

Shit alltså missat denna helt, fyhelvete vilka äckel.

Fyfan vad jag garva när jag såg bilderna de skickat på sig (speciellt kvinnan) och hur dom såg ut i verkligheten. Det är ju catfish deluxe för helvete, de catfishar alltså barn. Tror kanske det var därför frugan gömde sig först?

#534/#535
Senast redigerad av Loopmelon 2026-07-06 kl. 15:08.
Citera
2026-07-06, 15:21
Medlem
Varför är nästan halva konfrontationen med den senaste pedofilen, 796, censurerad?
Han berättar något väldigt privat om någon familjemedlem antar jag?
Citera
2026-07-06, 15:23
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jo, men varför åker de aldrig fast av Dumpen då? Blott tre peddodamer har vä åkt fast av Dumpen? De måste fan vara extremt få, så få att de flyger under radarn.

Endast 3st kvinnor av 796 gäddor är inte smickrande statistik för oss män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in