2026-07-06, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Nej. Tucker förlorade all sin trovärdighet när han gick full foliehatt den andra vet jag inte vem det är.
Tvärtom. Det var först efter det att han slutade horade för Murdoch och dennes FOX News som han sakta men säkert börjar visa tecken på att lära sig hur en riktig journalist ska arbeta.

Han har en bit kvar, men det tar sig.
Citera
2026-07-06, 11:13
Medlem
- felpost -
Senast redigerad av onopono 2026-07-06 kl. 11:37.
Citera
2026-07-06, 11:23
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Så med andra ord tror du inte att Kirks föräldrar bryr sig särskilt mycket om vem som mördade sonen och att sonens fru misstänks för att försöka mörklägga det?
Jag är helt säker på att försvaret uppdaterar föräldrarna med allt de får dela .
Citera
2026-07-06, 11:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Till er andra.

Här handlar det om ett gapande hål där de stora blodkärlen under högt tryck (om hjärtat slår) står i direktkontakt med luften utanför. Dessutom så kryllar det av mindre blodkärl i huden, också dessa med blod under högt tryck (om hjärtat slår).
Du menar att hela halsen slets loss in till blodkärlen och att det borde sprutat som vid giljotinerna? Då får du nog visa det hålet ordentligt väl först. Det skulle dock inte spela någon roll i detta fall eftersom även om hjärtat har stannat så tar det minst någon sekund innan blodtrycket faller i halsen.

Citat:
Till er andra.
Den riktade sprängladdningens dimensioner var endast 15 ggr 10 millimeter, inklusive hölje.
Ja jag har sett att du fantiserat om det vid upprepade tillfällen - frågan var dock VAR i en Røde mikrofon du menar att en så stor laddning får plats? Vad har tagits bort i mikrofonen? Hur har laddningen placerats?

Citat:
Igen. Övertrycket i höljet ger att det först brister i framsidan, som ju består av glas, när resten består av hårdplast = innehållet (kretskort och batteri) tar vägen med minst motstånd.
Igen - någon Rødemikrofon med glasframsida har aldrig tillverkats - det finns ingen som helst anledning att ha glas på den, särskilt inte med tanke på att det avsevärt försämrar sändningsförmågan då plast släpper igenom radiosignaler bättre än glas. Därtill skulle glas bara göra enheten tyngre vilket förstås inte heller är önskvärt. Det FINNS som sagt tredjepartsglas att själv montera på, men det finns ingenting alls som säger att Charlie Kirks Røde skulle haft en sådan kvalitetsförsämrande modifikation.

Om kretskortet och batteriet for iväg åt samma håll (genom framsidan, dvs i 90 graders vinkel från jetstrålen) aå måste ju laddningen ha varit placerad bakom BÅDE batteriet och kretskortet - dvs i det obefintliga utrymmet mellan kretskortet och baksidan med magneten..

1. Framsida av plast

Här menar du alltså att laddningen klämts in mellan skikt #3 och #4 - dvs i ett obefintligt utrymme....

Ytterligare faktor Brady verkar ha missat är att batteriet är limmat på framsidan. men ni menar alltså att ytterhöljet skulle sprängts sönder och batteriet sedan flugit ut där? Borde inte hela ytan som var limmad farit med samma väg då i ett stycke??

Citat:
Till er andra.
Det är inte den riktade jetstrålen bestående av komprimerad luft som skickar iväg batteri och kretskort. Det är resten av laddningens energi som i en halvsfär skickar iväg dessa. Rekylen blir minimal eftersom att luft inte väger något, samt att laddningens energi är så pass liten. samt att denna energi sprids ut i en halvsfär till skillnad från den som passerar konens 'nålsöga' = extremt komprimerad och extrem hastighet.
Eftersom laddningen enligt teorin är inkapslad i en låda så finns det ju ingen stans för energin i halvsfären att ta vägen och lådan borde mycket riktigt sprängts sönder, men om laddningen är placerad bakom kretskortet så är förstås framsidan ungefär det sista som skulle sprängts sönder eftersom kraften då först måste passera GENOm såväl kretskort som batteri.....

Citat:
Därför att han drivs av sin 100% ärlighet. Dvs, det syns inget utgångshål någonstans i CKs bakre sida, men det syns likväl med hjälp av diverse mjukvara ett ljusrosa parti på insidan av övre baksidan av T-shirten.
Så då har han motbevisat Candace enligt dig - den fantastiska Candace som enligt dig aldrig har haft fel?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2026-07-06 kl. 11:31.
Citera
2026-07-06, 11:29
Medlem
Citat:
Jag är helt säker på att försvaret uppdaterar föräldrarna med allt de får dela .
Jag tror det är fritt fram för föräldrarna att säga att dom inte gillar Candace t ex.
Citera
2026-07-06, 11:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Hans farföräldrar finns på band (inspelat dem ovetandes) där de säger sig vara säkra på att TR är oskyldig.

Ett skäl till att det har varit så tyst från TRs familj och andra är att domaren har belagt samtliga med bäring på mordutredningen med munkavle och det för att inte juryn ska bli 'tainted'.

Givet den propagandaorkan från MSM som ju från start har utgått ifrån att TR är skyldig så finns det all anledning att misstänka att domaren inte vill att juryn ska bli 'tainted' med information som säger, motsatsen.

Fast det är väl Tylers farföräldrar du tänker på? Det som diskuterades var Charlie Kirks föräldrar - och i sammanhanget kan det tolkas som om det var Kirks farföräldrar du avsåg.
Citera
2026-07-06, 11:35
Medlem
Citat:
De får enligt order från domaren inte dela om någonting så länge rättsprocessen pågår.
Citera
2026-07-06, 12:02
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
De får enligt order från domaren inte dela om någonting så länge rättsprocessen pågår.
Det var det jag skrev.
Citera
2026-07-06, 12:07
Medlem
Citat:
Det var det jag skrev.
Nej, du skrev:
Citera
2026-07-06, 12:22
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Nej, du skrev:
Jag vet inte vad domaren har gett för order när det gäller att dela med sig till föräldrarna, det var därför jag skrev som jag gjorde.

Sen var det så att försvaret gick ut och delade informationen om att kulan som de hittade i Kirk inte gick att koppla till vapnet så jag vet inte hur hårt man ska ta det där med att de inte delar med sig av det som händer.
Citera
2026-07-06, 12:40
Medlem
Memnoks avatar
Rättegången börjar väl idag så då får vi se om försvaret drar till med att TR är oskyldig för att judarna sprängde CK med en riktad sprängladding som trotsar fysikens lagar samtidigt som man sköt ett skott med en 30-06 in i ett block ballistisk gel som låg i en skåpbil i närheten.

Jag har svårt att tro det.
Citera
2026-07-06, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Rättegången börjar väl idag så då får vi se om försvaret drar till med att TR är oskyldig för att judarna sprängde CK med en riktad sprängladding som trotsar fysikens lagar samtidigt som man sköt ett skott med en 30-06 in i ett block ballistisk gel som låg i en skåpbil i närheten.

Jag har svårt att tro det.
Du har nog inte hängt med riktigt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in