2026-07-06, 11:05
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
När har han sagt det?
Jag orkar inte leta upp men finns på Youtube.
Citera
2026-07-06, 11:11
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Han är ändå ganska övertygande tycker jag, argumenterar sakligt och ödmjukt. Hans himmelsblå ögon och ansiktet är lik Kalle Dussin.
Men han är så tråkig - *läser om Kasselstrand på Wiki* Oj! Han är 87:a. Jag trodde han är äldre. Biologisk ålder ung - Men gubb-tråkig till sättet - Vinner han inga röster på. Jag är äldre än honom men jag har fint hår. Senast igår fick jag komplimang för mitt "fina hår".
Citera
2026-07-06, 11:34
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Men han är så tråkig - *läser om Kasselstrand på Wiki* Oj! Han är 87:a. Jag trodde han är äldre. Biologisk ålder ung - Men gubb-tråkig till sättet - Vinner han inga röster på. Jag är äldre än honom men jag har fint hår. Senast igår fick jag komplimang för mitt "fina hår".
Han är nog lite tråkig som du säger, men han syns ju inte i massmedia heller så han får väl inte chansen.
Citera
2026-07-08, 17:50
Medlem
Tunna armar och tunna ben med ett äggformat jättehuvud, tror inte att enbart utseendet kommer locka kvinnliga röster... Sen så personlighetsmässigt verkar han vara artig och balanserad, men samtidigt något opålitligt och falskt under ytan. Kanske något skelett i garderoben? Å andra sidan har han haft en långvarig vänskaplig relation med afs- narcissisten och mytomanen Erik Berglund. Erik är dock bättre på att ta på sig den där "charmiga" masken än vad Gustav är. Det är egentligen inte särskilt anmärkningsvärt att AFS fått så få röster i de senaste valen. Kasselstrand ger ifrån sig lite falska vibbar. Han hade bättre funkat som någon mer ljusskygg rådgivare än en partiledare med ansiktet utåt för partiet. Att många lämnat det där partiet för flera år sedan och att missnöjet varit utbrett med ledningen säger ju ganska mycket i sig.
Citera
2026-07-11, 17:04
Medlem
Kan han ta ut arvode på heltid trots att partiet inte ens har någon särskild mandat mer än i svenska kyrkan?
Citera
2026-07-11, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedScorpion
Tunna armar och tunna ben med ett äggformat jättehuvud, tror inte att enbart utseendet kommer locka kvinnliga röster... Sen så personlighetsmässigt verkar han vara artig och balanserad, men samtidigt något opålitligt och falskt under ytan. Kanske något skelett i garderoben? Å andra sidan har han haft en långvarig vänskaplig relation med afs- narcissisten och mytomanen Erik Berglund. Erik är dock bättre på att ta på sig den där "charmiga" masken än vad Gustav är. Det är egentligen inte särskilt anmärkningsvärt att AFS fått så få röster i de senaste valen. Kasselstrand ger ifrån sig lite falska vibbar. Han hade bättre funkat som någon mer ljusskygg rådgivare än en partiledare med ansiktet utåt för partiet. Att många lämnat det där partiet för flera år sedan och att missnöjet varit utbrett med ledningen säger ju ganska mycket i sig.

Jag skulle passa bra som bondskurk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in