2026-06-03, 19:28
Medlem
TommyTaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Du gör det lite väl enkelt när du begränsar till höger. Rysslands mest framgångsrika påverkansoperation är deras stöttande av tyska miljörörelsen, som drev landet i armarna på den ryska gasen, man lyckades också styra socialdemokraten Gerhard Schöder till den milda grad, att han idag inte ens är välkommen tillbaks till Tyskland.

Ja naturligtvis agerar man lika hårt på vänstersidan som faktiskt är själva ursprungssidan i europa, tack för påpekandet.
Minns att gasledningen sprängdes, helt klart av Ryssland. Nu köper vi äntligen pur-ryskgas till ett högre pris, av Rysslands vänner.
Citera
2026-07-06, 01:17
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Kasslern blir skalligare för var dag som går. Hans hår faller likt löven om hösten!
Uppdatering för Gustavs katastrofala frisyr. Han kommer bli skallig väldigt väldigt snart!
Citera
2026-07-06, 01:24
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Han bor i Finland för Gustav tycker inte om Sverige. Han ser ut som en gubbe och vill att människor som jag ska sitta på mentalsjukhus hela livet ut. En riktig idiot!
Citera
2026-07-06, 01:27
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Uppdatering för Gustavs katastrofala frisyr. Han kommer bli skallig väldigt väldigt snart!
Ja Gustav är ju numera gubbe. Han får väl köpa regaine
Citera
2026-07-06, 04:11
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Han bor i Finland för Gustav tycker inte om Sverige. Han ser ut som en gubbe och vill att människor som jag ska sitta på mentalsjukhus hela livet ut. En riktig idiot!
Vad är du för människa då?
Citera
2026-07-06, 05:32
Medlem
GormDenGamles avatar
Gustav har många bra åsikter. Men han har ingen karisma, auktoritet och pondus. Så det han säger, och honom som människa, säljer inte.
Citera
2026-07-06, 06:10
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Gustav har många bra åsikter. Men han har ingen karisma, auktoritet och pondus. Så det han säger, och honom som människa, säljer inte.
Han är ändå ganska övertygande tycker jag, argumenterar sakligt och ödmjukt. Hans himmelsblå ögon och ansiktet är lik Kalle Dussin.
Citera
2026-07-06, 08:26
Medlem
Citat:
Det tycker jag också att du ska göra.
Citera
2026-07-06, 10:55
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Vad är du för människa då?
En mycket mycket bra människa tycker många men eftersom jag har några diagnoser tycker herr Kasselstrand att jag ska sitta på dårhus. Autism, adhd och ptsd.
Citera
2026-07-06, 11:00
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Det tycker jag också att du ska göra.
Och vem är du att bedöma det? Ja jag skulle faktiskt gärna vara på ett trevligt ställe där det finns modern behandling för människor med mina psykiska problem (trauman). Men Gustav Kasselstrand är så lågbegåvad och okunnig att han vill ha tillbaka 30-talets mentalsjukhus.
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2026-07-06 kl. 11:03.
Citera
2026-07-06, 11:01
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Han är dessutom så jävla gubb-tråkig att den yngre generationen inte lockas av Kasslerstranden.
Citera
2026-07-06, 11:03
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
En mycket mycket bra människa tycker många men eftersom jag har några diagnoser tycker herr Kasselstrand att jag ska sitta på dårhus. Autism, adhd och ptsd.
När har han sagt det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in