2026-06-15, 20:26
  #65293
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Herr klänning fick ju iofs skaka galler några år så han fick ju ett litet straff även att det var i minsta laget. Men nuförtiden verkar han leva gott så jag förstår vad du menar.
Den här gäddan kanske kommer undan med en smäll på fingrarna. Eller en batong i röven.
Ja, vem vet, #790 kanske startar egen verksamhet för barn när han blir av med jobbet. Såvitt jag vet har Kapten Klänning stall- och ridverksamhet numera (om han nu fortfarande håller på med det). Med tanke på hans brottslighet så är det väl helt i linje med den eftersom han på så sätt kommer i kontakt med unga flickor. Det som förvånar mej mest är att någon enda logiskt tänkande förälder ens överväger att låta sina barn vistas där. Det är verkligen som att be räven se till hönsen. Det blir väldigt intressant att se vad #790 kommer att pyssla med framöver. Om hans kommer att pyssla med något överhuvudtaget, alltså.
Citera
2026-06-15, 20:29
  #65294
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Vad var alternativet, stanna och prata? Eller skulle han hoppat upp på motorhuven och gjort helikoptern istället, så hade P&S tappat sina telefoner av häpnad, och förstört bevisningen.

Fast ok, du kanske menar att det var inlärt?. Hade han jobbat med något mindre känsligt hade han kanske stannat eller?
Ja, varför skulle han inte kunna ha gjort det? Det finns massor av gäddor som väljer det alternativet.
Citera
2026-06-15, 20:33
  #65295
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Vad var alternativet, stanna och prata? Eller skulle han hoppat upp på motorhuven och gjort helikoptern istället, så hade P&S tappat sina telefoner av häpnad, och förstört bevisningen.

Fast ok, du kanske menar att det var inlärt?. Hade han jobbat med något mindre känsligt hade han kanske stannat eller?
Lite så, ja. Som polis sitter det väl i ryggmärgen att man aldrig kan snacka sig ur en rävsax och att allt man säger bara kommer att förvärra den egna situationen. Bättre att fly och tiga. Vi hade ju en annan polis för några år sedan som tog livet av sig, Konstapel Gädda #186. Han fastnade på en parkering och en gammal kollega kom förbi precis under konfrontationen. Han sa ju det att man vet när loppet är kört. Den här #790 var ju väldigt försiktig och har tydligen sysslat med sådant här tidigare så han hoppades väl slinka ur nätet igen. Han gav inte mycket. Några suddiga kvartshuvudfoton och baksidan av skallen i bilen när han vände sig bort. Sedan pep han iväg. Hade det inte exploderat i media så hade han nog kommit hyfsat lindrigt undan även om han identifierats. Konfrontationen var verkligen ingenting. 20 sekunder och en bil som gasar iväg.
Citera
2026-06-15, 21:06
  #65296
Medlem
mjolnirrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Helt jävla otroligt om det verkligen är så att gädda #790 är ledande polis i utredningar med barn... Fy fan han är en värre horunge än jag vågade tro.

Skulle inte förvåna mig ifall man hittar fler pedofiler bland utredningar med barn.
Citera
2026-06-15, 21:44
  #65297
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Kapten Klänning var inte direkt någon fitnessprofil heller. Alla poliser jobbar inte i yttre tjänst. #790 är tydligen skrivbordspolis.

Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Ja den här var nog mumma för många som längtat efter att se någon med en jäkla fallhöjd bli uppfiskad.
Han har legat i också med ett års chattande. Troligtvis på arbetstid också. Den här rackaren får det inte lätt framöver, Dumpen publicering, snut, plus skriverier i nyhetsblaskorna om hans bravader.
#790


Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Man undrar ju om han sökte tjänsten för sitt sexuella intresse.
Finns nog mycket oklarheter i den här historian.

#790

Vad är det för orange dosa i remmar han har på väster smalben (skymtar när Sarah öppnar bildörren)? Nån träningsgrej, diabetes, radio, fotboja?
Citera
2026-06-15, 21:48
  #65298
Medlem
BevarsMilderPengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Vad är det för orange dosa i remmar han har på väster smalben (skymtar när Sarah öppnar bildörren)? Nån träningsgrej, diabetes, radio, fotboja?

Knästöd?
Citera
2026-06-15, 21:51
  #65299
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, varför skulle han inte kunna ha gjort det? Det finns massor av gäddor som väljer det alternativet.

Åh fan.


Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Lite så, ja. Som polis sitter det väl i ryggmärgen att man aldrig kan snacka sig ur en rävsax och att allt man säger bara kommer att förvärra den egna situationen. Bättre att fly och tiga. Vi hade ju en annan polis för några år sedan som tog livet av sig, Konstapel Gädda #186. Han fastnade på en parkering och en gammal kollega kom förbi precis under konfrontationen. Han sa ju det att man vet när loppet är kört. Den här #790 var ju väldigt försiktig och har tydligen sysslat med sådant här tidigare så han hoppades väl slinka ur nätet igen. Han gav inte mycket. Några suddiga kvartshuvudfoton och baksidan av skallen i bilen när han vände sig bort. Sedan pep han iväg. Hade det inte exploderat i media så hade han nog kommit hyfsat lindrigt undan även om han identifierats. Konfrontationen var verkligen ingenting. 20 sekunder och en bil som gasar iväg.

Bra svar, du har rätt. Han är en idiot som lärt sig lite av snutjobbet.
Citera
2026-06-15, 22:00
  #65300
Medlem
Chrizzys avatar
Jag fattar även för att gädda #790 har hållt på med incest som barn, men även under vuxen ålder? hittar inte exakt nu och orkar inte läsa igenom allt igen
Citera
2026-06-15, 22:07
  #65301
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Vad är det för orange dosa i remmar han har på väster smalben (skymtar när Sarah öppnar bildörren)? Nån träningsgrej, diabetes, radio, fotboja?

Någon ny peddo accessoar kanske?
Citera
2026-06-15, 22:08
  #65302
Medlem
Det tror jag inte är helt ovanligt, tyvärr. Pedofiler dras tyvärr gärna till där det finns barn som är utsatta och här kan de få "gratis" barnporr, tyvärr...

Citat:
Ursprungligen postat av mjolnirr
Skulle inte förvåna mig ifall man hittar fler pedofiler bland utredningar med barn.
Citera
2026-06-15, 22:09
  #65303
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrizzy
Jag fattar även för att gädda #790 har hållt på med incest som barn, men även under vuxen ålder? hittar inte exakt nu och orkar inte läsa igenom allt igen

Ja, de bitarna var ju halvt om halvt censurerade, men han påstod det, ja.

#790
Citera
2026-06-15, 22:09
  #65304
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Vad är det för orange dosa i remmar han har på väster smalben (skymtar när Sarah öppnar bildörren)? Nån träningsgrej, diabetes, radio, fotboja?

Fanskapet #790 är tydligen snut så han kan väl inte ha fotboja?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in