Citat:
Ursprungligen postat av
SaltKrabban
Herr klänning fick ju iofs skaka galler några år så han fick ju ett litet straff även att det var i minsta laget. Men nuförtiden verkar han leva gott så jag förstår vad du menar.
Den här gäddan kanske kommer undan med en smäll på fingrarna. Eller en batong i röven.
Ja, vem vet, #790 kanske startar egen verksamhet för barn när han blir av med jobbet. Såvitt jag vet har Kapten Klänning stall- och ridverksamhet numera (om han nu fortfarande håller på med det). Med tanke på hans brottslighet så är det väl helt i linje med den eftersom han på så sätt kommer i kontakt med unga flickor. Det som förvånar mej mest är att någon enda logiskt tänkande förälder ens överväger att låta sina barn vistas där. Det är verkligen som att be räven se till hönsen. Det blir väldigt intressant att se vad #790 kommer att pyssla med framöver. Om hans kommer att pyssla med något överhuvudtaget, alltså.