2026-07-04, 20:55
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Vlasta gjorde bort sig totalt när hon pratade med den anhöriga. Pinsam.

Usch ja. Det där var för mycket information till dottern.
Har de sagt till Vlasta, att hon ska vara sådär impulsiv och tafflig, för att göra bra tv?
Citera
2026-07-05, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Tycker bara att vad Vlasta sa till anhörig var pinsamt. Tycker annars att damerna i programmet som klagar på henne är mer pinsamma. Ta för er i stället för att vara bittra för att ni saknar utstrålning säger jag.

Tycker inte alls de som ogillar vlasta är bittra.
Man är inte automatiskt bitter för att man har en åsikt om nån annans beteende. Vlasta borde komma ner på jorden, hon är ingen mer speciell än nån annan, bara pinsamt när man tror man är nåt unikt, skrattretande bara, haha!
Citera
2026-07-05, 17:54
Medlem
kukflashs avatar
Göran är en kopia av Lennart Bladh, tänker på honom direkt han dyker upp i rutan.

Jan har väl varit med i farmen förut
Citera
2026-07-05, 19:50
Medlem
FedupFlorences avatar
Jag tappar minnet från år till år men den här säsongen är lite annorlunda och betydligt bättre än tidigare. Har inte stört mig alls på programledarna som mest ligger lågt. Verkar va mer fri lek och mindre uppstyrt, bättre tempo för deltagarna.

Tungyogan var bjussigt av Lilly.
Citera
2026-07-05, 20:03
Medlem
FedupFlorences avatar
Kul att det klickat självklart för fyra pers och blivit två bubblande par. Det har väl inte hänt ens en gång förut?
Citera
2026-07-05, 20:37
Medlem
FedupFlorences avatar
Jag förstår bara inte hur man lyckas tänka sig till fram till att lyfta yngre ex, och på seniordejt! Åldersskillnad är minerad mark och väldigt känsligt för många och yngre ex landar aldrig bra! Det ökar aldrig ens sexappeal, visar bara mer av dåligt omdöme.
Senast redigerad av FedupFlorence 2026-07-05 kl. 20:47.
Citera
2026-07-05, 22:48
Medlem
Gamla ruttna människor!
Vad tjänar samhället på att behålla dessa as i livet?
Kostar enorma pengar!
I dagens avsnitt så hade de dessutom tro på dagens ungdom (förutom afrikanskan)
Vilka naiva nötter! Fy fan för gamla människor generellt!
Citera
2026-07-06, 00:10
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Jag förstår bara inte hur man lyckas tänka sig till fram till att lyfta yngre ex, och på seniordejt! Åldersskillnad är minerad mark och väldigt känsligt för många och yngre ex landar aldrig bra! Det ökar aldrig ens sexappeal, visar bara mer av dåligt omdöme.

Menar du han som tjafsat om att han haft yngre partners? Usch ja, en sån person sjunker. Speciellt när han inte är tilldragande själv.
Han tror han befinner sig i en annan liga än han gör. Urk!
Citera
2026-07-06, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Menar du han som tjafsat om att han haft yngre partners? Usch ja, en sån person sjunker. Speciellt när han inte är tilldragande själv.
Fan vad ni älskar att bli kränkta över det, fula nerpissade cellulittanter med trosskydd large? Det brukar vara så.
Han erkände att han varit mest attraherad av yngre, och skämts som duktig pk-it ska göra. Så såg han in i ett par 65- åriga kvinnoögon och förstod….
Än är inte grundlagen ändrad till förbud mot attraktion mellan vuxna människor
Citera
2026-07-06, 06:39
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Vad är detta för skräp?!
Hur desperata kan människor bli för att vilja uppnå någon sorts D-kändisskap?!
En man sade: "vidunderligt".
En kvinna sade att hon var flummig.
Håller med!
Hur utvaldes dessa, "helt normala" deltagare?!
Hur utvaldes programledaren?
Vart vill man komma?!
Nä, dessa människor kan omöjligen hitta en partner förutan deltagande i en dokusåpa?!
Hur mycket fick deltagarna betalt?!
Är det någon som tror på detta tramsprogram, med sin märkliga bakgrundsmusik?!
Snälla sluta plåga oss med trams!
Citera
2026-07-06, 12:09
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

Nu syftade jag på damen senast. Jag tycker alltså ingenting om åldersskillnad i sig, tänker inget nedlåtande om gamla gubbar eller att en äldre dam är cool. Det är en erotikboost i det och folk mår bra, jag menar bara att det aldrig är en merit. Och i dejting ska man bara va tyst om saken eftersom det alltid får motsatt effekt, att berätta om tio, 20 och 30 år yngre killar för gubbsen är given väg till paria och potensdöd.
Citera
2026-07-06, 13:25
Medlem
Härligt med människor i mogen ålder som vågar bjuda på sig själva.
Man blir mindre dömande med åren, även mot sig själv.
Önskar dem alla innerligt lycka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in