2026-07-05, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dhelia
Även jag vill tacka för recensionerna! Hade gärna träffat missMarocco! Är hon mörk? Jag är svag för mörka damer med stora bröst nämligen!
Gör hon analt?

/Svante
Hon är ljusmörk, ser relativt bra ut. Relativt stora bröst, men lite sladdrig. Hennes sugförmåga dock väldigt god. Analt fixade hon inte när jag träffade henne. Fick avbryta försöket. Men hon kanske har tränat upp sin förmåga..
Citera
2026-07-05, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunthersvan
Hon är ljusmörk, ser relativt bra ut. Relativt stora bröst, men lite sladdrig. Hennes sugförmåga dock väldigt god. Analt fixade hon inte när jag träffade henne. Fick avbryta försöket. Men hon kanske har tränat upp sin förmåga..
Bra med sex annars med henne?
Citera
2026-07-06, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustang26
Bra med sex annars med henne?
Jo men det får jag nog säga. Men hon är lite sladdrig tycker jag för sin relativt unga ålder. Men helt ok.
Men fr.a sugförmågan är det stora pluset och glädjen i hur hon tar satsen i munnen. Skriv gärna en recension när du träffat henne…hade varit kul att veta vad du tycker
Citera
2026-07-06, 12:56
Medlem
Citat:
Är MissMarocko aktiv? Vart håller hon hus nu? Träffade henne då och då för 1, 5 år sedan ca. Då i Hbg/Åstorp. Sög utmärkt. Har annons på Rs med hemvist Landskrona. Får ej svar på hennes Kik. När träffade du henne sist? Övrigt fint med recension.

Från och med i dag är det brottsligt med psykisk misshandel, det betyder att man kan inte jaga, ringa, smsa, hota eller uppföra sej illa mot någon, huruvida detta blir i praktiken eller vad som räknas vet jag inte själv! Betyder det att man inte kan kontakta tjejer och klaga eller vaddå?

/Svante
Citera
2026-07-06, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ramseskk
Jag har snackat med henne hon e aktiv har varit lite skeptisk till såna profiler men det verkar som hon e bra . Han kommit överens att första träff är en bj I bil så ska träffa henne i veckan hon sa att det är utanför hb vet inte vad det betyder dock

Från och med i dag är det brottsligt med psykisk misshandel, det betyder att man kan inte jaga, ringa, smsa, hota eller uppföra sej illa mot någon, huruvida detta blir i praktiken eller vad som räknas vet jag inte själv! Betyder det att man inte kan kontakta tjejer och klaga eller vaddå?

/Svante
Citera
2026-07-06, 18:22
Medlem
Citat:

/Svante
Lite svårt att förstå din fråga? Gäller den i allmänhet eller kring inläggen om miss Marocko ?
Citera
2026-07-07, 04:59
Medlem
Jadå vi skulle ses ikväll , hon e lite halv seg på svara vilket gör att boka tid och plats blir svårt så man får vara snabb när hon skriver
Citat:
Tack. Återkom gärna med recension. Då är det nog så att hon håller till i de trakterna jag nämnde tidigare. Hon suger hur som helst bra och tar satsen glatt i munnen, men sväljer inte tyvärr..
Citera
2026-07-07, 05:00
Medlem
Förstår inte Svante eller du ville bara ha det sagt kanske
Citat:

/Svante
Citera
2026-07-07, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ramseskk
Jadå vi skulle ses ikväll , hon e lite halv seg på svara vilket gör att boka tid och plats blir svårt så man får vara snabb när hon skriver
Väntar med spänning på recension..
Citera
2026-07-07, 23:05
Medlem
Citat:
Lite svårt att förstå din fråga? Gäller den i allmänhet eller kring inläggen om miss Marocko ?

Jag undrar bara om man får kontakta tjejerna och säga vad man tyckte om träffen utan att bli anmäld för något att det ska bli klassad som ett hot?! Nu förtiden får man passa sej för allt ju….?!

/Svante
Citera
2026-07-08, 07:38
Medlem
Citat:
Jag undrar bara om man får kontakta tjejerna och säga vad man tyckte om träffen utan att bli anmäld för något att det ska bli klassad som ett hot?! Nu förtiden får man passa sej för allt ju….?!

/Svante
Jag tror du övertänker ämnet. Är de med på rosa siskorna går det ju att skriva en positiv eller negativ recension. Jag tror knappast de anmäler dig om du skriver en negativ recension med tanke på vad de har som brödföda. Jag tror risken att de skulle anmäla dig om du av en eller annan anledning ger en negativ recension privat till dem är liten av samma anledning. Men om du upplever mötet som negativt är det väl bättre att bara inte fortsätta träffa personen i fråga.
Citera
2026-07-09, 02:11
Medlem
Citat:
Jag tror du övertänker ämnet. Är de med på rosa siskorna går det ju att skriva en positiv eller negativ recension. Jag tror knappast de anmäler dig om du skriver en negativ recension med tanke på vad de har som brödföda. Jag tror risken att de skulle anmäla dig om du av en eller annan anledning ger en negativ recension privat till dem är liten av samma anledning. Men om du upplever mötet som negativt är det väl bättre att bara inte fortsätta träffa personen i fråga.

Exakt! Även om jag är en gentleman så vill jag ha det jag faktiskt önskar att få och kan hon inte leverera det så måste man ju kunna säga det på ett fint sätt utan att det ska bli represalier!
Ja du har rätt i att man så klart inte går tillbaka om man blev missnöjd!

/Svante
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in