2026-06-12, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bratchbomba
Sen vill jag informera om Lisa32 (på RS)som kallar sig för...En vacker svensk/brasilianska... hon är nog en av dem mest motbjudande kvinnor jag sett i mitt liv och jag har sett MÅNGA kvinnor i mitt liv kan jag tillägga. Skulle nog säga att hon är av Indisk härkomst och har långt babytunt hår, lägg därtill att hon är överviktig. Slängde ut henne utan pardon med en gång.

Jag tycker hon är fantastisk så förstår inte ditt resonemang. Träffat Lisa32 några gånger när hon besökt södra Sverige och det är alltid bra service och hon är otroligt vacker. Snäll och omtänksam tjej.
Behandla tjejer med respekt du har ingen aning om vad dom får utstå! Alla har dessutom olika smak och tycke!!
Detta är en pärla. Ta hand om henne.

/svante
Citera
2026-06-17, 00:55
Medlem
Jag har träffat MissLaya två-tre gånger och är alltid super nöjd efteråt.. inte nog med att hennes kropp är helt otrolig utan hur hon använder sin mun är helt sjukt! bland den bästa avsugningen jag fått! Jag är super nöjd där, och därför jag gått tillbaka!
Citera
2026-06-17, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimjose09
Jag har träffat MissLaya två-tre gånger och är alltid super nöjd efteråt.. inte nog med att hennes kropp är helt otrolig utan hur hon använder sin mun är helt sjukt! bland den bästa avsugningen jag fått! Jag är super nöjd där, och därför jag gått tillbaka!
Ja du, är lite mixade signaler från henne. Vissa säger att hon är fake, andra inte...
Hjälper kanske inte heller att den person som säger att hon är legit, är ett helt nytt konto också
Senast redigerad av Piitus96 2026-06-17 kl. 01:44.
Citera
2026-06-17, 13:47
Medlem
Jag ska erkänna att munnen kunde hon använda men resten gick så där, ingen otrevlig person men upplevde henne väldigt stressad och oengagerad. Undrar om hon verkligen gillar det hon gör…antagligen inte…för det kändes så!
Oavsett så tackade jag snällt för mej och lämnade henne med respekt som en gentleman jag är!
Finns ju ingen anledning till annat, många av dessa tjejer får utstå så mycket hemska saker i onödan. Jag har hört dom berätta en del och man blir mörkrädd och skäms som man.
Dock blir det inget återbesök hos henne!

/Svante
Citera
2026-06-17, 13:55
Medlem
Håller helt med.

Citat:
Ursprungligen postat av Piitus96
Ja du, är lite mixade signaler från henne. Vissa säger att hon är fake, andra inte...
Hjälper kanske inte heller att den person som säger att hon är legit, är ett helt nytt konto också
Citera
2026-07-02, 14:32
Medlem
är hon av asiatisk decent?
Citat:
Ursprungligen postat av Elvis36
Har träffat Sofia johansson på he men är glad att jag kom därifrån utan att få problem hade jag bara otur eller är det något skumt med henne fler som har träffat henne.
Citera
2026-07-04, 08:05
Medlem
Är MissMarocko aktiv? Vart håller hon hus nu? Träffade henne då och då för 1, 5 år sedan ca. Då i Hbg/Åstorp. Sög utmärkt. Har annons på Rs med hemvist Landskrona. Får ej svar på hennes Kik. När träffade du henne sist? Övrigt fint med recension.
Citat:
Ursprungligen postat av bratchbomba
Yes Miss Leyla ska ni hålla er långt borta ifrån kan jag berätta. Stämmer det som skrivs om henne.

MissMarocco tar den i alla hål och helt ok

Gnälliga Lilly har profil på HE där du ser hur hon ser ut

Natasha XX på HE- omg vilken skön ung kvinna

PrinsessanS är vacker och skön men hutlösa priser

Josy utanför Ystad är hyfsat nice

Lustig Flicka = Super nice

Luxerybarbie är absolut ett skönt ligg

Malmö_666 oxå en höjdare

Seductiveduo är grym. Fick även ta henne i analen

Har även fått till många träffar med kvinns som går under radarn och finns på en dejtingsida som det inte skrivs om här på fb
Citera
2026-07-04, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunthersvan
Är MissMarocko aktiv? Vart håller hon hus nu? Träffade henne då och då för 1, 5 år sedan ca. Då i Hbg/Åstorp. Sög utmärkt. Har annons på Rs med hemvist Landskrona. Får ej svar på hennes Kik. När träffade du henne sist? Övrigt fint med recension.
Jag har fått svar av henne o hon skall finnas i LA..men tar den inte i baken tyvärr men kanske gjorde förr
Citera
2026-07-04, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustang26
Jag har fått svar av henne o hon skall finnas i LA..men tar den inte i baken tyvärr men kanske gjorde förr
Tack. Är det den senaste tiden du fått svar?
Citera
2026-07-04, 20:44
Medlem
Jag har snackat med henne hon e aktiv har varit lite skeptisk till såna profiler men det verkar som hon e bra . Han kommit överens att första träff är en bj I bil så ska träffa henne i veckan hon sa att det är utanför hb vet inte vad det betyder dock
Citat:
Ursprungligen postat av Gunthersvan
Tack. Är det den senaste tiden du fått svar?
Citera
2026-07-05, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ramseskk
Jag har snackat med henne hon e aktiv har varit lite skeptisk till såna profiler men det verkar som hon e bra . Han kommit överens att första träff är en bj I bil så ska träffa henne i veckan hon sa att det är utanför hb vet inte vad det betyder dock
Tack. Återkom gärna med recension. Då är det nog så att hon håller till i de trakterna jag nämnde tidigare. Hon suger hur som helst bra och tar satsen glatt i munnen, men sväljer inte tyvärr..
Citera
2026-07-05, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustang26

Även jag vill tacka för recensionerna! Hade gärna träffat missMarocco! Är hon mörk? Jag är svag för mörka damer med stora bröst nämligen!
Gör hon analt?

/Svante
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in