Tack till dig som informerade om att man kan läsa nyhetsbrevet utan att prenumerera. Jag är lite förvånad över att det alltså bara är några korta rader och sen länkar till alla blogginlägg hon skrivit under veckan bara..Jag hade nog förväntat mig något lite matigare...
Utöver det som redan konstaterats här, att hon aldrig kan njuta av familjelivet utan konstant bata längtar efter alkohol, tyckte jag att detta var kul:
Citat:
Ni får aldrig tro att det är utsidan som behöver förändras. Ni är fina precis som ni är. Det är bara insidan det handlar om.
Jag antar att det var ett försök till en kul knorr på texten, att sedan säga att insidan behöver alkohol? Men jag tycker det var ett roligt uttalande från någon som precis format om hela sitt ansikte i ett desperat försök att se yngre ut.
Jag tycker också att det är så deppigt att hon skrollar runt efter kläder online varje kväll (enligt egen utsago i sagda nyhetsbrev). Det verkar hon ju själv också tycka, men varför då fortsätta? Hon har så många möjligheter att fylla sin tid med sånt som ger riktig lycka, och är ändå bara fast i att dricka alkohol och köpa fler dyra saker. Jag blir förvånad över vilket tomt liv hon verkar ha skapat för sig själv.