2026-07-03, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bataclan
Vanlig grej för vem?

Tjejer
Citera
2026-07-04, 01:09
Medlem
Citat:
Skrev hon ordagrant att insidan måste fyllas med detta?

Ja!
Citera
2026-07-04, 06:41
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Skrev hon ordagrant att insidan måste fyllas med detta?

Man behöver inte prenumerera för att läsa hennes nyhetsbrev, det ligger helt öppet på nätet.

Här kommer ett smakprov från senaste:
Citat:
Men till slut blir det så att man sitter kväll efter kväll och letar efter kläder på internet.

Den där glansiga t-shirten, tänker man, den kommer ta mig till hotellbarer vid Rue de Rivoli. Och den där korta klänningen är som gjord för karaoke på någon bakgata i Koreatown i New York. Och jösses vilken cardigan. Perfekt för lus (lunch utan slut).

När det gått så långt som till lus och cardigans så vet man: det är dags att träffa en vän.

Ni får aldrig tro att det är utsidan som behöver förändras. Ni är fina precis som ni är. Det är bara insidan det handlar om.

Den behöver fyllas med champagne, rödvin och cigaretter.

Först räknar hon alltså upp tillfällen hon vill köpa kläder till (alla tillfällen inkluderar alkohol). Sen avslutar hon med att hon inte behöver shoppa kläder utan bara dricka alkohol. Bra att inte ta omvägen via shopping, det är framsteg!
Citera
2026-07-04, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov
Ja!

Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Man behöver inte prenumerera för att läsa hennes nyhetsbrev, det ligger helt öppet på nätet.

Här kommer ett smakprov från senaste:

Först räknar hon alltså upp tillfällen hon vill köpa kläder till (alla tillfällen inkluderar alkohol). Sen avslutar hon med att hon inte behöver shoppa kläder utan bara dricka alkohol. Bra att inte ta omvägen via shopping, det är framsteg!

Tragiskt. Tror hon på allvar att hon kan få sin lyxkonsumtion till att bli poesi? Hon har poetisk spännvidd motsvarande en mellanstadieelevs. Känner på riktigt sekundärskam av att ha läst det där.
Citera
2026-07-04, 13:54
Medlem
Citat:
Tragiskt. Tror hon på allvar att hon kan få sin lyxkonsumtion till att bli poesi? Hon har poetisk spännvidd motsvarande en mellanstadieelevs. Känner på riktigt sekundärskam av att ha läst det där.

Jag tror att Sandra alltid överkompenserar för att hon aldrig varit varken den där överjordiskt vackra tjejen eller tjejen som inte bara är allmänbildad utan också intresserad av saker. Hon är bara en typisk mainstream girl med pengar. Men man kan inte köpa det Sandra vill ha för pengar. Hon är bara en turist i det liv hon vill leva. Med en misslyckad journalist från Borås i släptåg.
Citera
2026-07-04, 15:59
Medlem
Tack till dig som informerade om att man kan läsa nyhetsbrevet utan att prenumerera. Jag är lite förvånad över att det alltså bara är några korta rader och sen länkar till alla blogginlägg hon skrivit under veckan bara..Jag hade nog förväntat mig något lite matigare...

Utöver det som redan konstaterats här, att hon aldrig kan njuta av familjelivet utan konstant bata längtar efter alkohol, tyckte jag att detta var kul:

Citat:
Ni får aldrig tro att det är utsidan som behöver förändras. Ni är fina precis som ni är. Det är bara insidan det handlar om.

Jag antar att det var ett försök till en kul knorr på texten, att sedan säga att insidan behöver alkohol? Men jag tycker det var ett roligt uttalande från någon som precis format om hela sitt ansikte i ett desperat försök att se yngre ut.

Jag tycker också att det är så deppigt att hon skrollar runt efter kläder online varje kväll (enligt egen utsago i sagda nyhetsbrev). Det verkar hon ju själv också tycka, men varför då fortsätta? Hon har så många möjligheter att fylla sin tid med sånt som ger riktig lycka, och är ändå bara fast i att dricka alkohol och köpa fler dyra saker. Jag blir förvånad över vilket tomt liv hon verkar ha skapat för sig själv.
Citera
2026-07-04, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Microlabb
Jag blir förvånad över vilket tomt liv hon verkar ha skapat för sig själv.

Ja verkligen väldigt tomt.
Citera
2026-07-04, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Microlabb
Tack till dig som informerade om att man kan läsa nyhetsbrevet utan att prenumerera. Jag är lite förvånad över att det alltså bara är några korta rader och sen länkar till alla blogginlägg hon skrivit under veckan bara..Jag hade nog förväntat mig något lite matigare...

Jag blev också förvånad, varje gång nyhetsbrevet nämns på hennes blogg så kommenterar ju folk att hennes nyhetsbrev är det bästa på internet. Vore bra för de personerna att vidga sina vyer lite..
Citera
2026-07-05, 18:24
Medlem
I dagens inlägg skrev hon om ett besök i affären Sezane och tydligen fick hon massa kläder och ett doftljus på ett kilo. Jag skrev en kommentar och frågade om hon brukar få kläder från dem i PR-bud. Godkändes inte. Undrar varför?
Citera
2026-07-05, 18:26
Medlem
1,5 miljoner visningar på Instagram är inte ens pyttelite viralt. 5 miljoner är inte ens viralt. För kontext så har virala klipp typ 2 miljarder visningar, så även på TikTok. Pinsamt att tant tror att det är mycket.
Citera
2026-07-05, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LisaWithEyes
I dagens inlägg skrev hon om ett besök i affären Sezane och tydligen fick hon massa kläder och ett doftljus på ett kilo. Jag skrev en kommentar och frågade om hon brukar få kläder från dem i PR-bud. Godkändes inte. Undrar varför?

Gissningsvis för att hon inte vill behöva redovisa det för skatteverket.
Citera
2026-07-05, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beekeepers
1,5 miljoner visningar på Instagram är inte ens pyttelite viralt. 5 miljoner är inte ens viralt. För kontext så har virala klipp typ 2 miljarder visningar, så även på TikTok. Pinsamt att tant tror att det är mycket.

Reagerade också på detta och motsatte mig att kriterierna för vitalitet skulle vara så låga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in