2026-07-05, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Varför luktar, eller rättare sagt stinker fitta så mycket jämfört med kuk. Fan, hela sovrummet luktar fitta efter ett ragg. Fattar kvinnorna hur mycket arbete det krävs av oss män dagen efter.? Tvätt, vädring, mm.
Ett frisk underliv luktar inte
Eller så är du väldigt känslig
Citera
2026-07-05, 13:11
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Det är till synes fräscha damer. Sexiga, bra jobb och fina kroppar. Sådana när man ser dom, tror man dom luktar mumsmums överallt. Men icke.
Kopplingen mellan fittlukt och jobb eller påklätt utseende får du gärna förklara.

Att djur använder lukt för att kommunicera är inget nytt, människans luktsinne verkar dock ha försämrats rejält under evolutionen. Och jag gissar att kroppen tycker att det är svårt eller onödigt att lära fittan producera diverse glidmedel och annat som är luktfritt.
Citera
2026-07-05, 13:13
Medlem
pn222jws avatar
För att väcka manliga seximpulser. Det är genetiskt nedärvt.
Citera
2026-07-05, 13:29
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Hade en gång en tjockis på besök. Hennes fitta luktade så innihelvetet illa att den mest lagrade osten bleknar i jämförelse.

Efter det har det vart tjockis förbjud.

Bättre att lägga pengarna på en dyr ost än en tjockis.
Citera
2026-07-05, 13:58
Avstängd
GretaKnullbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Jävla smygbög, fittlukt är som kattmynta för en vanlig man.
En frisk fitta ja. Vilket är en gamble att man får. Skulle säga de 70% friska fittor resten är de nåt ph fel. O på fåtal är de nåt medicinskt fel typ svamp eller vita tjocka flytningar. Själv har ja haft tur att jag aldrig stött på sistnämnda. Jag hoppas jag aldrig gör det heller fy fasen.
Citera
2026-07-05, 14:25
Medlem
Luktar det gott eller?
Citera
2026-07-05, 14:33
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Luktar det gott eller?

Vilket då?
Citera
2026-07-05, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kemankaret
Sluta knulla luffare. Eller som jag tror,du har nog aldrig ens fått till det 🤔

Det här är ju ett icke-problem om man får till det på löpande band, då är det bara att fortsätta med de som är luktfria.

Beggars can’t be choosers, TS får ta surfitta eller mer sannolikt inget alls, för då har man inte tid att skapa en sån här tråd.
Citera
2026-07-05, 15:19
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Det här är ju ett icke-problem om man får till det på löpande band, då är det bara att fortsätta med de som är luktfria.

Beggars can’t be choosers, TS får ta surfitta eller mer sannolikt inget alls, för då har man inte tid att skapa en sån här tråd.

Surfittan som var på besök sist var 8/10. Hur läcker som helst. Men fittan stank som på din feta fru. Varför se dom inte till att fräscha till kötthålet innan dom särar på benen?
Citera
2026-07-05, 15:23
Avstängd
Mutta ska smaka och lukta mutta inte någon jävla jordgubbstårta.

https://www.youtube.com/watch?v=IwUs_cfwEWY
Citera
2026-07-05, 15:29
Medlem
Citat:
Det är snubbar som du som får kvinnor att tro att dom kan lukta hur illa som helst.
du kanske bör rijta ditt inlägg mot TS då det låter på han som han snackar om normal fittlukt, vilket jag även svarade han på. En brud som käkat judepillret p-piller hela livet sabbat sitt ph-värde sa jag inget om.
Citera
2026-07-05, 15:32
Medlem
Citat:
Surfittan som var på besök sist var 8/10. Hur läcker som helst. Men fittan stank som på din feta fru. Varför se dom inte till att fräscha till kötthålet innan dom särar på benen?

De pissar flera gånger om dagen med den och en del har dessutom mens, hur ska det lukta då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in