2026-07-05, 11:33
Medlem
Jävla smygbög, fittlukt är som kattmynta för en vanlig man.
Citera
2026-07-05, 11:35
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Jag luktar alltid gott. Ser alltid att göra det. Dags för damerna att göra det med. Även om dom kan lukta skit och ändå få kun.

Ja ok, men frågan är då varför du genomgående bara träffat på kvinnor som luktat illa när i princip alla andra män i tråden inte verkar dela din uppfattning?
Citera
2026-07-05, 11:35
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose

Ungefär så ja.
Citera
2026-07-05, 12:01
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Ja ok, men frågan är då varför du genomgående bara träffat på kvinnor som luktat illa när i princip alla andra män i tråden inte verkar dela din uppfattning?

Ni och kvinnorna är väl inte hygieniska av er. Du är van vid skitlukt och reagerar inte över stanken. Eller så är du bara tacksam att du får fitta. Och kvinnan kan fortsätta lukta skit. Tack!
Citera
2026-07-05, 12:09
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Själv spreja jag kuken med ”lukta gott”. Varför gör inte kvinnor likadant? Är dom ute efter knull, se då för fan till att lukta gott.
Jag ser framför mig du tar fram axe spraydeo och kör under pungen. Tvi vilket vider.

Du kan ju ha hemma någon deostick du kan köra i underlivet på damerna
Citera
2026-07-05, 12:17
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Jag ser framför mig du tar fram axe spraydeo och kör under pungen. Tvi vilket vider.

Du kan ju ha hemma någon deostick du kan köra i underlivet på damerna

Deo hjälper inte mot den stank kvinnor har mellan benen. Däremot doftar min pung och kuk gott. Axe?? Haha. Lite dyrare. Varför har inte kvinnor något motsvarande? Dom behöver ju det!!!
Citera
2026-07-05, 12:18
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Att man måste tvätta lakan efter sex har väl främst att göra med att en mans sperma ligger utkletad över dem, som du själv skriver bekämpas lukt lättast med vädring. Och hur jobbigt är det egentligen att öppna ett fönster?

Så du själv utsöndrar inga vätskor alls? Lider du av vaginal torrhet?
Citera
2026-07-05, 12:25
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:

Ja, men det beror mycket på VAD fittan luktar och inte att den bara luktar vad som helst för skunk, men det kanske var underförstått i ditt inlägg, hoppas jag...?
Citera
2026-07-05, 12:37
Medlem
Triremers avatar
Luktar eller rent av stinker det så blir det inget. Lite lukt möjligtvis men tänk att om du träffar någon som vet att det vankas ligg och de ändå luktar, hur tror du de luktar en dålig dag?

Vissa tjejer luktar precis som vissa människor luktar svett och andra luktar aldrig. Jämför en japanska och en indier. Ena luktar aldrig den andra luktar alltid svett.

Välj tjejer som inte luktar. Jag har haft flera flickvänner/sambos i 10-15 plus år och det har aldrig hänt att de luktat illa.

Däremot som singel stank några vidrigt och det blev inget. Jag spyr fan nästan av sån stank. Äckligaste lukten som inte heller går bort lätt. Lite lukt ca 1/2, dålig lukt 1/4, stank typ 1/50. Välj de som inte luktar eller som rent av doftar. De finns.
Citera
2026-07-05, 12:46
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Citat:

Det är snubbar som du som får kvinnor att tro att dom kan lukta hur illa som helst.
Citera
2026-07-05, 12:52
Medlem
Duschar man varje dag ska det inte göra det. En bör också tvätta av sig med vatten innan sex(anser jag) då det kan samlas en del smegma i vecken under dagen. Tror många är omedvetna om detta.
Citera
2026-07-05, 13:02
Medlem
Zaedrewss avatar
Underlivshygien är A och O! Vi med kuk. Kommer lukta mycket det också om vi inte regelbundet tvättar och har oss. Det är en yta där mycket skit ansamlas.

Sedan vi idag är mycket luktmänniskor. Att mycket vi tycker lukta skit ansamlas kring både kuk som fitta är nog mycket på att kroppen vill skydda dessa delar. Det blir mycket svett etc kring just könsorganen. Att det ens finns hår kring dessa är ett bevis på det. Sedan skulle man ju inte lukta på just dessa om vi bara betedde oss som människoapor som vi fått av naturen. Bara knulla. Ansikte mot ansikte mer lukta sedan låta ens könsorgan sköta den mera direkta kontakten.
Senast redigerad av Zaedrews 2026-07-05 kl. 13:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in