2026-07-05, 14:58
Medlem
Sätt lås på alla dörrar
Problemet löst
Citera
2026-07-05, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brukstrask
I byrålådan? låter som att de är väldigt paranoida.

Men det finns väl lösningar för det också, köp en väldigt realistisk docka och göm i garderoben. Å sen när de hittar den så får de ha sit aha moment. Då passar du på att drämma till dem i bakhuvudet med brännbollsträ, rullar in dem i en matta och hivar ut både dem å mattan från en hög bro.
Det hade förvisso varit kul att ställa en skyltdocka i klädkammaren nästa gång småsyskonen letar där haha
Nej skulle aldrig skada mina besökare.
Citera
2026-07-05, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Min gissning, avsaknad av sjukdomsinsikt. Dina anhöriga är oroliga för dig. Dock inget skäl för polisen att stövla in, men du verkar mer eller mindre bjuda in dem. Åter igen, jag arbetar med sånt. Jag vet hur snurrigt det kan vara för dem.
Som sagt är jag frisk. Har fått bevisa det tom. Så långt har det behövt gå.
Citera
2026-07-05, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MichelleGreen
Sätt lås på alla dörrar
Problemet löst
Det spelar ingen roll, ts kommer tro att polisen ändå varit där och letat. Det finns troligen ingen polis som kommer hem till henom, det finns troligen inga släktingar som letar igenom hens garderober.
Citera
2026-07-05, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MichelleGreen
Sätt lås på alla dörrar
Problemet löst
Nej jag är ingen dörrlåsar-person. Ska fan inte behöva låsas överallt.
Citera
2026-07-05, 15:01
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Jag är frisk.

Kan du inte vara. Något fel på dig måste det vara.
Citera
2026-07-05, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Det spelar ingen roll, ts kommer tro att polisen ändå varit där och letat. Det finns troligen ingen polis som kommer hem till henom, det finns troligen inga släktingar som letar igenom hens garderober.
Varför smutsar du ner tråden med dynga ditt mongo?
Familjemedlemmar ringer polisen om jag inte släpper in dom.
När jag väl släppt in dom har dom alltid dykt upp oannonserat och då rotar dom genom mitt hem. Går inte att stoppa.
Citera
2026-07-05, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Kan du inte vara. Något fel på dig måste det vara.
Nej tyvärr. Vore det så enkelt så visst men nu är det inte så.
Citera
2026-07-05, 15:04
Medlem
Tungrodds avatar
Citat:
Dom snor inget vad jag vet. Dom letar oftast efter folk. Vem är här? Vem ska du träffa? Umgås du med den kompisen frtfarande? Dejtar du någon? Vem då? Är det någon vi känner? Vad heter människan och är den svensk?

Polisen ger blanka fan i ditt kärleksliv, så kom inte med nåt sånt skit! Du trollar bara, det blir troligtvis papperskorgen snart.
Citera
2026-07-05, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tungrodd
Polisen ger blanka fan i ditt kärleksliv, så kom inte med nåt sånt skit! Du trollar bara, det blir troligtvis papperskorgen snart.
Uppenbarligen gör dom ju det. Varför skulle dom annars komma på besök titt som tätt?
Har inga sjukdomar, har aldrig varit suicidal, har aldrig drogat, har aldrig stulit. Vad är anledningen då om inte för att familjemedlemmarna vill ha kontroll?
Citera
2026-07-05, 15:08
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Citat:
Nej tyvärr. Vore det så enkelt så visst men nu är det inte så.

Samla ihop familjen och tala om för dom hur du känner och att inte komma oanmälda. 40år. Hur jävla svårt ska det vara?
Citera
2026-07-05, 15:08
Medlem
Tungrodds avatar
Citat:
Uppenbarligen gör dom ju det. Varför skulle dom annars komma på besök titt som tätt?
Har inga sjukdomar, har aldrig varit suicidal, har aldrig drogat, har aldrig stulit. Vad är anledningen då om inte för att familjemedlemmarna vill ha kontroll?

Tja du bor kanske på ett sånt där SiS-hem så de måste hålla koll på dig. Är du säker på att det är poliser så det inte är vårdpersonal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in