Citat:
Ursprungligen postat av
GiveMeHead
Hört talas om bodyspray? Hur luktar du själv?
Har aldrig hört annat än att jag doftar gott. Aldrig fått för mig att spraya kuken med ngnting. Man använder deo under dagen och man duttar lite lätt med ngn parfym på handleden/halsen. Var inte en av de äckel som använder en hel axe body spray och kliver på tuben. Stinker fan förjävligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
MRET
Tror han tänker mer på lukten av ”sex” än just fitta? Känns lite ochysst att bara lasta kvinnan för det när det i själva verket är en salig blandning av sekret, svett, och sperma.
Jag har i alla fall aldrig tänk dan efter att -jävlar vad här stinker fitta! Utan det är ju doften av SEX man känner. Alltså allt ovanstående ihopmixat.
It takes two to tango!
Ja, självklart finns detta efteråt om man har stängda fönster/dörrar. Inget konstigt alls. Sen är det ju så att man oftast inte reagerar på sin egen lukt. Det är ju alltid ngn annan som behöver påpeka att man luktar bra/dåligt/för mkt.
Lägg därtill när man sover med stängt fönster, speciellt om man är två. Vaknar till den instängda luften av andedräkt. Sådant är ju inte ovanligt men man är inte 12 utan man öppnar ett fönster och låter luften cirkulera lite.