2026-07-05, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Jag såg den för några dagar sedan, intressant, även om han ser förjävla äcklig ut

Det fick mig senare att fundera lite mer på Benjoos situation faktiskt.

Googlade detta nyss "what did rich piana think of steroids":

Samt "do steroids stop working after a prolonged use":

Detta var även intressant, från https://www.uchealth.org/today/understanding-steroid-use-and-potential-side-effects/:

Eller denna, från https://connect.mayoclinic.org/discussion/i-have-come-off-steroids-after-11-years-am-finding-it-very-difficult/:

Så till Benjoo ifall han läser detta:
Du mår uppenbarligen inte bra psykiskt och du har ju knappt några muskler längre. Är det värt det? Som någon tidigare i tråden skrev, du gör ju fan knappt ens något där du är nu?

Åk hem till Sverige och sök vård för dina missbruk. Men du kommer inte att ta in detta ändå, du har ju hybris/mani just nu.

Intressant om cannabis var inkörsporten till steroider eller om det är tvärtom.
Zeb påstår ju att han var tidigare missbrukare som sedan blev rippad. Det komiska är att han slutade bara med heroin men fortsatte med annat, så han är fortfarande missbrukare. Men i knarkares ögon kanske han är en lättviktare? Vi får se om Zeb introducerar några tyngre droger till Benjoo.
För de verkar som de ger varandra tips vad de ska ta. Antagligen är Benjoo Zeb:s kran just nu.(steroider)
Är väl bara en tidsfråga innan Zeb skjuter in lite tjack i lille Benjoos röv.
Citera
2026-07-05, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Benjos morfar byxor Hahaha jag smäller av svimmar av skratt! Den förbannade nedstoppade skjortan också! I varje video ger tjejerna honom ngn liten kritik om clothes. Men han bara borstar det av dig och gör det än värre!
Han har noll koll på klädstil och vad som är mode, han anammar mafia scare face stilen. Han försöker allt han kan med att vara så farlig och tuff som möjligt😂
Citera
2026-07-05, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Zeb påstår ju att han var tidigare missbrukare som sedan blev rippad. Det komiska är att han slutade bara med heroin men fortsatte med annat, så han är fortfarande missbrukare. Men i knarkares ögon kanske han är en lättviktare? Vi får se om Zeb introducerar några tyngre droger till Benjoo.
För de verkar som de ger varandra tips vad de ska ta. Antagligen är Benjoo Zeb:s kran just nu.(steroider)
Kan säga så här det blir ett tomrum av steroider och har man haft så högt testo och går ner på vanlig testosteron nivå så känner man av det. Asså man är inte lycklig längre och man börjar med droger för att bli lycklig eller normal, alla får det inte så men väldigt många. Sen kan människor byta missbruk alltså man går från 1 drog till en annan samma om man tänker på folk som röker som börjar snusa istället.
Citera
2026-07-05, 12:30
Medlem
Homofilens avatar
Man kan tycka vad man vill om Benjo men vad är det för depraverad incel-psykopatstalker som kontaktar f.d. rektorer och elever för att göra en "dokumentär" om en snubbe som har 10.000 prenumeranter och bara glider omkring i Vietnam och gör random videos?
Citera
2026-07-05, 12:46
Medlem
Citat:

Eller denna, från https://connect.mayoclinic.org/discussion/i-have-come-off-steroids-after-11-years-am-finding-it-very-difficult/:

Citat:
i have come off steroids after 11 years, am finding it very difficult

does anyone have any tips or knowledge of withrawing from steroids after 11 years. I have come off the steroids at last after many problems my doctor ignored. Now I am without help and my Polymyalgia has increased ten fold. I am having acupuncture once a week, have started a homeopathic treatment still waiting to see what if anything is happening. I feel locked into trying anything to solve the pain problem and I have to take 2 ibuprofen at night in order to sleep. It has been three months and i have had no improvements... Does anyone know how long it will take to ease these debilitating pains and if I am damaging myself in carrying on. I am doing qigong 2 times a day and walk about 3,000 to 5,000 steps per day. Its all I can mange as i lose all my energy. It takes me two to three hours to find some equilibriam after getting up in the morning. I cannot work on anything. I am an artist and cannot stand or sit for long as well as dizzying headaches come and go.

Kompis det där handlar om kortisonbehandling inte anabola steroider.
Citera
2026-07-05, 12:49
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Kompis det där handlar om kortisonbehandling inte anabola steroider.
Fan, tack! Jag läste inte riktigt

Kollade faktiskt andra länken efter det missförståndet men aldrig denna..
Citera
2026-07-05, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homofilen
Man kan tycka vad man vill om Benjo men vad är det för depraverad incel-psykopatstalker som kontaktar f.d. rektorer och elever för att göra en "dokumentär" om en snubbe som har 10.000 prenumeranter och bara glider omkring i Vietnam och gör random videos?

SVT har ju gjort en dokumentär som han är med i. Missat det?

https://www.svtplay.se/priset-man-betalar
Citera
2026-07-05, 13:00
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Haha vet inte när Benjoo började röka på faktiskt. Men han har alltid varit besatt av bodybuilding så i detta fallet var det nog faktiskt inte cannabisen som var inkörsporten.

Håller med om Zeb, en gammal heroinist som är stolt över att han är "clean" (vilket i sig är väldigt bra!) men som fortfarande verkar ta allting som inte klassas som tyngre droger..

Mm, jag tror att Biohack Nordic sponsrar Benjoo med alla steroider och att han sen även ger lite till Zeb just nu ja. Och agerar mellanhand åt sina "kunder"..

Sjukt jävla företag, jag fick för mig att det var BioNordic först men det såg legitimt ut, sen kom jag på att han tjatar ju om Biohack Nordic hela tiden..
Citera
2026-07-05, 13:02
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
SVT har ju gjort en dokumentär som han är med i. Missat det?

https://www.svtplay.se/priset-man-betalar
Har du sett den? Om i så fall, tror du att den är sevärd för oss Benjoo-"lovers"?
Citera
2026-07-05, 13:06
Medlem
Citat:
Har du sett den? Om i så fall, tror du att den är sevärd för oss Benjoo-"lovers"?

Jag har sett den. Nja inte så sevärd.

Vinklingen är att det är synd om Benjoo eftersom hans farsa fick en stroke. Och räddningen blev bodybuilding. Det är väl fint. Men att han är en pundare som trycker steroider kom väl inte fram i sin helhet kan jag tycka.
Citera
2026-07-05, 13:23
Medlem
Citat:
Här är det. Var ganska svårt att hitta.

https://youtu.be/TDUK54hxfqU

Vad I helvete är det jag skådar? Vi borde alla göra en namninsamling för att få Benjo att skaffa sig en förmyndare
Citera
2026-07-05, 14:35
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Jag har sett den. Nja inte så sevärd.

Vinklingen är att det är synd om Benjoo eftersom hans farsa fick en stroke. Och räddningen blev bodybuilding. Det är väl fint. Men att han är en pundare som trycker steroider kom väl inte fram i sin helhet kan jag tycka.
Ah okej, tack för svaret! Då kollar jag inte på den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in