2026-07-05, 02:38
Medlem
Till TS. Somliga tycker kyssar är mer intimt än sex. Sex, sett som kuk i fitta, kan vara som en sorts onani beroende på person (är väl den sorten som kan betala för sex).

Ni hade sex. Så bra, hoppas du njöt. Var glad, lev å ha kul. Grotta inte i detaljer som kan lägga krokben för din lycka. Inse att ens känslor är just det, ens egna! Skyll dem inte på någon annan, det är dina, du och ditt huvud. Blir du en dramaqueen utifrån dina känslor, så kan det vara precis av den anledningen som han finner någon annan bättre.
Citera
2026-07-05, 04:26
Medlem
Jag tror att många skulle kyssa ett ONS och även ligga och kramas efteråt. Det känns inte som att han är superseriös om han skriver "vill du ha kuk?"
Citera
2026-07-05, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Jag tror att många skulle kyssa ett ONS och även ligga och kramas efteråt. Det känns inte som att han är superseriös om han skriver "vill du ha kuk?"

Nej det var väl inte så superseriöst skrivet av han men han kanske bara var väldigt kåt när han skrev meddelandet jag vet inte
Citera
2026-07-05, 08:51
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Klart man kysser fanskapet. En del av förnedringen när man sen slänger ut henne. Kvinnor tycker ju att kyssar betyder mer än att dom får kuk i fittan.
Citera
2026-07-05, 09:03
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Ja det har hänt många ggr, men det är betydligt mysigare att kyssa nån man verkligen bryr sig om och är kär i.
Citera
2026-07-05, 09:20
Medlem
Vad fan är du tre år eller ditt miffo varför skulle det finnas jävla regel om att obs inte ska kyssas under sex? Man kan vara oseriös även om man kysser varandra betyder knappast att jag har känslor för henne
Du är en dum omogen kvinna
Citera
2026-07-05, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Skulle du kyssa en kk eller en person du inte har känslor för när ni har sex ? Jag har träffat en kille som jag har pratat ett tag med och det känns bra han känns seriös. Han tog initiativ till att kyssas under sex , han sög på mina bröst , verkade bry sig om min njutning och vara väldigt omtänksam osv osv. Efter sexet höll vi om varandra. När vi sa hejdå så pussades vi lite. Vi skriver varje dag både selfies , jobbet m.m m.m. Jag vet att det är individuellt men hade du kysst nån under samlag om du inte har känslor eller hållit om efteråt ?
Jag blir lite rädd för hur ni umgås idag. Träffas ni verkligen och har sex direkt utan att ha några känslor för varandra? Hur lyckas ni ens eller ja det gör ni ju inte då många inte får upp den och tjejerna är torra som fnöske. Inte konstigt att ni är totalt känslomässigt avstängda inför varandra. När jag var ung så var det vanligaste stället att träffa någon ny partner på en hemmafest eller liknande. Sällan en helt okänd person.

Man umgicks, dansade, pratade och fick på så vis kontakt med varandra. Man börjar ju liksom att ta på varandra genom dans, pussas och kysser om känslor uppstår. Kanske blir det sen hemgång och sex. Idag verkar kyssen komma sist och vara mest exklusiv. Klart som tusan att man kysser varandra när man har sex, men det gör man även långt innan och efter. Vill du inte kyssa någon, ha inte sex med den heller.
Citera
2026-07-05, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Attraktion fanns iaf mellan oss vad som händer i höst vet jag inte det är väl lika bra att jag håller mig undan och låter han komma tillbaka istället om han nu vill han vet vart jag bor och vad jag heter så om han är sugen kan han bara skicks ett sms ellet ringa mig
Du nämner hösten flera gånger? Varför tror du eller hoppas på att han ska ta kontakt igen just då?
Citera
2026-07-05, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nowayout2030
Du nämner hösten flera gånger? Varför tror du eller hoppas på att han ska ta kontakt igen just då?
Det är mycket att hålla reda på nuförtiden inom dejtingvärlden och du behöver hänga med i svängarna.
Sociala medier, social grupp och tillhörighet, hedersförtryck, grannparet som övervakar och så även årstidsbunden dejting.
Citera
2026-07-05, 10:17
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Finns gott om kvinnor med precis samma inställning, en "rebound", ett äventyr, en egoboost.

Men det kan också vara så att killen gick in i det med helt ärliga avsikter, men något skavde. Kanske någon han bedömde som bättre dök upp. Både kvinnor å män drabbas av samma. Man kan få kyssa många grodor.. Jag skulle tom hävda att den som blir upp över öronen.. på tok för fort, är den verkligt oseriöse som blundar för "red flags".

Romansen är en form av tillfällig sinnesförvirring. Men är ju samtidigt det vi vill.

Finns såklart kvinnor som beter sig på liknande vis men tror ändå utifrån det jag hört och sett att kvinnor i större utsträckning letar efter nått seriöst.

Om man känner att något inte känns riktigt rätt eller att man samtidigt söker annat tycker inte jag att man ska gå så långt som till att ligga om det inte är överenskommet från båda hållen att det bara handlar om sex, vilket ju inte verkar ha varit fallet i det här fallet då TS verkar rättså upp över öronen.
Citera
2026-07-05, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Finns såklart kvinnor som beter sig på liknande vis men tror ändå utifrån det jag hört och sett att kvinnor i större utsträckning letar efter nått seriöst.

Om man känner att något inte känns riktigt rätt eller att man samtidigt söker annat tycker inte jag att man ska gå så långt som till att ligga om det inte är överenskommet från båda hållen att det bara handlar om sex, vilket ju inte verkar ha varit fallet i det här fallet då TS verkar rättså upp över öronen.
Min erfarenhet säger att de flesta kvinnor vill ligga på första dejten. Få den "detaljen" överstökad så att samvaron blir mer avslappnad och se lite nyktrare på sin dejt. Tar dessutom några månader innan man börjar känna någon lite djupare

Men det är klart, mina erfarenheter handlar om singelkvinnor som lever livet 2.0 med vuxna utflugna barn. Då handlar det inte längre om att bilda familj och nån sorts rosa dröm, snarare att man är två självständiga individer som råkar trivas i varandras sällskap.

En skillnad män/kvinnor tror jag består i rädsla för de egna känslorna, att förlora förståndet med fel kille, ledandes till den kognitiva dissonansen "vill men törs inte". Somliga börjar då rationalisera sin rädsla till rätt grova proportioner, som typ att killen kommer misshandla henne. Effektivt, för en sån får hon ju inte romantiska känslor för. Andra kan borsta bort rädslan. Killar har nog lättare för det. Mardrömmar är inte mer sanna än goda visioner, men handlingarna baserade på de tu skiljer sig starkt.
Senast redigerad av Goobleyzook 2026-07-05 kl. 11:25. Anledning: Tillägg
Citera
2026-07-05, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Jag blir lite rädd för hur ni umgås idag. Träffas ni verkligen och har sex direkt utan att ha några känslor för varandra? Hur lyckas ni ens eller ja det gör ni ju inte då många inte får upp den och tjejerna är torra som fnöske. Inte konstigt att ni är totalt känslomässigt avstängda inför varandra. När jag var ung så var det vanligaste stället att träffa någon ny partner på en hemmafest eller liknande. Sällan en helt okänd person.

Man umgicks, dansade, pratade och fick på så vis kontakt med varandra. Man börjar ju liksom att ta på varandra genom dans, pussas och kysser om känslor uppstår. Kanske blir det sen hemgång och sex. Idag verkar kyssen komma sist och vara mest exklusiv. Klart som tusan att man kysser varandra när man har sex, men det gör man även långt innan och efter. Vill du inte kyssa någon, ha inte sex med den heller.

Jag hade känslor för honom iaf sen vad han kände vet jag inte exakt men gissar att han var väldigt attraherad iaf. Han hade inte svårt att få upp den iaf för vi hade sex två gånger samma kväll. Vi hade sex 1 gång han sa själv att han kom lite fort inte ver jag om han var nervös eller bara väldigt kåt haha sen pratade vi och myste typ 45 minuter sen hade vi sex igen men då tog det längre tid för han men jag tyckte det var bättre andra gången iaf hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in