2026-07-04, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Hur kan du tycka det är konstigt att kyssas under sexuella aktiviteter?

Jag tycker inte dwt är konstigt om man kysser varandra när man har sex om man är kär och är tillsammans eller dejtar men jag tycker det är konstigt att göra om det är ett ons då tycker jag man bara hånglar innan
Citera
2026-07-04, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nowayout2030
Utifrån det du har berättat o beskriver så tror jag att han har haft känslor, och misstänker att han fortfarande har faktiskt, för du vet inte även om ni inte kanske har noll kontakt just nu. Sen vad som har hänt mellan er vet bara ni två. Jobbigt dock.
Varför ska TS ödsla tid på en så velig person. Jag föreslår att TS gör något åt sitt problem och låter sig inspireras av ”Sabrina - Boys Boys Boys” istället för att sitta på flashen i hopp om att en kuk mirakulöst ska flyga in i hennes mun från ingenstans.
Citera
2026-07-04, 22:51
Medlem
Citat:
Utifrån det du har berättat o beskriver så tror jag att han har haft känslor, och misstänker att han fortfarande har faktiskt, för du vet inte även om ni inte kanske har noll kontakt just nu. Sen vad som har hänt mellan er vet bara ni två. Jobbigt dock.

Ja jag misstänker också att han hade känslor men han har iaf sagt för typ en månad sen att vi inte klickar och att han inte vill ha kontakt det sa han i början av juni iaf. Jag märkte efter vi träffades att han svarade mycket segare iblsnd gick det 18 h mellan svaren... han stängde
av snapkartan efter vi sågs den var på hela tiden innan vi sågs. Jag skrev helgen efter vi sågs om att träffas och mysa lite jag fick svar då "hej , har tyvärr haft väldigt mycket att göra i vecksn och nästa vecka likaså hinner inte vara aktiv" jag såg det som en diss men tänkte att han hadr mycket på jobbet och var trött. Han kör lastbil 04.00-16.00 ena veckan och 16.00-04.00 veckan efter så han brukade va helt slut på lördagar. Vet inte om han har semester än men borde nog ha det om nån vecka iaf. Jag svarade iaf på hans meddelande "ok jag fattar ska väl inte störa dig då... hör av dig om du vill ses nåt sen. Kram" då svarade han "självklart gör jag det" sen skickafr vi nån selfie nån dag sensre och sen kände jag några dagar efter det stt vi måste prata om vi skullr fortsätta ses ellet inte föt jsg kände mig orolig tyckte jag fick mixade signaler av han och tyckte han var otydlig jag behöver tydlighet och inga spel för stt må bra då jag har asperger. Då sa han plötsligt "jag har känt mig jagad av dig ända sen vi sågs" jag anset inte att jag hade jagat honom visst jag skickade nåt meddelande för mycket på slutet men det var för att jag blev stressad och osäker vart vi stod och det är väl därför vi inte har kontakt nu för att han kände sig jagad vilket jag är ledsen för isåfall och jag känner mig ledsen för att han gav mig mixade signaler ena dagen svara jättesegt och nästs dag säga självklart hör jag av mig
Citera
2026-07-04, 22:59
Medlem
Citat:

Attraktion fanns iaf mellan oss vad som händer i höst vet jag inte det är väl lika bra att jag håller mig undan och låter han komma tillbaka istället om han nu vill han vet vart jag bor och vad jag heter så om han är sugen kan han bara skicks ett sms ellet ringa mig
Citera
2026-07-04, 23:04
Medlem
Citat:

Attraktion fanns iaf mellan oss vad som händer i höst vet jag inte det är väl lika bra att jag håller mig undan och låter han komma tillbaka istället om han nu vill han vet vart jag bor och vad jag heter så om han är sugen kan han bara skicks ett sms ellet ringa mig
Citera
2026-07-04, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Skulle du kyssa en kk eller en person du inte har känslor för när ni har sex ? Jag har träffat en kille som jag har pratat ett tag med och det känns bra han känns seriös. Han tog initiativ till att kyssas under sex , han sög på mina bröst , verkade bry sig om min njutning och vara väldigt omtänksam osv osv. Efter sexet höll vi om varandra. När vi sa hejdå så pussades vi lite. Vi skriver varje dag både selfies , jobbet m.m m.m. Jag vet att det är individuellt men hade du kysst nån under samlag om du inte har känslor eller hållit om efteråt ?
Du verkar vara en emotionellt störd person, har du någon diagnos?
Kyssas är förövrigt mindre intimt än sex.
Citera
2026-07-04, 23:15
Medlem
Citat:
Jag tycker inte dwt är konstigt om man kysser varandra när man har sex om man är kär och är tillsammans eller dejtar men jag tycker det är konstigt att göra om det är ett ons då tycker jag man bara hånglar innan

Jag tycker det är konstigt att man knullar med en slumpmässig person som man inte ens vill kyssa.
Citera
2026-07-04, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arnbar
Du verkar vara en emotionellt störd person, har du någon diagnos?
Kyssas är förövrigt mindre intimt än sex.

Jaha tack för den då var ju väldigt snällt sagt... 😕

Jag har asperger och add.

Ja sa inget annat hellet jag säger bara att jag tycker att kyssas under sex är intimt inte att det var mindre intimt än sex dessutom har jag bara sex men nån jag har känslor för annars får det vara om det inte är äkta och känslor inblandat
Citera
2026-07-04, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Jag tycker det är konstigt att man knullar med en slumpmässig person som man inte ens vill kyssa.

Ja jag har inget intresse av ons ligger hellre med nån jag är tillsammans och då vill jag kyssas under sex ja. Jag bara undrade hur andra som har ons gör om killen jag nu träffade ansåg att vi hade ons om det är vanligt att kyssad när man har sex då.
Citera
2026-07-05, 01:23
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:

Dessa meningar är nog svaret på dina frågor. Du har en bestämd uppfattning om när och med vem man kysser. Den man du träffade har en annan uppfattning. Han ser förmodligen kyssar som en del av det sex ni hade. Inte ett tecken på djupare känslor och kärlek.

Tyvärr tror jag som många andra att den här mannen inte kommer tillbaks till dig. Det bästa du kan göra är att gå vidare i ditt liv. Se på det som hänt som att mannen går miste om en djupare relation med dig. Det är han som är en förlorare. Inte du, då du vill fördjupa er relation.

Det finns män därute som däremot skulle vilja ge dig det du vill ha och besvara dina känslor. Välj dem istället!
Citera
2026-07-05, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Den inställningen har alla fuckboys eftersom det är mycket lättare för dem att få ligga då om tjejen tror det kan leda till nånting seriöst.🥹
...
Finns gott om kvinnor med precis samma inställning, en "rebound", ett äventyr, en egoboost.

Men det kan också vara så att killen gick in i det med helt ärliga avsikter, men något skavde. Kanske någon han bedömde som bättre dök upp. Både kvinnor å män drabbas av samma. Man kan få kyssa många grodor.. Jag skulle tom hävda att den som blir upp över öronen.. på tok för fort, är den verkligt oseriöse som blundar för "red flags".

Romansen är en form av tillfällig sinnesförvirring. Men är ju samtidigt det vi vill.
Senast redigerad av Goobleyzook 2026-07-05 kl. 02:10. Anledning: Förtydligande
Citera
2026-07-05, 02:26
Medlem
Citat:
Ingen aning vad han kände men jag hade iaf inte skrivit med nån varje dag om jag inre var speciellt intresserad han borde väl ha märkt att jag hade känslor för honom. Förstår dock inte varför han väntade nästan 2 månader på att träffa mig... var inte direkr nåt romantiskt meddelqnde han skickade den dageb vi träffades heller det var bara typ "vill du ha kuk ?" Men vissq män brukar vara rätt grova i munnen han sa inget snusk på snap i 2 månader och skickade aldrig nån dickpic var barq på tinder när vi matchade och samma dag vi träffades som han pratade om sex
Frågar en kille: ”Vill du ha kuk”?, är han troligen inte intresserad av en seriös relation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in