2026-06-05, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bratchbomba
Yes Miss Leyla ska ni hålla er långt borta ifrån kan jag berätta. Stämmer det som skrivs om henne.

MissMarocco tar den i alla hål och helt ok

Gnälliga Lilly har profil på HE där du ser hur hon ser ut

Natasha XX på HE- omg vilken skön ung kvinna

PrinsessanS är vacker och skön men hutlösa priser

Josy utanför Ystad är hyfsat nice

Lustig Flicka = Super nice

Luxerybarbie är absolut ett skönt ligg

Malmö_666 oxå en höjdare

Seductiveduo är grym. Fick även ta henne i analen

Har även fått till många träffar med kvinns som går under radarn och finns på en dejtingsida som det inte skrivs om här på fb

Har du någon mer info om Natasha XX på HE? Hon är ganska svår att få tag på.

När träffade du Luxerybarbie senast? I hennes guestbook står det ju att hon rånar folk.

Btw vilken dejtingsida syftar du på? Nu blir man riktigt nyfiken
Citera
2026-06-05, 20:13
Avslutad
Tjena

Natasha träffade jag direkt när hennes profil kom ut på HE. Typ 4-5 månader sedan. Så vet inte om hon är inaktiv.
Luxury gjorde outcall till mig för typ 2 månader sedan. Hon var fräsch o fin då iaf. Träffat henne typ 4 gånger totalt

Jo jag är medlem på sugardaters och där är många villiga kvinns men de begär lite väl mycket men ett och annat guldkorn har jag funnit där. Men som sagt många fräscha tjejer mellan 20-30 år där dock föredrar jag kvinns över 35År
Citera
2026-06-06, 09:03
Medlem
Citat:
Tjena

Natasha träffade jag direkt när hennes profil kom ut på HE. Typ 4-5 månader sedan. Så vet inte om hon är inaktiv.
Luxury gjorde outcall till mig för typ 2 månader sedan. Hon var fräsch o fin då iaf. Träffat henne typ 4 gånger totalt

Jo jag är medlem på sugardaters och där är många villiga kvinns men de begär lite väl mycket men ett och annat guldkorn har jag funnit där. Men som sagt många fräscha tjejer mellan 20-30 år där dock föredrar jag kvinns över 35År

Uppskattar verkligen responsen! Får försöka planera en träff med båda dessa flickor.

Jag har 0 erfarenheter från sugardaters, men kommer definitivt utforska i det.
Citera
2026-06-06, 12:19
Avslutad
Sen vill jag informera om Lisa32 (på RS)som kallar sig för...En vacker svensk/brasilianska... hon är nog en av dem mest motbjudande kvinnor jag sett i mitt liv och jag har sett MÅNGA kvinnor i mitt liv kan jag tillägga. Skulle nog säga att hon är av Indisk härkomst och har långt babytunt hår, lägg därtill att hon är överviktig. Slängde ut henne utan pardon med en gång.
Senast redigerad av bratchbomba 2026-06-06 kl. 12:25.
Citera
2026-06-07, 11:04
Medlem
HemligaVargens avatar
Går tjejerna över huvudtaget på gatan, aldrig sätt någon och vilken gata i så fall eller har allt flyttat in på nätet+
Citera
2026-06-07, 23:15
Medlem
Knappt. De som gör det är ofta beroende av någonting och de är inte där i syfte av att sälja. Har träffat ett par som ändå var fräscha och trevliga men det finns en viss risk med sådana personer.
Hade väl rekommenderat ST och håll dig undan RS. Väldigt många bluffare eller så är de kopplade till farbro blå.

Citat:
Ursprungligen postat av HemligaVargen
Går tjejerna över huvudtaget på gatan, aldrig sätt någon och vilken gata i så fall eller har allt flyttat in på nätet+
Citera
2026-06-10, 16:58
Medlem
Någon som träffat Kristy på st? Lite sugen på att boka träff med henne men vissa skriver att hennes bilder är lite fake.
Citera
2026-06-10, 18:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym1244
Någon som träffat Kristy på st? Lite sugen på att boka träff med henne men vissa skriver att hennes bilder är lite fake.

Yes har träffat henne och hon är nice kan jag säga. Suger otroligt skönt. Hon är lite kurvigare än fotona framhäver men definitivt värd ett besök. Kör så sängfjädrarna ryker!
Citera
2026-06-10, 18:24
Medlem
Citat:
Yes har träffat henne och hon är nice kan jag säga. Suger otroligt skönt. Hon är lite kurvigare än fotona framhäver men definitivt värd ett besök. Kör så sängfjädrarna ryker!

Tack för snabba responsen! Ansiktet ser bra och fräscht ut?
Citera
2026-06-10, 18:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym1244
Tack för snabba responsen! Ansiktet ser bra och fräscht ut?

Ja hon ser bra ut
Citera
2026-06-11, 22:22
Medlem
Någon som vet bra diskret ställe så man kan vara ute på en träff runt Malmö området ?
Alt bra p plaster typ samåknings parkering osv
Citera
2026-06-12, 18:19
Medlem
Citat:
Sen vill jag informera om Lisa32 (på RS)som kallar sig för...En vacker svensk/brasilianska... hon är nog en av dem mest motbjudande kvinnor jag sett i mitt liv och jag har sett MÅNGA kvinnor i mitt liv kan jag tillägga. Skulle nog säga att hon är av Indisk härkomst och har långt babytunt hår, lägg därtill att hon är överviktig. Slängde ut henne utan pardon med en gång.

MissLaya var otrevlig och kunde inte leverera det hon sa att hon skulle. Totalt bortkastad tid!
Lisa som kallar sej svensk/brasilianska var däremot både vacker och väldigt trevlig. Sexet var underbart, synd bara att hon är svår att nå.
Smaken är som baken men alla förtjänar respekt.

/svante
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in