2026-07-05, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Ja, medelklass-MENA finns det ganska gott om. Dock kommer aldrig somalierna att kunna ta sig ur bidragberoende eller skitjobb som taxi, buss och städ.

Somalier är en av de inkompatibla grupperna i vårt samhälle skulle jag säga. Deras närvaro i landet bör begränsas kraftigt. Jag ser hellre att de flesta av dem får åka tillbaka till deras hemland och sedan kan vi hjälpa dem där istället. De gillar ju uppenbarligen det vi bygger.
Citera
2026-07-05, 00:50
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Säg inte att du rasblandar du också? Vad är det med alla rasblandande SD'are?
Trodde du att jag gick med hatten i hand och röstade. Jag har aldrig röstat.

När man har det bra, alltså jag har aldrig behövt tänka på pengar ö.h.t. så har jag kunnat jobba när jag vill. Det blir liksom en upplevelse, som i filmerna där man har värsta gänget, så där chill bara med skönt folk. För jag behöver verkligen inte jobba, bara om jag verkligen vill och inte inväntar något vidare.

Så jag ser inte riktigt meningen med att rösta på dessa partier. Bara för det ger mig mig några hundralappar mer i plånboken, det påverkar inte mig något ö.h.t. Men om man behöver ha de kronorna, javisst! För all del rösta på det parti som tillfredställer dina behov bäst!

Det jag märker av när jag reser utomlands är att folk gärna frågar om Sverike. Men landet lever verkligen på gamla meriter. Jag avvaktar alltid lite med att ge full visning för när de får syn på den sanna stadsbilden. Då de får syn på den bruna myllan byts alltid detta darrande av högtidlig andakt ut med vemod och besvikelse. Då makar hon sig närmare och säger "det känns precis som USA"
Senast redigerad av lagfrukt 2026-07-05 kl. 01:15.
Citera
2026-07-05, 00:56
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Jag är mer positivt inställd till vår kontakt med vissa grupper än andra, för folkgrupper är väldigt olika. Vissa fungerar vi bra med, andra fungerar vi sämre med. Och då gör jag gärna skillnad på det och lyfter fram om jag anser att något är positivt där det kan finnas något att bygga vidare på.

Här har du också problemet med att försöka stämpla mig som nazist eller liknande, genom att göra det så gör du antaganden att jag måste ha vissa åsikter. Jag är helt enkelt negativt inställd till det jag upplever fungerar dåligt i samhället. Det är en hel del grupper som jag anser att vi i princip är inkompatibla med. Men östasiaterna är inte en av dessa grupper.

Det var ju någon här på forumet som för ett tag sedan föreslog att vita och östasiatiska män skulle bilda ett broderskap, eftersom båda grupperna var losers eftersom både gruppernas kvinnor är väldigt eftertraktade av alla andra raser.
Citera
2026-07-05, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
I takt med fortsatt massinvandring kommer Sverige att bli alltmer blandat. Att blandade skulle sticka ut var sant i det gamla Sverige, snart är det renrasiga svenskar som kommer att sticka ut.
Folk som är rasblandade har ingen grupp. Dessa är alltid sårbara i samhället. Hatet mot invandrarna kommer att öka när svenskar blir en minoritet och tribalismen bland svenskar kommer också att öka. Samma gäller för invandrarna. Kvar blir dom rasblandade: dom saknar helt en grupp. Det är därför rasblandade ofta har många psykiska problem.
Citera
2026-07-05, 01:03
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Jag är mer positivt inställd till vår kontakt med vissa grupper än andra, för folkgrupper är väldigt olika. Vissa fungerar vi bra med, andra fungerar vi sämre med. Och då gör jag gärna skillnad på det och lyfter fram om jag anser att något är positivt där det kan finnas något att bygga vidare på.

Här har du också problemet med att försöka stämpla mig som nazist eller liknande, genom att göra det så gör du antaganden att jag måste ha vissa åsikter. Jag är helt enkelt negativt inställd till det jag upplever fungerar dåligt i samhället. Det är en hel del grupper som jag anser att vi i princip är inkompatibla med. Men östasiaterna är inte en av dessa grupper.

Syrier har jag knappt erfarenhet av själv men det jag har hört har inte varit speciellt positivt. Det är väl kanske en av grupperna som jag skulle förespråka segregering för, vilket de själva verkar föredra som du säger så det betyder att de kanske ändå kan ha en plats i det här landet om de sköter sina egna områden på ett städat sätt. Segregering är lösningen för många grupper, det är bra att kunna ha områden som känns som "hemma".

Uppfattade dig tidigare som typ nazist men har inte skrivit att du är det, så har alltså inte försökt stämpla dig som nazist. Jag tycker att man ska vara försiktig med den etiketten. Nu har du dessutom klargjort att du inte är nazist vilket jag uppskattar.

Apropå syrianer så kan det vara att jag haft tur och träffat mest trevliga liksom jag träffat många trevliga eritreaner och araber. Vet att andra har andra erfarenheter. Jag förordar absolut inte mer massinvandring av dessa grupper. Av samma skäl som du som det verkar = titta på det som funkar harmoniskt med det som redan finns här.

Jag är dock tämligen övertygad om att vi inte kommer att ha särskilt mycket inflytande över processen utan massinvandringen kommer att fortgå så länge de globala eliterna önskar att den ska fortgå.
Citera
2026-07-05, 01:03
Medlem
Citat:
Det var ju någon här på forumet som för ett tag sedan föreslog att vita och östasiatiska män skulle bilda ett broderskap, eftersom båda grupperna var losers eftersom både gruppernas kvinnor är väldigt eftertraktade av alla andra raser.

När det gäller européer så står både männen och kvinnorna högt i kurs. Men visst de östasiatiska männen står inte lika högt i kurs så där stämmer det. Lite olyckligt för dem men det är så det ser ut.

Östasiatiska kvinnor kan möjligtvis vara de kvinnor som blandar mest av alla, tillsammans med indiska kvinnor de blandar också i hög grad. Tror det var runt 1/3 östasiatiska kvinnor i USA som blandade senast jag kollade, vilket är en väldigt hög siffra när det gäller detta så de står definitivt ut.

Våra europeiska kvinnor är väldigt återhållsamma i jämförelse med dessa kvinnor.

personen som skrev det där var väl troligtvis bara avundsjuk på att vi kan få hans kvinnor om vi vill, men han kan inte få våra. Olyckligt.
Citera
2026-07-05, 01:05
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
När det gäller européer så står både männen och kvinnorna högt i kurs. Men visst de östasiatiska männen står inte lika högt i kurs så där stämmer det. Lite olyckligt för dem men det är så det ser ut.

Östasiatiska kvinnor kan möjligtvis vara de kvinnor som blandar mest av alla, tillsammans med indiska kvinnor de blandar också i hög grad. Tror det var runt 1/3 östasiatiska kvinnor i USA som blandade senast jag kollade, vilket är en väldigt hög siffra när det gäller detta så de står definitivt ut.

Våra europeiska kvinnor är väldigt återhållsamma i jämförelse med dessa kvinnor.

personen som skrev det där var väl troligtvis bara avundsjuk på att vi kan få hans kvinnor om vi vill, men han kan inte få våra. Olyckligt.

Han var svensk själv. En bitter svensk högerincel som hade ett oförtjänt hat mot sina egna svenska kivnnor. Svenska kvinnor är som du säger väldigt bra, de är återhållsamma oftast, och väljer en vit fin man.
Citera
2026-07-05, 01:11
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indiancentury
Folk som är rasblandade har ingen grupp. Dessa är alltid sårbara i samhället. Hatet mot invandrarna kommer att öka när svenskar blir en minoritet och tribalismen bland svenskar kommer också att öka. Samma gäller för invandrarna. Kvar blir dom rasblandade: dom saknar helt en grupp. Det är därför rasblandade ofta har många psykiska problem.

Beror på om staten är stark eller svag. Med tanke på att jag tror på att vi går mot en mångkulturell polisstat så tror jag det du påstår bara är trams. Du kommer att mista dina rättigheter om du ens uttalar dig rasistiskt mot någon grupp. Det är enda sättet att hålla ihop en mångkultur och med tanke på att massinvandringen kommer att fortskrida så kommer det att bli en mycket drakonisk polisstat med ett socialt kreditsystem.
Citera
2026-07-05, 01:15
Medlem
Citat:
Han var svensk själv. En bitter svensk högerincel som hade ett oförtjänt hat mot sina egna svenska kivnnor. Svenska kvinnor är som du säger väldigt bra, de är återhållsamma oftast, och väljer en vit fin man.

Då prickade jag nästan rätt iallafall. Han var en loser som inte kunde få en egen kvinna. Jag kände på mig att det var där skon klämde. Sedan ser jag mig själv knappast som en alfahane heller men jag går inte runt och hatar våra kvinnor bara för att de ratar mig, de har såklart all rätt att leta en bättre partner om de inte tycker att jag duger. En svag man kan inte hantera detta dock.

Men visst är det så, våra kvinnor är väldigt selektiva och håller sig till sina egna när det gäller just familjebiten. Jag har tagit reda på detta då det såklart sprids enormt mycket propaganda om våra kvinnor att de skulle blanda med precis vadsomhelst hela tiden, men det stämmer inte alls med verkligheten.
Citera
2026-07-05, 01:20
Medlem
Citat:
Uppfattade dig tidigare som typ nazist men har inte skrivit att du är det, så har alltså inte försökt stämpla dig som nazist. Jag tycker att man ska vara försiktig med den etiketten. Nu har du dessutom klargjort att du inte är nazist vilket jag uppskattar.

Apropå syrianer så kan det vara att jag haft tur och träffat mest trevliga liksom jag träffat många trevliga eritreaner och araber. Vet att andra har andra erfarenheter. Jag förordar absolut inte mer massinvandring av dessa grupper. Av samma skäl som du som det verkar = titta på det som funkar harmoniskt med det som redan finns här.

Jag är dock tämligen övertygad om att vi inte kommer att ha särskilt mycket inflytande över processen utan massinvandringen kommer att fortgå så länge de globala eliterna önskar att den ska fortgå.

Som tur är så är ju många av invandrarna också vettiga människor som inte heller är med på den här globala agendan. Så vi har väl på ett sätt gemensamma intressen med många av dem att bevara landet i funktionellt skick.

Men en stor del av lösningen i dessa mångkulturella samhällen är att lyfta fram att grupper är olika, och att vissa inte fungerar tillsammans, eller att andra fungerar bra tillsammans. För det är så vi kan skapa ett fungerande samhälle. Genom att acceptera att vissa helt enkelt inte kan leva tillsammans och då är segregering för vissa en lösning. Andra går bra att blanda och då kan man köra på det. Och sedan får tiden lösa resten.

Att låtsas att alla är lika kommer bara att skapa mer problem dock.
Citera
2026-07-05, 01:24
Medlem
Citat:
Låter sorgligt om det är så att de ratar dig. Varför gör de det? Sitter du i rullstol eller?

Nej då långt ifrån så illa. Jag söker snarare en hona för sällan bara. Men att bli ratad måste man ändå tåla som man. Det är en del av parningsleken.
Citera
2026-07-05, 01:29
Medlem
Citat:
Beror på om staten är stark eller svag. Med tanke på att jag tror på att vi går mot en mångkulturell polisstat så tror jag det du påstår bara är trams. Du kommer att mista dina rättigheter om du ens uttalar dig rasistiskt mot någon grupp. Det är enda sättet att hålla ihop en mångkultur och med tanke på att massinvandringen kommer att fortskrida så kommer det att bli en mycket drakonisk polisstat med ett socialt kreditsystem.
Staten kommer inte vara stark om dom flesta svenskar hatar invandrare, samtidigt som invandrarna hatar svenskar och andra invandrargrupper. Sedan kan man inte heller kriminalisera all form av "rasism"; bara den mest uppenbara formen av rasism eller tribalism kan kriminaliseras. Kolla på alla mångkulturella länder genom historien (där man inte har en majoritetsgrupp): det slutar alltid med våld/korruption/hat och till slut, tyvärr, inbördeskrig. Varför skulle Sverige vara annorlunda?

Du tror att vi kommer att vara Kina, men det är omöjligt. Kom ihåg att Kina är en stark och nästan helt monoetnisk stat. Där kan man införa en drakonisk polisstat med ett socialt kreditsystem, men Sverige har inte samma förutsättningar. Sverige kommer tyvärr snarare bli som Jugoslavien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in