2026-07-04, 20:09
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Finns inga svenska ungdomsgäng i Malmö som vågar sticka ut hakan. Försök igen.

Ungdomsgäng betyder inte att man är ute och råna folk. Menar du att det inte finns några svenskar i Malmö som är vänner med andra svenskar? Töntar hittar också på hyss ..
Citera
2026-07-04, 20:10
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Inte är det svenskar!

du är ju svensk och gillar inte pride?
saknar du ballarna för att göra något?

(jag bryr mig inte ett skit om pride (som blivit något politiskt jippo) )
Citera
2026-07-04, 20:11
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Tror jag absolut det kan vara. 50/50 kanske

Så din uppfattning är att det här beteendet är klart vanligare bland etniskt svenska ungdomar jämfört med ungdomar med familjebakgrund i till exempel Afrika och Mellanöstern? En majoritet av hela Malmös befolkning har invandrarbakgrund. Bland ungdomar har en mycket större majoritet det. Men ändå är det enligt dig minst lika sannolikt etniskt svenska ungdomar som ligger bakom, det vill säga att de är klart överrepresenterade när det gäller liknande? Vad bygger denna övertygelse på?
Senast redigerad av Europe 2026-07-04 kl. 20:14.
Citera
2026-07-04, 20:12
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ungdomsgäng betyder inte att man är ute och råna folk. Menar du att det inte finns några svenskar i Malmö som är vänner med andra svenskar? Töntar hittar också på hyss ..

Det står ju uttryckligen ungdomsgäng i artikeln, och tror du på allvar att svenska ungdomsgäng ger sig ut i Malmö (Möllan dessutom) och river sönder hbtq-flaggor?
Citera
2026-07-04, 20:13
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:

Svenska barn i malmö håller sig undan när invandrarna är ute. Viste du inte det?

Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
du är ju svensk och gillar inte pride?
saknar du ballarna för att göra något?

(jag bryr mig inte ett skit om pride (som blivit något politiskt jippo) )

Vad snackar du ens om? Jag skiter i Pride fullständigt. Jag skrev att ingen svensk i Malmö gör detta. Detta är BLATTAR.

Är det att ha ballar när man rycker ner en flagga tycker du? Missade det, men då gick jag inte heller i livets hårda skola.
Citera
2026-07-04, 20:14
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Det står ju uttryckligen ungdomsgäng i artikeln, och tror du på allvar att svenska ungdomsgäng ger sig ut i Malmö (Möllan dessutom) och river sönder hbtq-flaggor?

Ingen ide att svara dessa idioter. Det är samma människor som undrar vart föräldrarna är till gängkriminella.
Citera
2026-07-04, 20:16
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Just när det gäller Malmö sticker nog blattetöntarna ut mer och hittar på fler hyss än svenska töntar. Hade det hänt i träsktorp "fiktiv ort" Hade chansen kanske varit större att det varit epa-ungar i farten, Malmö 99,9% det är blattar som ställer till med allt jävulskap.
Citera
2026-07-04, 20:35
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Svenska barn i malmö håller sig undan när invandrarna är ute. Viste du inte det?

Vad snackar du ens om? Jag skiter i Pride fullständigt. Jag skrev att ingen svensk i Malmö gör detta. Detta är BLATTAR.

Är det att ha ballar när man rycker ner en flagga tycker du? Missade det, men då gick jag inte heller i livets hårda skola.

hur vet du att det är blattar? 70% av flashbackare hatar ju också pride?

så du är för pride? även att du inte gått i livets hårda skola?
Citera
2026-07-04, 20:56
Medlem
Plötsligt så efterfrågar de Polis samtidigt som de hatar dem.
Citera
2026-07-04, 21:05
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Så din uppfattning är att det här beteendet är klart vanligare bland etniskt svenska ungdomar jämfört med ungdomar med familjebakgrund i till exempel Afrika och Mellanöstern? En majoritet av hela Malmös befolkning har invandrarbakgrund. Bland ungdomar har en mycket större majoritet det. Men ändå är det enligt dig minst lika sannolikt etniskt svenska ungdomar som ligger bakom, det vill säga att de är klart överrepresenterade när det gäller liknande? Vad bygger denna övertygelse på?

Okej låt oss säga 30/70 då om vi ska ta in det i räkningen. Min poäng är att det är ett pojkstreck vilket sker väldigt ofta hos vita med
Citera
2026-07-04, 21:05
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus

Du får nog googla vad ungdomsgäng betyder
Citera
2026-07-04, 21:06
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Just när det gäller Malmö sticker nog blattetöntarna ut mer och hittar på fler hyss än svenska töntar. Hade det hänt i träsktorp "fiktiv ort" Hade chansen kanske varit större att det varit epa-ungar i farten, Malmö 99,9% det är blattar som ställer till med allt jävulskap.

Jag bor ju inte i Malmö.
Många som påpekar att jag har dålig koll, må så kanske vara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in