Citat:
Ursprungligen postat av
Beryllium
Jag tänkte mer om han liksom helt vänder blad. Men antar att hans rykte bland andra Youtubers bör vara kass vid det här laget. För mig får han mer än gärna lägga ner skiten.
Han är past of no return.
Var ju någon annan youtuber som ville mygga av honom, han blir ju aldrig bjuden på fester med andra influencers ja förutom hemma så Jocke då men han är ju cancerns gropunkt.
Om jag var honom skulle jag raderat ALLA sociala medier och flyttat utomlands för att starta om på ny kula och då menar jag utanför Norden. Men allra helst en annan världsdel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Luddevonal
Bara det att visa upp sig offentligt med Anjo (och Jockiboi) är som att döda sig själv. Eller att följa deras kanaler och andra sociala media. Hur fan kan man se sig själv i spegeln och gilla det man ser, efter att likeat Anjo eller Jockiboi? Sen går man in på Dumpens hemsida och skriver några hatkommentarer.
Vad är det för kvinnor som sitter och applåderar till Anjos beskrivning av Fru Medvikts OF-bilder, som inte ens var sanna? Man gullar med Jockiboi, som går igång på småflickor på tio år, medan ens egen tioåring är ute på lekplatsen med kompisarna. Vad i Helvete?
Det är lite som att hänga med kriminella avskum på krogen, man förstör sitt anseende, folk kommer ifrågasätta ens karaktär, andra tar avstånd, jobbmöjligheterna försvåras.
Hade inte heller kunnat sett mig i spegeln om jag hade ett sådant trashigt umgänge, nu när jag tänker på det skulle jag försöka örfila tillbaka självrespekten på mig själv..