2026-07-04, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Att göra samarbeten med Anjo är karaktärsmord, det är lite som att umgås med en våldtäktsmördare, vanligt folk tar avstånd från sånt avskräde.

Nej han hae grävt sin grav helt själv och jag kommer njuta att pissa på den!

Bara det att visa upp sig offentligt med Anjo (och Jockiboi) är som att döda sig själv. Eller att följa deras kanaler och andra sociala media. Hur fan kan man se sig själv i spegeln och gilla det man ser, efter att likeat Anjo eller Jockiboi? Sen går man in på Dumpens hemsida och skriver några hatkommentarer.
Vad är det för kvinnor som sitter och applåderar till Anjos beskrivning av Fru Medvikts OF-bilder, som inte ens var sanna? Man gullar med Jockiboi, som går igång på småflickor på tio år, medan ens egen tioåring är ute på lekplatsen med kompisarna. Vad i Helvete?
Citera
2026-07-04, 16:06
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beryllium
Jag tänkte mer om han liksom helt vänder blad. Men antar att hans rykte bland andra Youtubers bör vara kass vid det här laget. För mig får han mer än gärna lägga ner skiten.
Han är past of no return.

Var ju någon annan youtuber som ville mygga av honom, han blir ju aldrig bjuden på fester med andra influencers ja förutom hemma så Jocke då men han är ju cancerns gropunkt.

Om jag var honom skulle jag raderat ALLA sociala medier och flyttat utomlands för att starta om på ny kula och då menar jag utanför Norden. Men allra helst en annan världsdel.

Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Bara det att visa upp sig offentligt med Anjo (och Jockiboi) är som att döda sig själv. Eller att följa deras kanaler och andra sociala media. Hur fan kan man se sig själv i spegeln och gilla det man ser, efter att likeat Anjo eller Jockiboi? Sen går man in på Dumpens hemsida och skriver några hatkommentarer.
Vad är det för kvinnor som sitter och applåderar till Anjos beskrivning av Fru Medvikts OF-bilder, som inte ens var sanna? Man gullar med Jockiboi, som går igång på småflickor på tio år, medan ens egen tioåring är ute på lekplatsen med kompisarna. Vad i Helvete?
Det är lite som att hänga med kriminella avskum på krogen, man förstör sitt anseende, folk kommer ifrågasätta ens karaktär, andra tar avstånd, jobbmöjligheterna försvåras.

Hade inte heller kunnat sett mig i spegeln om jag hade ett sådant trashigt umgänge, nu när jag tänker på det skulle jag försöka örfila tillbaka självrespekten på mig själv..
Citera
2026-07-04, 16:49
Medlem
Om vi ska prata rent utseendemässigt, så är min personliga åsikt att Ozempicface-Anjo ser obehaglig ut. Man får nästan seriemördarvibes.

Om jag måste välja föredrar jag den runda badbollen Anjo.

Men det värsta med Anjo har aldrig varit hans utseende- det är hans lögnaktiga utspel, förtalande videor och allmänna mobbarmentalitet, som är orsaken till att så många föraktar honom.

Att han ständigt slickar jockibois röv är inte heller till hans fördel.
Senast redigerad av Pippi64 2026-07-04 kl. 16:56.
Citera
2026-07-04, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Den karriären sket sig nästan med en gång eftersom fetröven gjorde sitt bästa för att försvara en dömd våldtäktsman och pedofil. Chipstuttarnas Konung har inte släppt några dokumentärer sedan dess.

Det var kanske inte så bra. Om han verkligen trodde att han hade en ny karriär så är det illa. När man är så dum att man inte ens fattar det så är det på samma iq som en sten. Dumb as a rock!
Citera
2026-07-04, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Den karriären sket sig nästan med en gång eftersom fetröven gjorde sitt bästa för att försvara en dömd våldtäktsman och pedofil. Chipstuttarnas Konung har inte släppt några dokumentärer sedan dess.

Han skulle kunna göra en dokumentär där han försvarar hebefilen Jockiboi. Jockiboi är inte dömd, där finns det bara en lång rad med printar och dumpar från drabbade, och dom kan ju vara "vinklade"
Eller?
Citera
2026-07-04, 18:33
Medlem
Tänk att frugan tillåter den äkta mannen att ha en älskare på sidan om. Hon stannar snällt hemma och tar hand om barn och hem, när han åker land och rike runt "med grabbarna"
Grabbarna är alltså ett gäng gubbar i 40-årsåldern som fluktar på tjejer i yngre tonåren
Fräscht 🤮
Citera
2026-07-05, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Var ju någon annan youtuber som ville mygga av honom, han blir ju aldrig bjuden på fester med andra influencers ja förutom hemma så Jocke då men han är ju cancerns gropunkt.

Det var Therese Lindgren, vilken queen.
Citera
2026-07-06, 17:53
Medlem
Idag kom världens nyhet och Jockiboi har världens chans att ge tillbaka en promille till Anjo med en exklusiv intervju med honom om att han blivit stämd av A. Den intervjun skulle ha gett Anjo lite relevans tillbaka och dom visningar han behöver för att gå runt en månad till på youtube.

Sanna mina ord, Jocke kommer aldrig att ge Anjo den där intervjun för han tänker bara på sig själv.
Citera
2026-07-06, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Idag kom världens nyhet och Jockiboi har världens chans att ge tillbaka en promille till Anjo med en exklusiv intervju med honom om att han blivit stämd av A. Den intervjun skulle ha gett Anjo lite relevans tillbaka och dom visningar han behöver för att gå runt en månad till på youtube.

Sanna mina ord, Jocke kommer aldrig att ge Anjo den där intervjun för han tänker bara på sig själv.

Att Jockiboi inte en vågar aktivera sina största bajsmegafoner Anjo och Rask är allvarligt. Börjar han inse att han bara gör bort sig om han försöker?

Det gosedjur Jocki pratade genom som liten, det gosedjur som nu är Anjo, det funkar inte längre som försvar.

Tror Jocke inser det nån stans att han gjort bort sig men kommer aldrig kunna ta ansvar för sina handlingar. Han verkar oförmögen till det.

Undrar om Anjo nånsin kommer förstå att Jocke bara använt honom som sitt talande gosedjur?
Senast redigerad av Ralfhead 2026-07-06 kl. 18:48.
Citera
2026-07-06, 18:39
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal

Allt måste vara för att Jocke vill och Jocke vill inte. Då får Anjo finna sig i det. Det gör hundar.
Citera
2026-07-06, 20:09
Medlem
mephedrons avatar
Metafor

Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Allt måste vara för att Jocke vill och Jocke vill inte. Då får Anjo finna sig i det. Det gör hundar.
Hundar stannar ju till och med hos ägare som slår dem.
Glada i hågen kommer de med svansen viftandes mot samma ägare som spöade skiten ur dem dagen innan.
Citera
2026-07-06, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Hundar stannar ju till och med hos ägare som slår dem.
Glada i hågen kommer de med svansen viftandes mot samma ägare som spöade skiten ur dem dagen innan.

Anjos enda räddning är att han backstabbar Jockiboi och gör en Chrippa 2.0 men med Jockiboi i huvudrollen. Anjo får väl ta lite ansvar, han skulle rädda både Rask och Motvikts kanaler också, på det sättet, förmodligen ännu fler
Tiden rinner ut tick tack tick tack
Faller en faller alla, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in