2026-07-04, 18:20
Medlem
Hur tycker du som kille att en avsugning ska vara ? Vill du bli sugd/slickad på testiklarna ? Vet att det är väldigt individuellt vet barq att tänder är big no no. Senaste ligget var väldigt tystlåten både i sängen och annars det enda jag märkte vid avsugning var att han ville munknulla lite och tog lite tag i nacken annars visade han inga direkt tecken på njutning han stönade iaf inte vi hade oralsex som förspel innan vi hade vaginalt sex. Tyckte det var lite trist att han var så tystlåten när vi knullade blev osäker då märkte inte ens att han kom haha men han kom två gånger iaf på typ 1,5 h 😅
Citera
2026-07-04, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Hur tycker du som kille att en avsugning ska vara ? Vill du bli sugd/slickad på testiklarna ? Vet att det är väldigt individuellt vet barq att tänder är big no no. Senaste ligget var väldigt tystlåten både i sängen och annars det enda jag märkte vid avsugning var att han ville munknulla lite och tog lite tag i nacken annars visade han inga direkt tecken på njutning han stönade iaf inte vi hade oralsex som förspel innan vi hade vaginalt sex. Tyckte det var lite trist att han var så tystlåten när vi knullade blev osäker då märkte inte ens att han kom haha men han kom två gånger iaf på typ 1,5 h 😅
Nej. Vill inte bli "sugd" på kulorna. Räcker med smek/tafs där.
Citera
2026-07-04, 18:26
Medlem
Jag gillar att suga blir kåt då hehe, problemet med denna man var att han var så grov och hade stort ollon så var nästan lite svårt att suga han men det gick bra ändå hehe
Citera
2026-07-04, 18:26
Medlem
din.mats.i.skolans avatar
Får jag ett “rim-job” blir jag nöjd som tusan, då bjuder jag tillbaka både fist och slick.
Citera
2026-07-04, 18:29
Medlem
Ta hela så blir det bra ska du se.
Citera
2026-07-04, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Ta hela så blir det bra ska du se.

Ja han verkade inte direkt klaga iaf för han fick lite deepthroat det var då han tog tag lite i nacken så antar att det var extra skönt då men han lät inget 😅
Citera
2026-07-04, 18:34
Medlem
Citat:
Ja han verkade inte direkt klaga iaf för han fick lite deepthroat det var då han tog tag lite i nacken så antar att det var extra skönt då men han lät inget 😅
Om du nyper tag väldigt hårt i bröstvårtorna och vrider runt så lär han väl skrika. Testa det.
Citera
2026-07-04, 18:44
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Om du nyper tag väldigt hårt i bröstvårtorna och vrider runt så lär han väl skrika. Testa det.
Haha.. dagens bästa!

TS låt honom avgöra så blir det bra. Jag gillar inget slick på pungen eller rimjob men det är individuellt.
Skulle du suga av mig skulle jag hålla dig i håret och munknulla dig tills jag sprutar, inga tänder då får du en örfil!
Citera
2026-07-04, 18:57
Medlem
Citat:

Tror inte han skulle gilla det så låter nog bli 😅
Citera
2026-07-04, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Haha.. dagens bästa!

TS låt honom avgöra så blir det bra. Jag gillar inget slick på pungen eller rimjob men det är individuellt.
Skulle du suga av mig skulle jag hålla dig i håret och munknulla dig tills jag sprutar, inga tänder då får du en örfil!

Haha ok skulle du ge mig en örfil blir det garanterat inget mer blowjob iaf 🤷‍♀️ försökte att låta bli att använda tänderna men man känner väl lite ändå antar jag ?
Citera
2026-07-04, 19:08
Medlem
Citat:
Tror inte han skulle gilla det så låter nog bli 😅
Det är inte vad du kan göra för honom utan vad han kan göra för dig såklart.
Citera
2026-07-04, 19:21
Medlem
Citat:
Jag vill göra båda! Vaginalt sex, ja tack! 😂
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in