2026-07-04, 19:45
Medlem
Balansaktens avatar
Okej, tänder och ollon är ingen önskvärd kombination, men annars är lite nafsande inte fel, särskilt på undersidan nära ollonet.
Inget testikelsugande för min del då det bara kittlas, men ett stadigt tag om pungen uppskattas.
Deepthroat går bort.
Jag vill att frun ska njuta av sex, inte klökas/få kväljningar för att hon får min kuk i halsen.
Citera
2026-07-04, 20:00
Avstängd
buhbyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Hur tycker du som kille att en avsugning ska vara ? Vill du bli sugd/slickad på testiklarna ? Vet att det är väldigt individuellt vet barq att tänder är big no no. Senaste ligget var väldigt tystlåten både i sängen och annars det enda jag märkte vid avsugning var att han ville munknulla lite och tog lite tag i nacken annars visade han inga direkt tecken på njutning han stönade iaf inte vi hade oralsex som förspel innan vi hade vaginalt sex. Tyckte det var lite trist att han var så tystlåten när vi knullade blev osäker då märkte inte ens att han kom haha men han kom två gånger iaf på typ 1,5 h 😅

Jävlas med tungspetsen ner i kisshålet om du vill vara lite duktig. Och sen tror jag munknull med ett grepp i nacken är ett ganska bra betyg.
Citera
2026-07-04, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balansakten
Okej, tänder och ollon är ingen önskvärd kombination, men annars är lite nafsande inte fel, särskilt på undersidan nära ollonet.
Inget testikelsugande för min del då det bara kittlas, men ett stadigt tag om pungen uppskattas.
Deepthroat går bort.
Jag vill att frun ska njuta av sex, inte klökas/få kväljningar för att hon får min kuk i halsen.

Ok , jag vill ju inte få kväljningar men deepthroat är nice ändå får bara ta en kort paus och hosta lite och andas och försöka igen hehe man bör nog inte ha ätit precis innan deepthroat iaf åtminstone inte den som ger hade ju skämts ihjäl om jag spydde på hans kuk
Citera
2026-07-04, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buhbye
Jävlas med tungspetsen ner i kisshålet om du vill vara lite duktig. Och sen tror jag munknull med ett grepp i nacken är ett ganska bra betyg.

Jaså ok, jag har bara hört mycket saliv och slicka på undersidan av ollonet typ ska va skönt men vad vet jag. Haha ja han sa inget men jag antar att han tog tag i nacken för att det var skönt 😅
Citera
2026-07-04, 20:11
Avstängd
buhbyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Jaså ok, jag har bara hört mycket saliv och slicka på undersidan av ollonet typ ska va skönt men vad vet jag. Haha ja han sa inget men jag antar att han tog tag i nacken för att det var skönt 😅

Jo men exakt. Du slickar där, och sen tryck in den dära tungspetsen. Finns få saker som är så fint
Citera
2026-07-05, 02:58
Medlem
Avsugning.. hela uttrycket känns sunkigt, lite snuvad på konfekten, en sorts onani utförd av någon annan. Till er unga killar med sådana drömmar, ta en tom toarulle och tryck in den i munnen, den är "bara" ca 9cm lång.. Blev du kåt? Dessutom är munnen likadan hos både män o kvinnor..

Ett smekande med munnen kring ollonet kan dock funka för att komma igång en andra gång tätt inpå den första.
Senast redigerad av Goobleyzook 2026-07-05 kl. 03:00. Anledning: Förtydligande
Citera
2026-07-05, 08:36
Medlem
GiveMeHeads avatar
Blev avsugen av en slyna förra helgen. Hon sög mina kulor med. Hade pungverk i två dagar efteråt. Så pungsug, No No. Men det ser skönt ut på film.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in