2026-07-04, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Det är bara trams. Sex har man när man känner det. Inte efter något särskilt fjortisschema.

varför vågade du inte fråga om det var seriöst med dig han ville ha? Är du 12 år gammal eller?

Nej jag är inte 12 men jag hade säkert blivit ledsen om han sa att han inte ville ha nåt seriöst med mig och jag ville inte att han skulle se att jag var ledsen och att han skulle känna sig obekväm. Jag hade känslor för honom långt innan vi sågs och visste att jag inte bara ville ligga med han iaf
Citera
2026-07-04, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Den inställningen har alla fuckboys eftersom det är mycket lättare för dem att få ligga då om tjejen tror det kan leda till nånting seriöst.🥹
Men visst fortsätt du banka hövvet i väggen. Du kommer inte få det svaret du vill ha bara för det. Du har dessutom redan fått svart på vitt att han ”inte tyckte att ni klickade” efter att ni knullat så som sagt, bespara dig själv en massa olycka och försök släppa honom och gå vidare. Hinge ska tydligen vara en bättre (mer seriös) app enligt småtjejerna på jobbet, själv raggar jag på mer organiska sätt.

Ja jag har också hört att hinge ska vara bättre men finns en del rötägg där också
Citera
2026-07-04, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Klart som fan man kysser under sex oavsett om det är en partner, kk eller engångsligg. Det är nice att hångla ju.

Jag har inte ons och väldigt sällan kk jag har bara sex med nån jag har känslor för och då är det väl naturligt att kyssas om man är kära. Har haft kk en gånh och det gick ju åt skogen så tror jag skippar det också
Citera
2026-07-04, 17:47
Medlem
Booiis avatar
asså som kille tycker jag det är ganska nice även om det inte är långsiktigt
Citera
2026-07-04, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Nej jag är inte 12 men jag hade säkert blivit ledsen om han sa att han inte ville ha nåt seriöst med mig och jag ville inte att han skulle se att jag var ledsen och att han skulle känna sig obekväm. Jag hade känslor för honom långt innan vi sågs och visste att jag inte bara ville ligga med han iaf
Kommunicera då det så att inga tvivel förekommer.
Citera
2026-07-04, 17:57
Medlem
Testoguy666s avatar
Citat:
Skulle du kyssa en kk eller en person du inte har känslor för när ni har sex ? Jag har träffat en kille som jag har pratat ett tag med och det känns bra han känns seriös. Han tog initiativ till att kyssas under sex , han sög på mina bröst , verkade bry sig om min njutning och vara väldigt omtänksam osv osv. Efter sexet höll vi om varandra. När vi sa hejdå så pussades vi lite. Vi skriver varje dag både selfies , jobbet m.m m.m. Jag vet att det är individuellt men hade du kysst nån under samlag om du inte har känslor eller hållit om efteråt ?

Det lär man ju göra om man " ligger " med någon då är ju motparten kvalificerad för kärlek ? annar så lär man ju ej ... .
Citera
2026-07-04, 18:07
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Jag frågade när vi träffades "vill du ha nåt seriöst eller vill du bara typ ligga ?" Han svarade "jag vill nog helst ha nåt seriöst" vågade inte fråga om han menade seriöst rent allmänt eller om han menade seriöst med mig. Nån säger att man ska låta män vänta minst 3-4 dejter innan sex för om dom verkligen är seriösa så accepterar dom att vänta men jag vet inte vissa säger att dom har legat på första dejten och att det har blivit seriöst sen ändå

Han sa det han räknade med att du ville höra för att han skulle få ligga...

När det kommer till vad "vissa" säger så ska du inte bry dig för mycket om det. "Män" är ingen homogen massa där alla fungerar likadant.

Vissa män - precis som vissa kvinnor - bryr sig inte om hur många dejter de får vänta; de är inte intresserade av något mer än sex ändå. Vissa män och kvinnor inleder livslånga förhållanden med att ha sex första gången de träffas. Jag känner och har känt flera människor av båda varianterna. Alltså folk som inte bryr sig om ifall de får vänta då dessa ändå inte vill något annat än att "bara" ha sex och folk som haft sex första gången och sedan varit kvar i en relation med den personen resten av sina liv.

Jag hade en sambo i flera år som jag träffade på krogen och vi hade sex första kvällen. Inte därför det tog slut flera år senare och som jag redan skrivit har jag även dejtat någon som inte ledde fram till något mer efter att vi väl hade legat med varandra.

Jag vet även om folk som legat med någon de känt i många år som sedan lett fram till inget mer och folk som blivit par efter att ha känt varandra i flera år likväl som folk som fullständigt saboterat sina vänskapsrelationer efter att ha känt varandra i många år men till slut legat med varandra.

Människor är extremt komplicerade och du gör dig själv bara en extremt stor otjänst om du sätter upp analoga regelverk för att beskriva hur människor fungerar. Vi är inte så enkla och svart-vita som individer. Det finns fruktansvärt många olika undantag till varje regel där mänskliga relationer är inblandade. Tro inte att män är på ett sätt och kvinnor på ett annat. Alla män och kvinnor är olika individer och alla fungerar olika.
Citera
2026-07-04, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allaballawalla
Han sa det han räknade med att du ville höra för att han skulle få ligga...

När det kommer till vad "vissa" säger så ska du inte bry dig för mycket om det. "Män" är ingen homogen massa där alla fungerar likadant.

Vissa män - precis som vissa kvinnor - bryr sig inte om hur många dejter de får vänta; de är inte intresserade av något mer än sex ändå. Vissa män och kvinnor inleder livslånga förhållanden med att ha sex första gången de träffas. Jag känner och har känt flera människor av båda varianterna. Alltså folk som inte bryr sig om ifall de får vänta då dessa ändå inte vill något annat än att "bara" ha sex och folk som haft sex första gången och sedan varit kvar i en relation med den personen resten av sina liv.

Jag hade en sambo i flera år som jag träffade på krogen och vi hade sex första kvällen. Inte därför det tog slut flera år senare och som jag redan skrivit har jag även dejtat någon som inte ledde fram till något mer efter att vi väl hade legat med varandra.

Jag vet även om folk som legat med någon de känt i många år som sedan lett fram till inget mer och folk som blivit par efter att ha känt varandra i flera år likväl som folk som fullständigt saboterat sina vänskapsrelationer efter att ha känt varandra i många år men till slut legat med varandra.

Människor är extremt komplicerade och du gör dig själv bara en extremt stor otjänst om du sätter upp analoga regelverk för att beskriva hur människor fungerar. Vi är inte så enkla och svart-vita som individer. Det finns fruktansvärt många olika undantag till varje regel där mänskliga relationer är inblandade. Tro inte att män är på ett sätt och kvinnor på ett annat. Alla män och kvinnor är olika individer och alla fungerar olika.

Han sa det efter vi hade haft sex sen myste vi en stund och sen hade vi sex igen innan han åkte hem
Citera
2026-07-04, 18:17
Medlem
Citat:
Ja det gjorde vi. Frågan är väl vad vi inte gjorde hehe
Härligt!

Vad gjorde ni inte då, som du saknar?
Citera
2026-07-04, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Härligt!

Vad gjorde ni inte då, som du saknar?

Hade önskat att han kysste mig på halsen och att han hade tagit mer på min rumpa men han verkade vara tuttkille hehe för han var på tuttarna hela tiden och sög på dom han tog på dom närs vi bara myste också
Citera
2026-07-04, 18:23
Avstängd
Citat:
Jag ser det inte som att vi hade ett ons. Ett ons enligt mig är helt känslolöst sex och man klär på sig och åker hem direkt efteråt. Vi myste , höll handen , låg och pratade efter sex och pussades hejdå. Dagarna efter sexet började han dock svara väldigt segt men han svarade.

Onani via annans kropp alltså?
Citera
2026-07-04, 18:26
Medlem
Citat:
Hade önskat att han kysste mig på halsen och att han hade tagit mer på min rumpa men han verkade vara tuttkille hehe för han var på tuttarna hela tiden och sög på dom han tog på dom närs vi bara myste också
Hmm rumpan är ju typ nr 1 i min bok, men alla är vi olika.

Du får väl vägleda honom lite
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in