2026-07-04, 17:43
Medlem
JanFyhrholdts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel Kostia
Menar du att du önskar att Israel skulle genomföra ännu större folkmord?

Vad är du för sorts människa?

"Nödvärn"? Israels definition av "försvar" är någonting helt annat än vad vanligt folk anser vara försvar.

Israel hittar varje förevändning för att få bedriva dom krig som Israel älskar.

Eftersom frågorna innehåller påståenden är de svåra att besvara.
Det närmaste "folkmord" i sammanhanget som jag råkar känna till, av en tillfällighet,
är att en viss "Folke Bernadotte" från Sverige skulle ha blivit mördad i Israel år 1948.
Det borde då kunna kallas Folke-mordet, men begånget av en enskild person som möjligen
kan ha agerat på uppdrag av någon organisation. Men att "Israel" i bemärkelse av Israels regering
skulle liggga bakom Folke-mordet känner jag inte till.
Min allmänbildning är inte så omfattande att den täcker historiska eller nutida
politiska händelser av den här typen.
På samma sätt är jag inte heller expert på slagerfestivalen (osäker på svavningen, schlagerfestivalen?)
där landet Israel deltagit. Har ett svagt minne av att Israels bidrag vid något tillfälle var så dåligt
som musik betraktat, att jag skrev en liten artikel om detta, som även den fallit i glömska.

Israel, på samma sätt som USA är ett könsstymparland vilket skulle kunna förklara varför de bägge
länderna ofta sammankopplas.

Det är inte heller folkmord, men grov folkmisshandel och borde förbjudas. Så även den ritualslakt
som drabbar djuren i Israel, vilket är rena rama massmordet, men inte på folk dock.

På frågan om jag skulle önska att "Israel skulle genomföra ett ännu större folkmord"
Så skulle jag svara ja eller nej, beroende på vilket folk som avses i begreppet folkmord.
Folk är ju ett omfattande begrepp, och det är ju en väldigt stor skillnad på folk och folk.

Folke Bernadotte blev mördad av en Israel och om några fler av samma typ som FB borde
mördas av Israel eller av en eller flera Israeler vet jag faktiskt inte. Efter så lång tid (78 år) sedan
mordet minns jag ej om jag vid något tillfälle träffat Folke eller var jag befann mig när Folke
mördades. Ifall jag mördat honom är det väl preskriberat.
Men mordet på Jesus är jag oskyldig till.
Jag skulle ju inte mörda min egen son.

Läste förresten, på tal om folkmord, att en svensk polis blev mördad i Danmark av en utomeuropeisk invandrare som i sin tur skulle kunna ha arbetat på uppdrag av Israel.

Att det skulle vara Israel eller "four-letter word" (jews?) som en reporter från Cable News Network (CNN) kallade Israel för, ( https://www.youtube.com/watch?v=hBuKWSdq_js ) skulle ligga bakom mordet på den svenske polisen är säkert redan en kommande "nyhet" i media:

En torped. I form av en fjärrstyrd dykardräkt i skepnad av en "neger" för att inte väcka misstankar.

Att journalisten i videon från CNN kallar Israel "four-letter word" är alltför extremt för att komma
från en "vit" person. Först trodde jag iranier, då han till utseendet påminner om blådåren
Marcus Oscarsson. Även om den mest slående likheten består i det oseriösa och hysteriska pladdrandet.

Det skulle nu visa sig att CNN:s journalist är "jude", vilket bekräftar det motsatsförhållande
som skapats mellan "judar" och "vita" genom dessa benämningars rent språkliga motsatsförhållande.
Verkligheten formas av beskrivningen mer än beskrivningen formas av verkligheten.

Att "juden" i videon nu inte bara passerat gränsen för politisk korrekthet utan även hetsar mot
folkgrupp i rollen av antisemit väcker förvåning, men har en naturlig förklaring;

Som "jude" måste journalisten, precis som alla andra gynna sin egen, och sin familjs överlevnad.
I den hotfulla och pressade, rentav livshotande situation som journalisten, av "opinionsundersökningarna" att döma befinner sig i som medlem av ett "four-letter word",
går han över till fiendens sida.

Han vänder kappan efter vinden, som journalister precis som alla andra alltid gör, mer eller mindre.
Att han som "jude" nu agerar nazist, kan däremot vara förenat med förmildrande omständigheter,
om han som "jude" riskerar att mördas. (på tal om "folkmord")

I den här tråden, precis som i övriga antisemitiska diskussioner lyfter man fram och
hyllar "judar" som hjältar när de byter sida.

Men det är bara ett strategiskt sätt att överleva, och bevisar ingenting i övrigt annat än
deras mänskliga svaghet, som inte ens "en högre stående ras"
(citat Aron Flam) är helt befriad från.

Frågan om "vad för sorts människa" jag skulle vara.

"Vad är du för sorts människa?" Som "Onkel Kostia" frågade mig.

Även här innehåller frågan ett påstående, och blir då en så kallad "ledande fråga".
En typ av fråga som med fördel kan användas i opinionsdundersökningar beroende på
vilken typ av förfalskad opinion som sedan skall offentliggöras av journalister.

Antydningsvis och diskret insmuget i texten framgår från min sida att min självuppfattning
i varje fall inte faller inom ett mänskligt spektrum. (se ovan)

I ett diagnostiskt perspektiv, som jag föreställer mig att frågeställaren har gällande min person,
har jag i lekmannens perspektiv uppfattats som en "lampskärm" medan experten istället säger
"narcissist".

Spannet mellan lekmannadiagoser och expertutlåtanden är stort, och antyder ett brett spektrum
av variationer på samma tema, nämligen att jag skulle sakna mänskliga egenskaper.
Jag gör inga anspråk på dessa egenskaper, utan uppfattar de avhumaniserande diagnoserna
som smickrande, då de skapar utrymme för en bättre roll än att vara "mänsklig".
Så länge inte medborgarskap, nationalitet och lagliga rättigheter ifrågasätts kan nedsättande
formuleringar som inte är alltför grova tillåtas inom ramen för en viss yttrandefrihet.

I min timida och ödmjuka blygsamhet bär det mig emot att skryta, men eftersom frågan om
min "sort" har ställts så många gånger, så måste även jag ställa samma fråga.
Men det vore övermaga rentav blasfemiskt att uttala mitt rätta namn, så användarnamnet får användas tills vidare.

Det här var bara några högst summariska och mycket korfattade betraktelser över frågorna som ställdes och i första hand gällande ämnet för diskussionen.

För övrigt anser jag, att jag skiter fullständigt i allting och då i synnerhet vad som diskuteras i tråden,
vilket mitt inlägg syftade till att förklara.
Senast redigerad av JanFyhrholdt 2026-07-04 kl. 18:04.
Citera
2026-07-04, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
https://www.pewresearch.org/short-reads/2026/06/04/most-people-across-36-countries-have-negative-views-of-israel-and-little-confidence-in-netanyahu/

Sverige sticker ut, hela 78% av svenskar har negativ inställning till Israel. I USA (Israels största bidragsgivare) är motsvarande siffra 60% av befolkningen.

I inget av de tillfrågade länderna har en majoritet en positiv bild av Israel. Hela världen verkar således anse att Israel gör fel. Undersökningen visar även en tydlig trend att världen blivit alltmer kritisk till landet.

Intressant oxå att unga människor tenderar vara mer negativt inställd till Israel, vad beror det på?

Hur ska Israel vända trenden kring omvärldens inställning till landet? Hur har undersökningen tagits emot i Israel?
Märkligt när Israel är västvärldens bastion och för dess krig mot islam. Borde hyllas och stöttas.
Citera
2026-07-05, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krulf
Märkligt när Israel är västvärldens bastion och för dess krig mot islam. Borde hyllas och stöttas.
De krigar inte mot islam - hur dum får man bli?
Bara för att det bor muslimer i deras grannländer är inte samma sak som ett korståg. Hade det bara bott kristna eller buddister där hade de krigat ändå.
Och ja det bor även kristna i både Gaza och Libanon.
Citera
2026-07-05, 23:45
Medlem
Onkel Kostias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanFyhrholdt
Allt samanfattades i att "Israel has become a four letter word"
Det enda ord med fyra bokstäver som på något sätt motsvarar Israel är "jews".
Alltså handlar det om den sedvanliga antisemitismen och inte det minsta om Israel som land.
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenDilbert
...
Och alla frågeformuleringar är om Israel. Inga frågeformuleringar är om judar.
...

Det är så dom alltid gör. Man själv skriver "Israel". Dom läser "judar".

Det här är ett av dom mest absurda exemplen på hur "Israel" förvandlas till "judar". Det bygger på att ett ord på 4 bokstäver inte kan vara någonting annat än "jews".

Senast redigerad av Onkel Kostia 2026-07-05 kl. 23:50.
Citera
2026-07-06, 13:06
Medlem
KaptenDilberts avatar
Citat:
Det är så dom alltid gör. Man själv skriver "Israel". Dom läser "judar".

Det här är ett av dom mest absurda exemplen på hur "Israel" förvandlas till "judar". Det bygger på att ett ord på 4 bokstäver inte kan vara någonting annat än "jews".

Eh ja "4 letter word" är ett uttryck på engelska som betyder vad som helst som är dirty word som "fuck" det är en omskrivning att Israel inte är populärt.

Kolla uttrycket "four-letter-word" i gatulingouppslagsverk nånstans.

Gammal slang flr de som är fina i kanten ich inte vill säga "fuck".
Jag tror det finns en klassisk låt som heter ""love" is a four letter word" där man leker med begreppet. Från 1960talet typ
Citera
2026-07-06, 18:53
Medlem
Onkel Kostias avatar
Citat:
Menar du att du önskar att Israel skulle genomföra ännu större folkmord?

Vad är du för sorts människa?

"Nödvärn"? Israels definition av "försvar" är någonting helt annat än vad vanligt folk anser vara försvar.

Israel hittar varje förevändning för att få bedriva dom krig som Israel älskar.
Citat:
På frågan om jag skulle önska att "Israel skulle genomföra ett ännu större folkmord"
Så skulle jag svara ja eller nej, beroende på vilket folk som avses i begreppet folkmord.
Folk är ju ett omfattande begrepp, och det är ju en väldigt stor skillnad på folk och folk.

Anser du att folkmord är acceptabelt på vissa folk, men inte andra?

I så fall, vilka folkgrupper anser du vara mer skyddsvärda?

Citat:
Frågan om "vad för sorts människa" jag skulle vara.

"Vad är du för sorts människa?" Som "Onkel Kostia" frågade mig.
...
Antydningsvis och diskret insmuget i texten framgår från min sida att min självuppfattning
i varje fall inte faller inom ett mänskligt spektrum. (se ovan)

I ett diagnostiskt perspektiv, som jag föreställer mig att frågeställaren har gällande min person,
har jag i lekmannens perspektiv uppfattats som en "lampskärm" medan experten istället säger
"narcissist".

Spannet mellan lekmannadiagoser och expertutlåtanden är stort, och antyder ett brett spektrum
av variationer på samma tema, nämligen att jag skulle sakna mänskliga egenskaper.
Jag gör inga anspråk på dessa egenskaper, utan uppfattar de avhumaniserande diagnoserna
som smickrande, då de skapar utrymme för en bättre roll än att vara "mänsklig".
Så länge inte medborgarskap, nationalitet och lagliga rättigheter ifrågasätts kan nedsättande
formuleringar som inte är alltför grova tillåtas inom ramen för en viss yttrandefrihet.

Jag menade inte att be dig om en detaljerad beskrivning av mentala diagnoser. Jag menade inte att be om en artbeskrivning av dig.

Jag syftade på grundläggande moraliska värderingar.

Citat:
För övrigt anser jag, att jag skiter fullständigt i allting och då i synnerhet vad som diskuteras i tråden,
vilket mitt inlägg syftade till att förklara.

Det var ungefär det enda du lyckades framföra tydligt.
Citera
2026-07-06, 21:51
Medlem
Israel har blivit en "pariastat" befolkad av psykopatiska människor.
De mentalt friska emigrerar.
Citera
2026-07-07, 04:49
Medlem
JanFyhrholdts avatar
Citat:
Hej! Tråden heter "Majoriteten av länder har negativ syn på Israel".

Citat:
apropå trådens rubrik "majoriteten av alla länder har negativ inställning till Israel".

Tråden heter;
"Majoriteten av länders befolkningar har negativ inställning till Israel"

Härovan finns 3 olika versioner eller tolkningar av rubrikens lydelse och vad ämnet handlar om.

Den längst ned, den tredje, kommer från mig och de två andra kommer från KaptenDilbert.

Eftersom ingångsparametrarna till den uppstådda diskussionen står att finna i ämnets rubrik,
är det viktigt att förstå den information som rubriken avser att förmedla.

Det finns en källa till denna trådstart och rubrik, som jag skall återkomma till.
Men den skrevs inte av detta forums medlemmar utan var extern, skriven på engelska
av två författare som båda heter "Laura" i förnamn men har olika efternamn.

Nedan följer en lista på samtliga ord som förekommer i rubrikerna ovan.
Jag märker ord och hör även röster i muntliga meddelanden som jag
brukar imitera för att citera inte bara själva ordalydelsen utan även röstläge och kroppsspråket i övrigt.

Men här nöjer jag mig med textens lydelse även om jag kan föreställa mig hur illa KaptenDilbert låter
också med ledning av hens förvirrade texter, som jag trunkerat för att fokusera på första raden
i respektive inlägg.

Ordlista:
"Majoriteten" förekommer i version 1. 2 och 3
"av" 1, 2 och 3
"länder" 1 och 2
"länders" 3
"alla" 2
"befolkningar" 3
"har" 1, 2 och 3
"negativ" 1, 2 och 3
"syn" 1
"inställning" 2 och 3
"på" 1
"till" 2 och 3
"Israel" 1, 2 och 3.

Vi ser att "Majoriteten", "negativ" och Israel" förekommer i samtliga versioner
av trådens rubrik helt utan hänsyn till detaljerna kring detta.
En negativ bild av Israel med påstått majoritetesstöd är vad som i sig är syftet
utan krav på bevis. Varken "Israelkritiken" eller anklagelser och folkmord mot den folkgrupp som
dels utgör Israels befolkning och dels är spridd i andra lönder har någonsin grundats på bevis.
"judefrågan" och ifrågasättandet av Israel är inte ens rättsligt förhandlingsbara, vilket tyder på att
hela processen saknar grund i alla bemärkelser. Politik, religion, filosofi, juridik, ekonomi har aldrig haft
med saken att göra.
Här handlar det om en medfödd biologisk process som sker omedvetet när vissa villkor är uppfyllda.
Det ör en överlevnadsinstinkt som syftar till att döda och utrota en "folkgrupp" som uppfattas
som dels frömmande och dels "högre stående" och därmed i det undermedvetna upplevs som ett hot.
Det här speciella beteendet har lika lite med ideologiskt uppsåt att göra som fortplantningsdriften.
Att kalla detta "antisemitism" är missvisande.
Det handlar om ett naturligt och normalt beteende, där själva dödandet av andra är programmerat i generna.
Men hela principen med civilisation och kultur är att bekämpa själva naturen och dess orättvisa villkor.
Lika biologiskt och ofrånkomligt ör även uppdelningen i genus, där den kvinnliga parten har getts för stora friheter, vilket bidragit till civilisationens hastiga förfall med barbariets återkomst, bl.a "antisemitism" som följd.

Ett skrämmande exempel på just detta ör de bägge "Laura", kvinnorna som
organiserade opinionsundersökningen och skrev artikeln som tråden
grundar sig på.

Laura Silver:
https://www.pewresearch.org/staff/laura-silver/

Laura Clancy:
https://www.pewresearch.org/staff/laura-clancy/

Dessa kallas för "forskare" och Laura Silver har enl hennes länk en så diger
och lång meritlista att man omedelbart inser bluffen.
De kunde lika gärna ha tilldelat Kamala Harris Nobelpriset i fysik.

Bluff och bedrägeri är vad de flesta opinionsundersökningar handlar om.
Med denna helkvinnliga administration är dårskapen ännu värre än själva
bedrägeriet. Urkundsförfalskning, manipulation och röstfusk enligt en genomperverterad agenda
utan mål och mening. Dessa odugliga kräkfittor som för inte så länge sedan gömdes undan
och förtrycktes för det allmännas bästa.

Men ingen ifrågasätter de falska resultaten om "majoriteten" vars påstådda "inställning"
till Israel påstås vara "negativ".

36 länder av världens 195 länder har berörts av "undersökningen"
159 länder har följaktligen inte befunnits vara negativt inställda till Israel

De 36 länderna är av allt att döma ej ett slumpmässigt urval av vörldens alla lönder.
Man får utgå från att valet av länder styrdes av vilket resultat opinionsnätningsföretaget
inklusive dess uppdragsgivare ville fabricera.

Men som sagt, allt som har med judar att göra handlar om hur de skall utrotas enbart för att
deras upplevda överlägsenhet utlöser en biologisk process.

Aron Flam har ju vid något tillfälle omtalat judar som högre stående ras, och övriga utomeuropeer
som lägre stående.
Lägre stående har ju ansetts harmlösa och använts som slavar.
Att utse dessa till världskonspiratörer och satans representanter som syndabockar är orimligt.
Endast judarna som "den högre stående gruppen" och/eller Israel är tillräckligt smarta för att
kunna skuldbeläggas och misstänkliggöras i teorin.
Men att kompetens för folkmord och avancerad brottslighet finns är i sig inget bevis.
Men för att inleda ett syndabocksprojekt, räcker kompetensen och intelligensen som rekvisit,
samtidigt som oskulden är den andra delen av villkoren för att bli syndabock.
En god vandel med fredligt uppsåt blir då det mest kontraproduktiva, när den rituella
häxprocessen kräver att syndabocksrollen spelas av den mest oskyldige.
Även detta förfarande handlar om ett biologiskt beteende helt oberoende av politik och religion.
På samma sätt helt oberoende av vetenskapliga undersökningar och alla sorters siffror.
Citera
2026-07-07, 06:07
Medlem
JanFyhrholdts avatar
Citat:
Anser du att folkmord är acceptabelt på vissa folk, men inte andra?

I så fall, vilka folkgrupper anser du vara mer skyddsvärda?

Jag menade inte att be dig om en detaljerad beskrivning av mentala diagnoser. Jag menade inte att be om en artbeskrivning av dig.

Jag syftade på grundläggande moraliska värderingar.

Det var ungefär det enda du lyckades framföra tydligt.

Personligen har jag inget emot folkmord, så länge jag själv inte drabbas direkt eller indirekt,
Men det betyder inte att det skulle vara acceptabelt i andras perspektiv.

När det gäller folkgruppers skyddsvärdhet så är väl antal Nobelpris i fysik per capita och folkgrupp
det som reglerar skyddsvärdheten.
Andelen clowner per capita och folkgrupp är också något som förhöjer det samlade människovärdet
i en folkgrupp.
Exempelvis antyds i ett Flashbackinlögg att clownen "Art" som är hjälten i "Terrifier"-filmerna
skulle tillhöra "det utvalda folket". Min son Jesus var också känd för sina practical jokes.

Vad mina "grundläggande moraliska värderingar" beträffar så kan jag försäkra att de är fullt lagliga.
Jag menar det är ju inte olagligt att titta på våldsfilmer, inte ens ett njutningsfullt bevittnande av människor som grinar illa i vanmakt och har ofrivilliga muskelsammandragningar.
Inte ens om jag som turist i Palestina skulle gå igång på att se oskyldiga barn folkmördas
av israeler.
Så min moraliska värdegrund är det inget fel på, även om många uttryckt oro för min psykiska hälsa.
Men tack vare mitt nära släktskap med Jesus, är jag immun mot alla former av intellektuella funktionsnedsättningar.

Det faktum att jag skiter i allting, hade visst framstått som tydligt men är naturligt i min upphöjda
position och självuppfattninng.
Senast redigerad av JanFyhrholdt 2026-07-07 kl. 06:37.
Citera
2026-07-08, 23:27
Medlem
JanFyhrholdts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmboga-10.2
Nu har de gått in i Libanon, ja, och nu har de gått in i Iran, ja, och nu har de attackerat 6 olika länder sen 2023.

Och nej, jag litar inte på israeliska uppgifter eftersom de har visat sig ljuga non-stop. Israel har sprängt över 90% av alla bostadshus i Gaza men det måste ju vara för att Hamas har gömt raketer i varje familjehem

Israel har ertappats med att använda civila palestinier som mänskliga sköldar gång på gång och de har fällt bomber över flyktingläger, avrättat barn som står i brödkö, mördat och gömt undan ambulanspersonal, slaktat hjälparbetare och journalister (två tredjedelar av alla journalister som mördas världen över, mördas av israel).

Du kanske inte anser att de utför ett folkmord men mängder av myndigheter och människorättsorganisationer anser det.

Listan över all skit de har utsatt sina medmänniskor för de senaste åren skulle bli milslång och detta är sånt som omvärlden har lagt märke till och regarerat på och därför har Israels anseende sjunkit som en sten.

"Två tredje delar av alla journalister som mördas världen över, mördas av Israel"

Men den svenska kvinnliga journalisten Kim Wall mördades av dansken Peter Madsen.

Då kan ju Madsen ha agerat på uppdrag av Israel om Israel mördat 66.66 procent av alla mördade journalister världen över.

"avrättat barn som står i brödkö"

Det är för bra för att vara sant, så jag kan med
gott samvete fantisera kring detta event.

Sprängdes barnen i luften så att vävnadsresterna spreds flera mil?

Sköts barnet som stod sist i brödkön i ryggen
så att kulan fortsatte genom samtliga barnkroppar?

Är det sant att Israeler dricker avrättade barns blod?

Eller ritualslaktas de som djur, och blodet dricks genom sugrör i någon kroppsöppning
medans de fortfarande lever?

"Israel har ertappats med att använda civila palestinier som mänskliga sköldar gång på gång"

Men det kanske var avlidna civila palestinier
som användes som mänskliga sköldar.
Jag menar, även om de i egenskap av sköldar
levde inledningsvis, så dog de väl ganska snart
och slapp lida onödigtvis länge.
Senast redigerad av JanFyhrholdt 2026-07-09 kl. 00:10.
Citera
2026-07-09, 04:59
Medlem
KaptenDilberts avatar
Citat:
Tråden heter;
"Majoriteten av länders befolkningar har negativ inställning till Israel"
Japp , det var det jag menade, inte meningen att förvanska. Försöker hålla mig on topic.
Trådens påstående är sant, har varit sant så länge Israel har funnits.
Bekräftas då och då i enskilda undersökningar av befolkningar.
"Majoriteten" är ett understatement. Fråmförallt USA och tidigare Storbritannien har varit de som varit mest positiva.
Storbritannien är sen länge helt kört för Israel och USA nu också (se andra trådar).

Jag utmanar någon att hitta ett enda land (förutom Israel) vars BEFOLKNING har en mer positiv än negativ inställning till Israel och kan backa upp det med trovärdiga data.
Citera
2026-07-09, 06:19
Medlem
JanFyhrholdts avatar
Citat:
Japp , det var det jag menade, inte meningen att förvanska. Försöker hålla mig on topic.
Trådens påstående är sant, har varit sant så länge Israel har funnits.
Bekräftas då och då i enskilda undersökningar av befolkningar.
"Majoriteten" är ett understatement. Fråmförallt USA och tidigare Storbritannien har varit de som varit mest positiva.
Storbritannien är sen länge helt kört för Israel och USA nu också (se andra trådar).

Jag utmanar någon att hitta ett enda land (förutom Israel) vars BEFOLKNING har en mer positiv än negativ inställning till Israel och kan backa upp det med trovärdiga data.

"Bekräftas då och då i enskilda undersökningar av befolkningar."

Jag har för det första aldrig sett några bevis för vad eventuella "undersökningar" skulle "bekräfta".

För det andra har Israel och dess befolkning
aldrig gjort något mot mig.

För det tredje, om Israel verkligen sysslade med folkmord riktade mot folk med fientliga avsikter mot mig, vilket är så osannolikt att det inte ens är värt att undersöka, skulle jag bara vara tacksam.

Edit:
För det fjärde, om Israel skulle bedriva folkmord i Sverige riktade dels mot svenskar och dels mot invandrare, skulle jag inte tillhöra de närmast sörjande.
Men jag läste att "två tredjedelar" av alla mördade journalister "världen över" skulle ha mördats av Israel.
Då skulle det även gälla Sverige.
Det är för bra för att vara sant.
Om Kim Wall blev mördad av den danske ubåtskaptenen Peter Madsen, eller om Israel
låg bakom spelar ingen roll.
Kim Wall skulle, om tillfälle hade uppstått,
ha skrivit något ofördelaktigt om mig.
Men nu kan hon inte det, därför att hon är död.
Vilket, givet mina erfarenheter av journalister tyvärr inte kan beklagas från min sida, vilket jag beklagar.
Beklagar även att jag på grund av negativa erfarenheter av aktörer i andra roller inte kan beklaga när de mördas i sin tur.

Nu när "Israel" formellt övertagit syndabocksrollen från "judarna" borde Israels president få Nobels fredspris oavsett om Israel
är skyldigt till anklagelserna eller ej.

Jag skiter i vilket.
Och det gör uppskattningsvis 100% av alla andra också.
Min egen opinionsundersökning som jag härmed presenterar visar att ingen ens är intresserad om Israel slaktar en massa barn eller ej.
Senast redigerad av JanFyhrholdt 2026-07-09 kl. 06:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in