2026-07-04, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Om hon inte har nått i mot att jag först äter hennes fitta
Brukar du äta fitta före du fått smaka hennes mun?
Citera
2026-07-04, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Lite kyssar kan man väl gå med på under förspel om det är kk. Annars är det oftast blä. Du får nog bättre svar om du frågar honom än Flashback.

Han tyckte inte vi klickade så är nog ingen större ide att försöka kontakta honom nu 1,5 månad efter vi hade sex
Citera
2026-07-04, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Hade du lagt ner två månaders daglig kontakt på en tjej bara för att få ligga ? Denna killen skrev dagligen i två månader på snap , vi matchade först på tinder och då ville han ses casual samma dag eller dagen efter jag sa att jag inte kunde vilket han accepterade visst det var lite sexprat på tinder men tror han var berusad han var väldigt blyg och tystlåten annars. Det var selfies , han skickade bilder på sin katt , när han jobbade , skrev grattis på min födelsedag m.m m.m gör man verkligen det om barq är intresserad av nåt casual eller kan han ha haft känslor för mig ?

Du låter ung och naiv.
Svar: ja - män kan lägga ner mycket tid på daglig kontakt och få dig att känna dig unik för att ha sex med dig en gång, kanske två. Sen baj baj.
Citera
2026-07-04, 16:35
Medlem
Citat:
Han tyckte inte vi klickade så är nog ingen större ide att försöka kontakta honom nu 1,5 månad efter vi hade sex
Om han sa att ni inte klickade så finns där ju inget att diskutera. Du får gå vidare.
Citera
2026-07-04, 16:54
Medlem
Citat:
Skulle du kyssa en kk eller en person du inte har känslor för när ni har sex ? Jag har träffat en kille som jag har pratat ett tag med och det känns bra han känns seriös. Han tog initiativ till att kyssas under sex , han sög på mina bröst , verkade bry sig om min njutning och vara väldigt omtänksam osv osv. Efter sexet höll vi om varandra. När vi sa hejdå så pussades vi lite. Vi skriver varje dag både selfies , jobbet m.m m.m. Jag vet att det är individuellt men hade du kysst nån under samlag om du inte har känslor eller hållit om efteråt ?
Att kyssas när man knular är fan toppen! Men det takes att båda har känslor.
Citera
2026-07-04, 16:57
Medlem
Huzzahs avatar
Om man klickar och kommer så långt som till sex brukar det absolut innebära kyssar även om det inte är några känslor inblandade. Men ligger bara med folk jag tänder på och då brukar hånglet komma ganska naturligt.
Citera
2026-07-04, 16:58
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Vi har ingen kontakt längre så blir stelt om jag frågar han om det nu... , vi träffades mitten av maj och har inte haft kontakt på ca 1 månad nu tror intw vi fåe kontakt sen heller då han inte tyckte vi klickade om han inte plötsligt ändrar sig sen

Ok.

Killar (Och tjejer.) kan göra lite allt möjligt ibland för att få ligga. Själv hängde jag i tjugoårsåldern med en tjej i en dryg månad för att få ligga med henne. Det blev väl något av en utmaning att lyckas få till det eller vad man ska kalla det för. Inget att skryta med för andra utan mer för sig själv.

Vi dejtade, var ute och fikade/käkade och var hemma hos henne eller mig och kollade på film och så vidare. Hon var extremt snygg, trevlig, rolig och allt man kan tänka sig. Typ "drömtjejen" om man så vill...

Jag hade inga problem att träffa tjejer oavsett om det skulle vara för en kväll eller vad som, men ibland får man väl en fix idé i skallen eller så och går på det i stället för allt annat.

Allt landade i att vi slutligen låg med varandra och efter det hade jag i princip inte längre något intresse för henne. Oklart varför och det var inte något jag hade planerat, det bara blev så. Kanske var det allt fram till det hände som var intressant och tilltalande eller så hade jag skapat någon bild av hur allt skulle vara som sedan inte stämde överens med verkligheten eller något sånt. Träffade henne bara några gånger till efter det, sen rann det ut i sanden.

Folk är komplicerade och oförutsägbara och det är inte så mycket att hänga upp sig på. Att använda sig själv som måttstock för hur andra fungerar är dock inte särskilt lyckat.

Vissa kysser människor de har noll känslor för och andra kysser inte ens den de har känslor för. Det bara är så. Sex är en extremt stor drivkraft och vissa kan ibland spela vilket spel som helst för att få det de vill när det kommer till sex.

Allt blir inte alltid som man tänkt eller föreställt sig. Ta det inte för hårt och se det som en lärdom. inte mycket annat du kan göra.
Citera
2026-07-04, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SofijaC
Du låter ung och naiv.
Svar: ja - män kan lägga ner mycket tid på daglig kontakt och få dig att känna dig unik för att ha sex med dig en gång, kanske två. Sen baj baj.

Jo tack jag vet att vissa män gör vad som helst för lite fitta för handen går tydligen inte att använda...
Citera
2026-07-04, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Om han sa att ni inte klickade så finns där ju inget att diskutera. Du får gå vidare.

Jo jag försöker göra det också men det går sådär
Citera
2026-07-04, 17:01
Medlem
Citat:
Ingen aning vad han kände men jag hade iaf inte skrivit med nån varje dag om jag inre var speciellt intresserad han borde väl ha märkt att jag hade känslor för honom. Förstår dock inte varför han väntade nästan 2 månader på att träffa mig... var inte direkr nåt romantiskt meddelqnde han skickade den dageb vi träffades heller det var bara typ "vill du ha kuk ?" Men vissq män brukar vara rätt grova i munnen han sa inget snusk på snap i 2 månader och skickade aldrig nån dickpic var barq på tinder när vi matchade och samma dag vi träffades som han pratade om sex
Du får väl fråga?
Citera
2026-07-04, 17:02
Medlem
Citat:
Jo tack jag vet att vissa män gör vad som helst för lite fitta för handen går tydligen inte att använda...

Efter att du mött 10 sådana män kommer du inte bli sårad som du förmodligen är just nu.
Och kanske t.o.m behandla män likadant en gång eller två.
Det är helt ok.
Citera
2026-07-04, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Om man klickar och kommer så långt som till sex brukar det absolut innebära kyssar även om det inte är några känslor inblandade. Men ligger bara med folk jag tänder på och då brukar hånglet komma ganska naturligt.

Ja vi pratade ju dagligen i 2 månader så han måste väl haft nåt intresse iaf... gan sa efterår att "du är fin och det var trevligt och kändes bra i stunden men jag känner inte att vi klickar"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in