Citat:
Ursprungligen postat av
Blueberrypie100
Vi har ingen kontakt längre så blir stelt om jag frågar han om det nu... , vi träffades mitten av maj och har inte haft kontakt på ca 1 månad nu tror intw vi fåe kontakt sen heller då han inte tyckte vi klickade om han inte plötsligt ändrar sig sen
Ok.
Killar (Och tjejer.) kan göra lite allt möjligt ibland för att få ligga. Själv hängde jag i tjugoårsåldern med en tjej i en dryg månad för att få ligga med henne. Det blev väl något av en utmaning att lyckas få till det eller vad man ska kalla det för. Inget att skryta med för andra utan mer för sig själv.
Vi dejtade, var ute och fikade/käkade och var hemma hos henne eller mig och kollade på film och så vidare. Hon var extremt snygg, trevlig, rolig och allt man kan tänka sig. Typ "drömtjejen" om man så vill...
Jag hade inga problem att träffa tjejer oavsett om det skulle vara för en kväll eller vad som, men ibland får man väl en fix idé i skallen eller så och går på det i stället för allt annat.
Allt landade i att vi slutligen låg med varandra och efter det hade jag i princip inte längre något intresse för henne. Oklart varför och det var inte något jag hade planerat, det bara blev så. Kanske var det allt fram till det hände som var intressant och tilltalande eller så hade jag skapat någon bild av hur allt skulle vara som sedan inte stämde överens med verkligheten eller något sånt. Träffade henne bara några gånger till efter det, sen rann det ut i sanden.
Folk är komplicerade och oförutsägbara och det är inte så mycket att hänga upp sig på. Att använda sig själv som måttstock för hur andra fungerar är dock inte särskilt lyckat.
Vissa kysser människor de har noll känslor för och andra kysser inte ens den de har känslor för. Det bara är så. Sex är en extremt stor drivkraft och vissa kan ibland spela vilket spel som helst för att få det de vill när det kommer till sex.
Allt blir inte alltid som man tänkt eller föreställt sig. Ta det inte för hårt och se det som en lärdom. inte mycket annat du kan göra.