2026-07-04, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Kysstes ni efter att han slickat dig i analen? Det är det ultimata ömhetsbeviset!

Ja det gjorde vi. Frågan är väl vad vi inte gjorde hehe
Citera
2026-07-04, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Raggade oftast på krogen och i förspelet som i regel började i något mörkt hörn så ingick absolut kyssar, och ibland även grovhångel. Så då är det väl bara att fortsätta med kyssandet efter instick, tycker för övrigt att det ger en extra skjuts till gökandet.

Ok , jag har bara sex med personer jag har känslor annars kan det va. För mig är kyssar under sex och ögontakt väldigt intimt och jag hade absolut inte hållt hand eller myst efter om jag inte hade några känslor för honom , hur han känner vet jag inte. Fick bara höra 2 veckor efter vi sågs att han inte tyckte vi klickade hade han fått som han haze velat så hade han väl aldrig sagt nåt han tänkte väl ghosta istället men jag fick dra ur han orden 13 dagar efter vi sågs att vi inte klickade
Citera
2026-07-04, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Ja. Riktigt nice knulla passionerat med smak (kyssar lite vartstans + oralt) och djuriska doftintryck även med tillfälliga partners

Sen visst, aldrig haft sex med en kvinna som jag finner direkt motbjudande/ful enbart för fitta.

Ok ja han sa iaf långt innan vi sågs att jag var toksexig och han höll iaf på väldigt mycket med mina tuttar när vi sågs så jag får väl anta att han inte tyckte jag var ful iaf 😅 han frågade om vi skulle knulla direkt när vi kom in min hall haha så han verkade väldigt kåt han verkade hård efter bara en kram typ 🫣🤣
Citera
2026-07-04, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Hade du lagt ner två månaders daglig kontakt på en tjej bara för att få ligga ? Denna killen skrev dagligen i två månader på snap , vi matchade först på tinder och då ville han ses casual samma dag eller dagen efter jag sa att jag inte kunde vilket han accepterade visst det var lite sexprat på tinder men tror han var berusad han var väldigt blyg och tystlåten annars. Det var selfies , han skickade bilder på sin katt , när han jobbade , skrev grattis på min födelsedag m.m m.m gör man verkligen det om barq är intresserad av nåt casual eller kan han ha haft känslor för mig ?
Om de vill ligga så ja, då gör de så. Glesade kontakten ut efter sexet är han nog inte intresserad av något mer seriöst med dig.
Citera
2026-07-04, 16:09
Medlem
Smekarn87s avatar
Hoes get fuckt they don't get kissed!
Citera
2026-07-04, 16:16
Medlem
Citat:
Hade du lagt ner två månaders daglig kontakt på en tjej bara för att få ligga ? Denna killen skrev dagligen i två månader på snap , vi matchade först på tinder och då ville han ses casual samma dag eller dagen efter jag sa att jag inte kunde vilket han accepterade visst det var lite sexprat på tinder men tror han var berusad han var väldigt blyg och tystlåten annars. Det var selfies , han skickade bilder på sin katt , när han jobbade , skrev grattis på min födelsedag m.m m.m gör man verkligen det om barq är intresserad av nåt casual eller kan han ha haft känslor för mig ?
Det beror ju på? Är hon bara ett kk som bara vill knulla och kanske inte är supersnygg men en kåt jävel eller är det någon jag skulle kunna tänka mig att utveckla det vidare med?
Citera
2026-07-04, 16:17
Medlem
Citat:
Ok men är det bara av kåthet då eller ? Jag tycker det är väldigt intimt att kyssas när man har sex. Han sa iaf innan vi sågs att jag var "toksexig" men det kanske han bara sa utan att mena det. Han hade iaf inga problem att få stånd eller utlösning när vi sågs så
Är hon snygg så ja. Hade jag t.ex haft sex med Kate Hudson så hade jag kysst henne rejält, för hon är väldigt snygg och då är hon ändå äldre än mig.
Citera
2026-07-04, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Ja. Riktigt nice knulla passionerat med smak (kyssar lite vartstans + oralt) och djuriska doftintryck även med tillfälliga partners

Sen visst, aldrig haft sex med en kvinna som jag finner direkt motbjudande/ful enbart för fitta.

Ok ja han sa iaf långt innan vi sågs att jag var toksexig och han höll iaf på väldigt mycket med mina tuttar när vi sågs så jag får väl anta att han inte tyckte jag var ful iaf 😅 han frågade om vi skulle knulla direkt när vi kom in min hall haha så han verkade väldigt kåt han verkade hård efter bara en kram typ 🫣🤣
Citera
2026-07-04, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Det beror ju på? Är hon bara ett kk som bara vill knulla och kanske inte är supersnygg men en kåt jävel eller är det någon jag skulle kunna tänka mig att utveckla det vidare med?

Ingen aning vad han kände men jag hade iaf inte skrivit med nån varje dag om jag inre var speciellt intresserad han borde väl ha märkt att jag hade känslor för honom. Förstår dock inte varför han väntade nästan 2 månader på att träffa mig... var inte direkr nåt romantiskt meddelqnde han skickade den dageb vi träffades heller det var bara typ "vill du ha kuk ?" Men vissq män brukar vara rätt grova i munnen han sa inget snusk på snap i 2 månader och skickade aldrig nån dickpic var barq på tinder när vi matchade och samma dag vi träffades som han pratade om sex
Citera
2026-07-04, 16:26
Moderator
Allaballawallas avatar
Det ena behöver inte ha med det andra att göra.

Olika människor ser olika på det hela. Vissa klarar av att hålla isär sina fysiska handlingar från sina känslomässiga och andra inte.

Att kyssa någon under sex eller att hålla handen, hålla om någon efter sex och så vidare behöver inte ha något med känslor att göra. I vissa fall görs det bara för att det känns bra för stunden; alltså där och då.

Att försöka tolka en annan person genom andra är extremt svårt. Det mesta handlar bara om önsketänkande och försök till att få bekräftelse på vad man vill se men kanske egentligen inte finns där.

Det enda sättet TS kan få reda någorlunda vad killen faktiskt har för syn på det hela (Vilket inte behöver betyda någonting då han kanske inte är ärlig.) är att fråga honom.
Citera
2026-07-04, 16:28
Medlem
Citat:
Varför är det så självklart ? Jag trodde dom flesta barq kysstes som förspel om det var kk eller ons iaf har det varit så för mig med en gammal kk att det enbart var kyssar som förspel vi kysstes aldrig under sex eller när vi sa hejdå
Lite kyssar kan man väl gå med på under förspel om det är kk. Annars är det oftast blä. Du får nog bättre svar om du frågar honom än Flashback.
Citera
2026-07-04, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allaballawalla
Det ena behöver inte ha med det andra att göra.

Olika människor ser olika på det hela. Vissa klarar av att hålla isär sina fysiska handlingar från sina känslomässiga och andra inte.

Att kyssa någon under sex eller att hålla handen, hålla om någon efter sex och så vidare behöver inte ha något med känslor att göra. I vissa fall görs det bara för att det känns bra för stunden; alltså där och då.

Att försöka tolka en annan person genom andra är extremt svårt. Det mesta handlar bara om önsketänkande och försök till att få bekräftelse på vad man vill se men kanske egentligen inte finns där.

Det enda sättet TS kan få reda någorlunda vad killen faktiskt har för syn på det hela (Vilket inte behöver betyda någonting då han kanske inte är ärlig.) är att fråga honom.

Vi har ingen kontakt längre så blir stelt om jag frågar han om det nu... , vi träffades mitten av maj och har inte haft kontakt på ca 1 månad nu tror intw vi fåe kontakt sen heller då han inte tyckte vi klickade om han inte plötsligt ändrar sig sen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in