2026-07-04, 15:03
Medlem
Skulle du kyssa en kk eller en person du inte har känslor för när ni har sex ? Jag har träffat en kille som jag har pratat ett tag med och det känns bra han känns seriös. Han tog initiativ till att kyssas under sex , han sög på mina bröst , verkade bry sig om min njutning och vara väldigt omtänksam osv osv. Efter sexet höll vi om varandra. När vi sa hejdå så pussades vi lite. Vi skriver varje dag både selfies , jobbet m.m m.m. Jag vet att det är individuellt men hade du kysst nån under samlag om du inte har känslor eller hållit om efteråt ?
Citera
2026-07-04, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Skulle du kyssa en kk eller en person du inte har känslor för när ni har sex ? Jag har träffat en kille som jag har pratat ett tag med och det känns bra han känns seriös. Han tog initiativ till att kyssas under sex , han sög på mina bröst , verkade bry sig om min njutning och vara väldigt omtänksam osv osv. Efter sexet höll vi om varandra. När vi sa hejdå så pussades vi lite. Vi skriver varje dag både selfies , jobbet m.m m.m. Jag vet att det är individuellt men hade du kysst nån under samlag om du inte har känslor eller hållit om efteråt ?
Är hon snygg, vettig och sexig, ja. Annars inte.
Citera
2026-07-04, 15:07
Medlem
Jag ser det inte som att vi hade ett ons. Ett ons enligt mig är helt känslolöst sex och man klär på sig och åker hem direkt efteråt. Vi myste , höll handen , låg och pratade efter sex och pussades hejdå. Dagarna efter sexet började han dock svara väldigt segt men han svarade.
Citera
2026-07-04, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet

Hade du lagt ner två månaders daglig kontakt på en tjej bara för att få ligga ? Denna killen skrev dagligen i två månader på snap , vi matchade först på tinder och då ville han ses casual samma dag eller dagen efter jag sa att jag inte kunde vilket han accepterade visst det var lite sexprat på tinder men tror han var berusad han var väldigt blyg och tystlåten annars. Det var selfies , han skickade bilder på sin katt , när han jobbade , skrev grattis på min födelsedag m.m m.m gör man verkligen det om barq är intresserad av nåt casual eller kan han ha haft känslor för mig ?
Citera
2026-07-04, 15:12
Medlem
Jag kysser självklart ett ONS under sex.
Citera
2026-07-04, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet

Ok men är det bara av kåthet då eller ? Jag tycker det är väldigt intimt att kyssas när man har sex. Han sa iaf innan vi sågs att jag var "toksexig" men det kanske han bara sa utan att mena det. Han hade iaf inga problem att få stånd eller utlösning när vi sågs så
Citera
2026-07-04, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanWho
Jag kysser självklart ett ONS under sex.

Varför är det så självklart ? Jag trodde dom flesta barq kysstes som förspel om det var kk eller ons iaf har det varit så för mig med en gammal kk att det enbart var kyssar som förspel vi kysstes aldrig under sex eller när vi sa hejdå
Citera
Medlem
Citat:
Klart att jag skulle göra de, precis som en skrev här. Är hon sexig, o 🔥🔥🔥 kyssen hade fått mig å pumpa ännu snabbare…
Citera
Medlem
Sqrbankens avatar
Ja. Riktigt nice knulla passionerat med smak (kyssar lite vartstans + oralt) och djuriska doftintryck även med tillfälliga partners

Sen visst, aldrig haft sex med en kvinna som jag finner direkt motbjudande/ful enbart för fitta.
Senast redigerad av Sqrbanken 2026-07-04 kl. 15:21.
Citera
2026-07-04, 15:30
Medlem
Citat:
Kysstes ni efter att han slickat dig i analen? Det är det ultimata ömhetsbeviset!
Citera
2026-07-04, 15:38
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Om hon inte har nått i mot att jag först äter hennes fitta
Citera
2026-07-04, 15:53
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Skulle du kyssa en kk eller en person du inte har känslor för när ni har sex ?

Raggade oftast på krogen och i förspelet som i regel började i något mörkt hörn så ingick absolut kyssar, och ibland även grovhångel. Så då är det väl bara att fortsätta med kyssandet efter instick, tycker för övrigt att det ger en extra skjuts till gökandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in