2026-07-04, 13:47
Medlem
Det finns inget land med sämre invandrare än Sverige. Vi har sett hur våldtäkterna, sprängningarna, gängkriminaliteten, korruptionen, osv. ökat p.g.a. invandringen. Detta kommer bara att fortsätta. En majoritet av unga svenska män hatar redan idag invandrarna. Vi kan se det med tanke på att dom röstar på SD. Detta kommer bara att fortsätta. Och invandrarna hatar svenskar. Detta kommer bara att fortsätta. Vi har sett det förut, i Jugoslavien här i Europa och på många andra ställen världen över, både i nutid och historiskt. Inbördeskrig är tyvärr ofrånkomligt. Det kommer inte sluta bra för någon, men det kommer sluta sämre för invandrarna eftersom många inte är särskilt smarta (fastän dom är väldigt arroganta och avundsjuka). Hoppas att vi kan lösa det genom massutvisningar istället eftersom inbördeskrig inte är roligt. Mina föräldrar kommer från ett land som har haft inbördeskrig så jag vet. Sen är inte alla invandrare dåliga, många från forna Jugoslavien är bra till exempel.
Citera
2026-07-04, 13:48
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmoderatorer
Framgångsrik invandring? Vart då??
Brottstatistik, dränerad ekonomi och ett samhälle på knä (ordagrant)?
Buää! Invandring är dåligt. Dumma! Läs vad jag skriver din jävla troglodyt. Vi bör skapa förutsättningar för en framgångsrik invandring genom att ställa krav.
Citera
2026-07-04, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Buää! Invandring är dåligt. Dumma! Läs vad jag skriver din jävla troglodyt. Vi bör skapa förutsättningar för en framgångsrik invandring genom att ställa krav.
Du förstår inte att människor är tribalistiska. Det är därför det inte finns "framgångsrik massinvandring". Du är en gammal svensk boomer så du förstår inte det, men unga svenska män förstår det eftersom dom lever närmare verkligheten och inte är lika hjärntvättade.
Citera
2026-07-04, 13:57
Medlem
Nu har vi gått till punkten då vi börjar bli minoriteter (speciellt i vissa områden) i VÅRT EGNA LAND. Det är bara att börja inse att etniska svenskar kommer försvinna mer och mer, och det ska in ännu mer invandrare. Nej vart ska det sluta? Jag tror inte vi har många etniska svenskar kvar i Sverige om 250 år… sorgligt för våra barnbarnsbarn.

Vila i frid Sverige 🇸🇪
Citera
2026-07-04, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp

Dessvärre är det fullt av dessa sen länge, mätta den egna befolkningen ta vid ev behov in arbetande funktionabla och anpassade fredliga individer, inte våldsamma klan babbar
Citera
2026-07-04, 14:01
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Är du ensam kall och naken? Trollar du för att få uppmärksamhet.

Det vanligaste är att ringa en vän när man känner som dig, ska du inte pröva?

TS är inte trolleri, massinvandringen kommer att fortsätta och du är hjälplös.

Frågan är: Tar du det med ett leende eller med en sur min?
Citera
2026-07-04, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Nu har vi gått till punkten då vi börjar bli minoriteter (speciellt i vissa områden) i VÅRT EGNA LAND. Det är bara att börja inse att etniska svenskar kommer försvinna mer och mer, och det ska in ännu mer invandrare. Nej vart ska det sluta? Jag tror inte vi har många etniska svenskar kvar i Sverige om 250 år… sorgligt för våra barnbarnsbarn.

Vila i frid Sverige 🇸🇪
Nej, det kommer tyvärr bli inbördeskrig. Sverige kommer troligen vara majoritet svenskt om 250 år. Mindre sannolikt är att alla svenskar blivit dödade i inbördeskriget.
Citera
2026-07-04, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av indiancentury
Nej, det kommer tyvärr bli inbördeskrig. Sverige kommer troligen vara majoritet svenskt om 250 år. Mindre sannolikt är att alla svenskar blivit dödade i inbördeskriget.

Tyvärr tror jag knappast det, det är redan för sent min vän. Fly till Argentina är nog bästa valet just nu!
Citera
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Tänk, exakt så sade de om finnarna och juggar på 60-talet. Sedan kurderna, sedan araberna och så vidare.
Fast det var värre då än nu. Mycket värre.
Så inget nytt under solen.
Skillnaden är ju att juggar och finnar är sköna att ha att göra med. Till skillnad från den bruna myllan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Två saker att förstå:

Massinvandringen kommer att rulla på.

Ni kan inget göra.

Att diskutera:

Har ni förstått detta?

Bara att svälja och se glad ut eller?
Du har nog rätt.
Men då kan ju alla som enbart valt SD eller andra Tidöpartier för att stoppa massinvandring återgå till att rösta på sossarna eller annat parti på vänsterkanten.
Varför skulle vanliga jobbare eller dom som inte har hög lön eller gott ställt annars rösta emot sitt eget bästa när SD/Tidö ändå inte tänker stoppa massinvandringen?
Citera
2026-07-04, 14:06
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Tänk, exakt så sade de om finnarna och juggar på 60-talet. Sedan kurderna, sedan araberna och så vidare.
Fast det var värre då än nu. Mycket värre.
Så inget nytt under solen.

Begick finnarna och juggarna på 60-talet gruppvåldtäkter, förnedringsrån, stenkastning mot blåljuspersonal, mördade svenskar som ville se på fotboll osv osv?
Citera
2026-07-04, 14:06
Medlem
MarcoStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Två saker att förstå:

Massinvandringen kommer att rulla på.

Ni kan inget göra.

Att diskutera:

Har ni förstått detta?

Bara att svälja och se glad ut eller?

Tunn trådstart. Vilka världskrig ser du framför dig som kommer driva massor med människor på flykt menar du?

Från och med juni avgör EU:s nya asyl- och migrationspakt hur många invandrare Sverige och andra medlemsländer kommer ta emot. Det är alltså ingen inrikespolitisk fråga längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in