2026-07-04, 04:43
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Jaha så en SD:are som hatar islam,vem är förvånad och vart ligger nyhetsvärdet i detta.

Det är väll ingen som är förvånad över att en SD:are hatar islam,det ligger liksom i sjävla grunden för att vara SD:are.
Citera
2026-07-04, 04:52
Medlem
Eftersom det var så många i tråden som läst Koranen så bör ni nog ha koll på denna vers?

de som bär motgången med jämnmod och strävar efter att vinna Guds välbehag, som förrättar bönen och ger åt andra av det som Vi skänkt dem för deras försörjning, så att ingen ser det eller öppet inför alla, och som fördriver ont med gott. Deras mål är de eviga boningarna

13:22
Citera
2026-07-04, 04:57
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Nyhet? Han har varit tydlig med detta i minst 10 år nu.
Citera
2026-07-04, 05:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Korpen2000
Hur många ljushyade icke muslimer i Sveriges historia har kört ihjäl folk med lastbil för att de hatar landet som de bor i och deras religiösa tro?
Hur många oskyldiga muslimer har fallit offer för korsfararnas krig i Mellanöstern? Vapen tillverkade av den svenska vapenindustrin har använts i dessa konflikter. Till exempel skolan i Iran som bombades den 28 februari vilket resulterade i 165 döda flickor.
Citat:
Upp till 180 döda barn i åldrarna 7-12 år när flickskolan Shajareh Tayyebeh i Minab träffades av flyganfall den 28 februari 2026. källa
https://www.friatider.se/over-150-dog-nar-israel-bombade-flickskolan
Senast redigerad av Larus470 2026-07-04 kl. 05:31.
Citera
2026-07-04, 05:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Grejen är att vi lever inte efter gamla testamentet längre. Vi stenar inte kvinnor, vi kastar inte bögar från hustaken och vi mördar inte våra släktingar i hedersrelaterade saker.
Sverigedemokraterna är inte heller direkt kända för att vara i framkant av feminism och hbtq-frågor.
Citera
2026-07-04, 05:27
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larus470
Sverigedemokraterna är inte heller direkt kända för att vara i framkant i feminism och hbtq-frågor.
Nej, grejen är att jag skiter i dem om de skiter i mig. De påverkar inte mig eller mitt liv något om jag inte låter dem. Muslimer påverkar i hög grad mitt liv och välbefinnande om de är här. Men som jag sa, bosniska muslimer.. De anpassade sig, de flesta skötte sig och de krävde inga muslimska rättigheter. De märks knappt av i samhället.

Araber märks av, väldigt mycket skulle jag säga! Så inte islam i sig det är fel på utan människor som inte kan anpassa sig till den miljö de söker sig till. Varför då söka sig till en miljö som inte är anpassad efter dem? Finns som sagt över 200 muslimska länder att söka sig till. Varför skall de hit till kalla norden?
Citera
2026-07-04, 05:57
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larus470
Hur många oskyldiga muslimer har fallit offer för korsfararnas krig i Mellanöstern? Vapen tillverkade av den svenska vapenindustrin har använts i dessa konflikter. Till exempel skolan i Iran som bombades den 28 februari vilket resulterade i 165 döda flickor.

https://www.friatider.se/over-150-dog-nar-israel-bombade-flickskolan
Bombade korsfarare en skola i Iran med vapen tillverkade av svenska vapendustrin.

Låt mig se här nu så jag förstår allt helt rätt.

Oskyldiga muslimer har fallit offer för korsfarare och vapen tillverkade av den svenska vapenindustrin har avänts i DESSA konflikter till exempel skolan i Iran som BOMBADES.

Herrejävlar jag hade ingen aning om att korsfarare bombade muslimska skolor i Iran med svensktillverkade bomber.

Ja alltid lär man sig nått nytt 🤣🤣🤣🤣
Citera
2026-07-04, 06:30
Avslutad
Ja men då så .. alltid bra att visa sin ståndpunkt, borde fler politiker göra.
Citera
2026-07-04, 06:51
Medlem
All religion är mer eller mindre ond men islam står verkligen ut som osedvanligt osympatisk. En ökenreligion som inte hör hemma på våra breddgrader.
Citera
2026-07-04, 06:59
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Har du läst gamla testamentet och känt annorlunda?
Nya testamentet, de kristnas rättesnöre står i stark kontrast till gamla testamentet. Faktum är att dom skiljer sig så mycket så att dom bibeltrogna judarna valde att fängsla och avrätta Jesus för hans spridande av läror som baserade sig på förlåtelse och att älska din nästa.

I lika stark kontrast står Islam, där koranen till stor del grundar sig på gamla testamentet och Kristendomen idag. Religionerna är helt oförenliga och att försöka bunta ihop muslimer och kristna för att leva under samma tak kan endast sluta med våld och död.
Citera
2026-07-04, 07:12
Medlem
Sverige har tagit emot alldeles för många invandrare.

Missnöjet och vreden som finns i landet är berättigad.
Men det slår fel när hatet riktas mot just deras religion på det här sättet.

I princip allt negativt som sägs om Islam kan lika gärna sägas om kristendomen eller judendomen. Men det vill de inte och det vågar de inte.

Det ger ett fegt och hycklande intryck.

Om man är militant ateist och hatar alla religioner, så visst. Då är det rimligt att även hata Islam.

Men om man skall vara någon sorts konservativ kristen, då blir det mest löjligt när man hatar just Islam och även låtsas att det är för att de inte gillar Pride och feminism.
Citera
2026-07-04, 07:15
Bannlyst
Mer man blir påläst av islam mer undrar man vad är det för något igentligen?

Om islam inte är politiskt, ok varför raggar Mikael Yuksil muslimska röster ska komma in i Riksdagen?

Islam är så fel på alla områden om rättigheter och förtryck

Varför får kvinnor män inte blandas?

Varför ser man inte kvinnor ute?

Varför accepterar kvinnor de behandlas som skit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in