2026-07-03, 22:42
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Jag hatar också islam. Jag har inget emot trogna människor som sköter sig och har sin religion för sig själv utan att det påverkar andra.

Men islam föder terrorister och idioter och knullar sina kusiner och gifter sig.
Islam är 2000 år bakåt 🔙
Om vi backar klockan 2000 år så finns det ingen islam. Den uppkommer först 600 år senare. Kanske som ett försvar mot imperialistisk kristendom.
Citera
2026-07-03, 22:44
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Jaha. Sverige borde aldrig haft någon invandring alls från muslimska länder. Djupare än så behöver man liksom inte analysera något.

Sen finns det såklart en hel del andra grupper som heller aldrig borde fått invandra hit.
Senast redigerad av Harald.Guldhatt 2026-07-03 kl. 22:50.
Citera
2026-07-03, 22:44
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThePrivacyTerms
Var får man ett sånt tal ifrån?

https://www.thereligionofpeace.com/

Har all statistik.
Senast redigerad av EnRosaHamster 2026-07-03 kl. 22:48.
Citera
2026-07-03, 22:46
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Jaha. Sverige borde aldrig haft någon invandring alls från muslimska länder. Djupare än så behöver man liksom inte analysera något.

Precis. Det är kontentan. Vi har varnats så länge jag minns men ingen har lyssnat.
Citera
2026-07-03, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnRosaHamster
https://www.thereligionofpeace.com/

Har all statistik.

Du skojar hoppas jag? Det är väl inte till en ren propaganda-site du går till för information?
Citera
2026-07-03, 22:48
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Du skojar hoppas jag? Det är väl inte till en ren propaganda-site du går till för information?

TROP har funnits ända sen internet började. Alla deras uppgifter går att kontrollera. De rapporterar enbart fakta.

Är du kanske en sån foliehatt som ropar "AI" på alla youtubevideos du ser? Ni är tröttsamma.
Citera
2026-07-03, 22:50
Medlem
ghylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Du har läst Koranen lika lite som du läst Mein Kampf.
För övrigt måste det vara ganska tärande på psyket att hata hela tiden...
Exakt vi borde göra handhjärtan åt Storbritanniens muslimska rape gangs som uppenbart var religiöst motiverade istället för att hata hela tiden.

Tänk hur enkelt andra världskriget hade kunnat lösas om vi slängt handhjärtan på nazisterna istället. Deras hatiska ideologi och önskan om världsherravälde hade säkert slutat upphöra och de hade lagt sig platt!
Citera
2026-07-03, 22:51
Medlem
Citat:
TROP har funnits ända sen internet började. Alla deras uppgifter går att kontrollera. De rapporterar enbart fakta.

Är du kanske en sån foliehatt som ropar "AI" på alla youtubevideos du ser? Ni är tröttsamma.

Kallar du mig foliehatt? åh gud, vilken ironi...

Sorry, vi kan inte ha en seriös diskussion. Jag länkade till Europol's rapport ovan, som så klart går i djupet på Europa men också går igenom den globala hotbilden. Varsågod. Hoppas du kommer ur din hatiska bubbla och in i verkligheten igen.
Citera
2026-07-03, 22:52
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Sorry, vi kan inte ha en seriös diskussion. Jag länkade till Europol's rapport ovan, som så klart går i djupet på Europa men också går igenom den globala hotbilden. Varsågod. Hoppas du kommer ur din hatiska bubbla och in i verkligheten igen.

Jag hatar inget. Det enda hatet vi ser kommer från islamisterna.

Nej jag förstår att du inte kan ha en "seriös" diskussion när du bemöts med fakta. Det blir liksom svårt att sprida din desinformation så.
Citera
2026-07-03, 23:00
Medlem
Citat:
Jag hatar inget. Det enda hatet vi ser kommer från islamisterna.

Nej jag förstår att du inte kan ha en "seriös" diskussion när du bemöts med fakta. Det blir liksom svårt att sprida din desinformation så.

Vilken fakta? Du har länkat till en site som sysslar med disinformation för att lura lågbegåvade individiver utan någon som helst källkritik (läs: du). Fakta är att i 2024 (senaste året som Europol redovisat statistik för än så länge):

In 2024, 58 terrorist attacks were recorded in the EU, of which 34 were completed, five
failed, and 19 were foiled. 24 terrorist attacks were attributed to jihadist terrorism, which
marks a significant increase from 14 attacks reported in 2023. Most of them were
perpetrated by lone actors (20 out of 24). Jihadist terrorist attacks were the most lethal, with five people killed and 18 injured.

Fem personer dödade i dåd med islamistiska motiv i Europa under ett år. Ja, hemskt visserligen. Men man måste vara bra godtrogen om man inbillar sig att det är systemhotande på något sätt.

Touch grass, som kidsen säger.
Senast redigerad av ThePrivacyTerms 2026-07-03 kl. 23:03.
Citera
2026-07-03, 23:02
Medlem
Ja, det största hotet kommer från salafisterna/jihadisterna/islam - vad man än kallar det. Och det är modigt av SD att vara tydligt med det, värt en röst. Men när de populististiskt börjar gå ut med hat mot bögar, samer, ryssar och en massa andra grupper för att fånga billiga poäng, blir det lite för mycket av det goda. Inte så fräscht. Och nu är så många partier anti-islam (den absolut viktigaste valfrågan) att SD inte behövs längre.

Tyvärr är inte SD modiga längre. De hatar bara det som är populärt att hata.
Citera
2026-07-03, 23:04
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Precis. Det är kontentan. Vi har varnats så länge jag minns men ingen har lyssnat.
Sedan grundandet av FN och antagandet av denna organisations grundläggande mänskliga rättigheter har synen på människor inte handlat om folk och nationer så mycket som det har handlat om individer. Vi har inte längre ett resonemang som utgår från tankar om att alla från ett visst ställe är på ett eller annat sätt. Rasister och nationalister som kallar sig konservativa har inte lämnat de äldre idéerna om raser och hur dessa påverkar gruppbeteende och i förlängningen individuellt beteende så mycket att det inte går att urskilja från gruppens beteende.

I andra delar av världen är respekten för mänskliga rättigheter lägre och som följd av det är mänskligt lidande högre. Rasister och nationalister vill inrätta den ordningen här, med sig själva i toppen av hierarkin. Varför sträva efter att nå något som är sämre? Vill man utjämna skillnader och nå en global jämlikhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in