2026-07-03, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Sitt du och ifrågasätt hur mycket du vill, men det kommer att ske för döva öron

Det är knappast ingen tillfällighet att Benjoos trollfabrik sätter igång plötsligt från ingenstans efter hans senaste snyft video om hur elaka dom på flashen är mot han

Kommer iallafall inte låta er styra den här tråden dit ni vill, vi i Benjoo Banger Communityt kommer aldrig gå med på det

Jag har varit medlem här 20 år längre än dig lilla pojk, så sätt dig ner i båten. Du kan kalla mig trollfabrik men sanningen är att jag helt enkelt är vuxen och tycker 99% i den här tråden är små missunnande pojkar som försöker höja sig själva genom att försöka sänka en person som inte följer samhällets krav och regler. Har man inget bra att säga så gör man bäst i att vara tyst.
Citera
2026-07-03, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Jag har varit medlem här 20 år längre än dig lilla pojk, så sätt dig ner i båten. Du kan kalla mig trollfabrik men sanningen är att jag helt enkelt är vuxen och tycker 99% i den här tråden är små missunnande pojkar som försöker höja sig själva genom att försöka sänka en person som inte följer samhällets krav och regler. Har man inget bra att säga så gör man bäst i att vara tyst.

Och vem bedömer det då? Tycker du att du har den auktoriteten att gå in och agera moralpolis och soc kärring åt Benjoo? knappast

Jag tror iaf helhjärtat att du är lejd av Benjoo och Zebbis
Citera
2026-07-03, 22:00
Medlem
Citat:
Och vem bedömer det då? Tycker du att du har den auktoriteten att gå in och agera moralpolis och soc kärring åt Benjoo? knappast

Jag tror iaf helhjärtat att du är lejd av Benjoo och Zebbis

Du får tro vad du vill, även om du har helt fel. Är du arg och arbetslös? 😂 Du har skrivit 365 inlägg och alla är av negativ karaktär, är du benjoos sårade före detta vän eller vad är grejen? 😭 Slappna av lilla pöjk. Hade jag varit soc kärring åt benjoo hade min retorik förmodligen liknat din lite mer.
Citera
2026-07-03, 22:05
Medlem
Citat:
Du får tro vad du vill, även om du har helt fel. Är du arg och arbetslös? 😂 Du har skrivit 365 inlägg och alla är av negativ karaktär, är du benjoos sårade före detta vän eller vad är grejen? 😭 Slappna av lilla pöjk. Hade jag varit soc kärring åt benjoo hade min retorik förmodligen liknat din lite mer.

Delar inte riktigt din bild av att alla mina inlägg är negativa, men kul att du gått igenom 360+ inlägg iallafall, det är väl din veckas höjdpunkt, kan inte vara lätt att vara en 60+ årig gubbe som snart ska coola vippen, man får väl försöka hitta dom små ljusglimtarna som finns kvar 😂
Citera
2026-07-03, 22:07
Medlem
Citat:
Delar inte riktigt din bild av att alla mina inlägg är negativa, men kul att du gått igenom 360+ inlägg iallafall, det är väl din veckas höjdpunkt, kan inte vara lätt att vara en 60+ årig gubbe som snart ska coola vippen, man får väl försöka hitta dom små ljusglimtarna som finns kvar 😂

Inte mycket rätt i något du skriver. Är förövrigt under 40 men absolut, gör du som benjoo och lev i din egna lilla värld. Det är inte lätt att vara pöjk. 😘
Citera
2026-07-03, 22:13
Medlem
Citat:
Inte mycket rätt i något du skriver. Är förövrigt under 40 men absolut, gör du som benjoo och lev i din egna lilla värld. Det är inte lätt att vara pöjk. 😘

Även om det hade stämt så är du fortfarande en dinosaurie, har du ingen fru och barn att ta hand om? eller är det viktigare att sitta och vara en annan mans keyboard warrior som 40 åring? hysteriskt roligt att sånna som du faktiskt finns 😂
Citera
2026-07-03, 22:24
Medlem
Citat:
Så din sambo har gett honom i snitt 170 000 kr per år? Mer än 14 000 i månaden? I 20 år?
Herregud, är han kär i zeb eller bara utvecklingsstörd? 😂

Citat:
Haha, precis som i sann Benjoo-anda. Ignorera oss benjoo-hatare-hatare. Hata på benjoo går bra så länge ingen ifrågasätter och sticker ut från mängden. 😂

Tänk att en 40+ årig gammal farbror sitter någonstans i Sverige och kallar folk på nätet för utvecklingsstörda och refererar till sig själv som en "benjoo-hatare-hatare." 🤣
Senast redigerad av Razordrake1355 2026-07-03 kl. 22:26.
Citera
2026-07-03, 22:43
Medlem
Citat:
Även om det hade stämt så är du fortfarande en dinosaurie, har du ingen fru och barn att ta hand om? eller är det viktigare att sitta och vara en annan mans keyboard warrior som 40 åring? hysteriskt roligt att sånna som du faktiskt finns 😂

Citat:
Tänk att en 40+ årig gammal farbror sitter någonstans i Sverige och kallar folk på nätet för utvecklingsstörda och refererar till sig själv som en "benjoo-hatare-hatare." 🤣

Som sagt under 40, inte 40+. Och jo jag har både fru och barn. Och ja, det är roligt att sånna som jag faktiskt finns. Kör fin bil för 800k utan lån, fint hus utan lån, årsinkomst över 1,3 miljoner. Fortsätt nu eran lilla diskussion om hur värdelös och patetisk ni tycker benjoo är. Jag har sagt mitt och känner mig nöjd, godkväll pöjk. 😘

Edit: ger man en tung missbrukare 14 000+ i månaden i 20 år så måste man nästan vara utvecklingsstörd. För övrigt så frågade jag om han var det, sa inte att han var det. Det är skillnad på ett konstaterande och en fråga. Nu har du lärt dig det också.
Senast redigerad av MamBaa 2026-07-03 kl. 22:46.
Citera
2026-07-03, 22:49
Medlem
Citat:
Som sagt under 40, inte 40+. Och jo jag har både fru och barn. Och ja, det är roligt att sånna som jag faktiskt finns. Kör fin bil för 800k utan lån, fint hus utan lån, årsinkomst över 1,3 miljoner. Fortsätt nu eran lilla diskussion om hur värdelös och patetisk ni tycker benjoo är. Jag har sagt mitt och känner mig nöjd, godkväll pöjk. 😘

😱😱 Satan i gatan!! har du både en fin bil för 800k och ett fint hus och en årsinkomst över 1.3 miljoner??? du spelar i högsta ligan!! 🤣

Du, vet frugan och ungarna om att farsgubben sitter och härjar på internet? eller finns dom också bara i fantasin?

För övrigt så hade inget av det du just rabblade upp imponerat ett dugg, och vet du hur jag vet att du ljuger? det är för att du var helt starstruck över att Incognitougglans sambo betalade Zeb 14k i månaden, för i din värld är det helt absurt att någon annan kan ge bort en summa som motsvarar hela din månadslön till en kompis i nöd
Citera
2026-07-03, 22:51
Medlem
Citat:
😱😱 Satan i gatan!! har du både en fin bil för 800k och ett fint hus och en årsinkomst över 1.3 miljoner??? du spelar i högsta ligan!! 🤣

Du, vet frugan och ungarna om att farsgubben sitter och härjar på internet? eller finns dom också bara i fantasin?

För övrigt så hade inget av det du just rabblade upp imponerat ett dugg, och vet du hur jag vet att du ljuger? det är för att du var helt starstruck över att Incognitougglans sambo betalade Zeb 14k i månaden, för i din värld är det helt absurt att någon annan kan ge bort en summa som motsvarar hela din månadslön till en kompis i nöd

Du får gärna tro att jag hittar på om det känns bättre för dig. 😊
Citera
2026-07-03, 22:54
Medlem
Citat:
Du får gärna tro att jag hittar på om det känns bättre för dig. 😊

Som sagt så hade det inte imponerat ett dugg endå, det är inte direkt imponerande att vara en övre medelklass svensson utan lån

Riktigt kul att du kände dig så underlägsen efter vår korta ordväxling att du kände dig tvungen att häva ur dig hur duktig du är på något sätt, fast att det är helt irrelevant till vår övriga diskussion 😂
Citera
2026-07-04, 01:47
Medlem
Citat:
Ja han får skylla sig själv, men det ligger något i att han gjorde det. Finns inte många människor som faktist hade och velat hjälpa en vän i nöd på detta sättet. Lojaliteten och drivet till att hjälpa sina nära och kära är riktigt attraktivt. Kankse något som vissa behöver veta. Nyanser och perspektiv mina Benjoo-Bangers vänner!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in