2026-07-03, 12:35
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
https://ibb.co/tPz4vKhk

Jag har nog aldrig lyssnat på en podd där någon/några pratat enbart om sig själva.. Eller så har jag missat något.
Men tror ni de skulle klara att prata om bara sig själva? De skulle nog lätt halka in på att prata skit om andra. 😅
Citera
2026-07-03, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
https://ibb.co/tPz4vKhk

Jag har nog aldrig lyssnat på en podd där någon/några pratat enbart om sig själva.. Eller så har jag missat något.
Men tror ni de skulle klara att prata om bara sig själva? De skulle nog lätt halka in på att prata skit om andra. 😅

Det hade nog blivit mycket prat om amfetamin och meth då.
Citera
2026-07-03, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Vi alla minns hur det gick från ryggbiff - lövbiff - kyckling - köttfärs - grönsaker.
Ingen dålig utveckling för hälsan dock!
Men för Chrippa blev det en klassresa neråt.

Och ännu mer neråt för lilla frun. Snabbmat och godis hela dagarna.
Citera
2026-07-03, 12:56
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissCash
Kanske skäggbiff om plitarna är på gott humör

Och vi har ju lärt oss i denna tråd att faller han för frestelsen och är otrogen så är det bara mänskligt så frun kan inte bli arg heller
Citera
2026-07-03, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Och vi har ju lärt oss i denna tråd att faller han för frestelsen och är otrogen så är det bara mänskligt så frun kan inte bli arg heller
Precis, så länge han berättar när han kommer hem
Citera
2026-07-03, 18:10
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissCash
Precis, så länge han berättar när han kommer hem

Ja, han är ju karl för sin hatt och ljuger aldrig.
Citera
2026-07-03, 20:50
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Ja, han är ju karl för sin hatt och ljuger aldrig.

Förutom när han påstår att han blivit misshandlad av sin fru, att hans fru misshandlat hans dotter, att hans fru påstått att han har en sexuell relation med sin dotter mm. Då ljuger han minsann 😝🙄
Citera
2026-07-03, 22:11
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Förutom när han påstår att han blivit misshandlad av sin fru, att hans fru misshandlat hans dotter, att hans fru påstått att han har en sexuell relation med sin dotter mm. Då ljuger han minsann 😝🙄

Och samtidigt sa att ingen av dem ljugit när de fick frågan om vem som ljög om olika saker som ska ha skett. 😆 Hur ska de ha det? 😅
Citera
2026-07-04, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jag vill mest veta om han accepterar och godtar att hans dotter förekommer i videoklipp och på bilder, med en dömd sexualförbrytare. Som gärna sitter nära dottern, på film visas gärna ta på henne och andra ungar. Men som även beskrivits vara en himla kul snubbe, som byggt en KOJA åt Chrippas dotter... Jag får smått creepy feelings.

Chrippa har inte ens ett frimärke över till sin dotter. Och absolut inte med på telefonlistan.
Citera
2026-07-04, 08:37
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jag vill mest veta om han accepterar och godtar att hans dotter förekommer i videoklipp och på bilder, med en dömd sexualförbrytare. Som gärna sitter nära dottern, på film visas gärna ta på henne och andra ungar. Men som även beskrivits vara en himla kul snubbe, som byggt en KOJA åt Chrippas dotter... Jag får smått creepy feelings.

Hade han brytt sig om sin dotter hade han levt ett lagligt liv, inte haft henne nära sin förövare samt kämpat för att ha umgänge med henne. Tror det är safe to say att han inte kunde bry sig mindre.
Citera
2026-07-04, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag har hört ett rykte att Linnéa bor i Mantorp. Grannar har sett henne.
Någon som kan bekräfta?

Det har surrats om det här i tråden någonstans, så det stämmer säkert.
Citera
2026-07-04, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag har hört ett rykte att Linnéa bor i Mantorp. Grannar har sett henne.
Någon som kan bekräfta?

Kan det vara de nya Tronen och Borgen? Ser ut så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in