Igår, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Mmm men hon lovade sina följare att dom skulle få följa med på heeeeela gravid resan.
Nä ist döljer hon magen under en bylsig tröja. - Privat tydligen.
Även om så magen är liten är det väl kul att följa tillväxten kan tyckas.
Men ja skiter i. Jag tror fortf att det är ett prank.
Hennes Mamma & Pappa är så obrydda på ngt sätt - skumt.
Och även Chrippas föräldrar..- skumt.
Fast dom kanske bryr sig jättemycket bakom kulisserna?

Och när får han sin första permission?

Jag tror inte att det är ett prank men nått klickar inte…kognitiv dissonans?
Citera
Igår, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Ja tror du är något på spåret. Något känns inte rätt med hennes beteende kring graviditeten. Som om hon inte tagit sig till det? Att det faktiskt kommer en bebis som hon ska ha ansvar för sen.
Citera
Igår, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Då kvarstår frågan. Varför är det oansvarigt om Linnea gör så men inte när Jonna gör det?

Det beror väl på omständigheterna. Du är säkert insatt i alla omständigheter och har naturligtvis ett svar som är korrekt som den besserwisser du är.
Citera
Igår, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Absolut inte men här påstår ni att Chrippa inte misshandlat Linnea och det är Chrippa som diskuteras.

Eller har Chrippa misshandlat Linnea?

Hur var det nu? Hade Linnea "satt" Chrippa i häktet? Eller hur ska ni ha det?

Jag är mer intresserad av det Cluee såg som var bevis på att Chrippa slagit Linnéa. Han var så rädd för Linnéas skull. Han till och med drog in sina föräldrar och bad Jocke att inget göra innan Linnéa var i säkerhet.

Eller ljög han som vanligt?
Citera
Igår, 21:48
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt

Garanterat ätstörningar av något slag, påstår sig ha gått upp 13 kg redan men hon ser lika mager ut som vanligt så det är nog en lögn för att verka märkvärdig.
Citera
Igår, 21:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det beror väl på omständigheterna. Du är säkert insatt i alla omständigheter och har naturligtvis ett svar som är korrekt som den besserwisser du är.
Nej, förklarar. Hur beror det på omständigheterna?
Den ena var gift, hade ett barn, ekonomisk trygghet, trygghet för framtiden
Den andra hade inte samma förutsättningar där och då.
Så om du vill kritisera någon så vem anser du bör få kritik.
Citera
Igår, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, förklarar. Hur beror det på omständigheterna?
Den ena var gift, hade ett barn, ekonomisk trygghet, trygghet för framtiden
Den andra hade inte samma förutsättningar där och då.
Så om du vill kritisera någon så vem anser du bör få kritik.

Ingen vet vad som grundar sig i de förstas beslut, men alla vet lilla fruns och Christofers anledning och den anledningen faller platt, när hon/de bestämmer sig för att behålla det påstådda barnet, ett fåtal månader senare, när grunden är lika, som vid aborten.
Citera
Igår, 22:22
Medlem
Citat:
Jag är mer intresserad av det Cluee såg som var bevis på att Chrippa slagit Linnéa. Han var så rädd för Linnéas skull. Han till och med drog in sina föräldrar och bad Jocke att inget göra innan Linnéa var i säkerhet.

Nämen ser man på.

Nej du, först får ni väl ta och förklara hur ni ska ha det med den eventuella misshandeln.

Det har ju varit ert största problem som ni inte kan gå vidare ifrån tills deras bok kommer ut.

Eller?
Citera
Igår, 23:33
Medlem
vemsfels avatar
Citat:

Vill också veta mer om Dubaimisshandeln. Jag vet inte hur mycket Cluee ljög, men han kontaktade Jocke den kvällen och berättade vad han sett och vädjade till Jocke att förmå sin bror sluta bråka.
Citera
Igår, 23:53
Medlem
Kul att snart ha varit gifta ett år, men Christofer har varit ”frånvarande” mer än halva tiden. Och bröllopsdagen får hon fira ensam. Kanske blir som med nyårsafton, ett upprepande fenomen.
Citera
Idag, 00:02
Medlem
Blir det fest hos Hinken på fredag?
Citera
Idag, 00:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Vill också veta mer om Dubaimisshandeln. Jag vet inte hur mycket Cluee ljög, men han kontaktade Jocke den kvällen och berättade vad han sett och vädjade till Jocke att förmå sin bror sluta bråka.

Tänker nån kan "hoppa på streamen" nästa gång Cluee är där, så kan man ställa den frågan. Jag har inte discord, det tekniska kunnandet osv, men finns säkert nån annan som kan.
Jag har också länge undrat varför ingen ställer den frågan till Cluee.
Det finns ju ljudklipp från när han ringer Jocke , så det blir svårt att säga att det aldrig hänt....
Samt VARFÖR ringer han Jocke och berättar att han tror att Chrippa misshandlat Linnea igen i Marbella, samtidigt som han säger "gör ingenting, hör inte av dig till Chrippa, då blir det värre... " osv.
Vad ville Cluee uppnå med det? Hur hjälper det Linnea? I hennes s k utsatta situation? Borde han inte gjort allt för att rädda henne?

Vill inte vara den, men ville Cluee kanske försöka spä på dramat och hjälpa Chrippa och Linnea att synas online, eftersom Jocke och Anjo hade varit tysta ett tag och chillade i Dubai?
Men inte skulle väl han............................................... .......?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in