2026-07-03, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Nu bygger domen på att han mot hennes vilja skippade kondomen. Rekommenderar dig att läsa hela förundersökningen som finns här och återkom sedan. Du fokuserar på utlösningen vi som läst förundersökningen och domen konstaterar att han mot hennes vilja skippade kondomen vilket är ett brott enligt brottsbalken 6 kapitlet 1 paragrafen. Eller har du en annan lagbok?

Det är bådas ansvar att se till att kondomen sitter på, jag har läst förundersökningen och hon verkar vara en gnällig fjortisborderlinebrud som ljuger och överdriver för att få skadestånd lösaktig som få medan killen verkar vara en riktig karl med trovärdighet
Citera
2026-07-03, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Du använder hans utsaga hon har enligt förundersökningen flera gånger påpekat att han måste ha kondom

Japp eftersom han är betydligt trovärdigare än henne så är det inte så konstigt hon verkar vara en lösaktig hynda som tror hon kan tjäna pengar på att anmäla oskyldiga människor för bagateller i sexet hon inte är nöjd med, ha inte sex då om du stör dig på sperma har man sex med en man får man räkna med att han kan få utlösning
Citera
2026-07-03, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Jag har läst samtyckeslagen och om mannen frias i nästa instans får han inte fängelse.

Han har blivit dömd till fängelse trots att det är uppenbart för normala människor att han är oskyldig
Citera
2026-07-03, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag håller med dig till 100%. Att det här blir en våldtäkt är ett bevis för hur långt det har gått i det radikala Sverige. Om det hade blivit ett brott mot smittskyddslagen eller liknande så hade man kanske hängt med. Det är ett samlag med samtycke från bägge sidor och ingen våldtäkt. Att hoppa kondom och dömas för våldtäkt säger mycket om Sverige 2026.

Det säger mycket ja helt sjuk utveckling , ska jag villkora samlaget med att kvinnan inte får få orgasm och sen anmäla henne om det sker? Men det är tydligen inte alls samma sak enligt hyperfeministerna logik är inte deras starka sida
Citera
2026-07-03, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Han har blivit dömd till fängelse trots att det är uppenbart för normala människor att han är oskyldig

Det är inte 1989 längre.
Citera
2026-07-03, 15:24
Medlem
Citat:
Det är inte 1989 längre.

mer som 1984?
Citera
2026-07-03, 15:36
Medlem
Citat:
Det är inte 1989 längre.

Nej idag kan man tydligen återkalla samtycket retroaktivt om det är någon detalj i sexet man är missnöjd med... En minst sagt skrämmande utveckling för normala människor även om ni radikalfeminister jublar
Citera
2026-07-03, 15:40
Medlem
Citat:
Nej idag kan man tydligen återkalla samtycket retroaktivt om det är någon detalj i sexet man är missnöjd med... En minst sagt skrämmande utveckling för normala människor även om ni radikalfeminister jublar

Hade hon gett samtycke till att han kunde lägga satsen i henne? Nej just det.
Citera
2026-07-03, 15:59
Medlem
Citat:
Jag känner inte till deras relation, men det finns många olika sexuella relationer. Något många av er här kanske skall tänka på. Han kanske skall vara glad att inte hennes "hanterare" dykt upp och kapat k*ken på honom.
Citera
2026-07-03, 16:03
Medlem
Citat:
Ja varför inte.

Bra du är iallafall logisk alltid ett plus även om jag inte är ett fan av dina åsikter anser varken skippande av kondom eller ljuga om p-piller ska vara brottsligt man kan inte lagstifta alla saker som på sin höjd är oönskade jag hade kunnat sträcka mig till att han döms för ofredande men inte våldtäkt hon var med på att ligga
Citera
2026-07-03, 16:09
Medlem
Citat:
Hade hon gett samtycke till att han kunde lägga satsen i henne? Nej just det.

Så mannen ska dömas för sin utlösning trots att sexet var helt frivilligt det är din ståndpunkt jag vet inte vad jag ska säga om det mer än att det är sjukt och tyder på ett starkt manshat jag ska inte döma dig du kanske har skäl för dina åsikter
Citera
2026-07-03, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halteper
Jag känner inte till deras relation, men det finns många olika sexuella relationer. Något många av er här kanske skall tänka på. Han kanske skall vara glad att inte hennes "hanterare" dykt upp och kapat k*ken på honom.

Ja det är livsfarligt idag att ligga med en brud även om det är helt frivilligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in