2026-07-03, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Den var faktiskt bra. Sorgligt när påsarna växer trots att man tagit in Sveriges främsta ögonpåskirurg för att korrigera just detta. Det måste betyda att det är något annat som styr ögonpåsarnas framväxt!
Är man så korkad, så att man tror att ögonpåsarna ska försvinna efter en sådan operation (trots att man röker och lever lika osunt som vanligt, både innan och efter operationen)..
Ja, då kommer ögonpåsarna hänga ner till hakan snart.
Citera
2026-07-03, 07:59
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Är man så korkad, så att man tror att ögonpåsarna ska försvinna efter en sådan operation (trots att man röker och lever lika osunt som vanligt, både innan och efter operationen)..
Ja, då kommer ögonpåsarna hänga ner till hakan snart.
Läkaren: ”Jajamensan! Det kan vi fixa med en liten operation! Det kommer bli toppen! Betala bara så…”
Jocke verkar ju ständigt bli utnyttjad som en kassako så så värst smart är han ju inte.

Hur går det med ”Mördarna” och hans avslöjande dokumentär om ”hatarna på Flashback” förresten? Kör han fortfarande reklam för Coinmaster och leder oskyldiga barn in i gambling som råttfängaren i Hameln?

Usch!
Citera
2026-07-03, 09:08
Medlem
Skinnbanjomajorens avatar
Finns det någon tidslinje att läsa gällande Jocke Lundells klavertramp? Jag har hängt med med ett öra och öga under en tid nu men tycker att mycket är rörigt och antingen är jag trög eller så upprepas mycket missförstånd till rena sanningar. Både från hatarna och huvudpersonen själv.
Citera
2026-07-03, 09:30
Medlem
Intressant att läsa kommentarerna till Jockibois senaste instagraminägg. Reklam för Löftesförnyelsen. Minst lika många negativa kommentarer som positiva i skrivande stund!
Citera
2026-07-03, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Läkaren: ”Jajamensan! Det kan vi fixa med en liten operation! Det kommer bli toppen! Betala bara så…”
Jocke verkar ju ständigt bli utnyttjad som en kassako så så värst smart är han ju inte.
Eller så sitter han och ljuger sin vana trogen om att han minsann inte röker osv…🤥

Citat:
”Varför är rökstopp så viktigt?

Rökning och nikotin drar ihop blodkärlen och försämrar blodcirkulationen och syresättningen i vävnaden påtagligt. Det försämrar läkningen och ökar risken för allvarliga komplikationer som sårproblem, vävnadsdöd och breda ärr – särskilt vid ingrepp där hud lossas eller långa sår läggs. Därför ställer vi krav på rökstopp i god tid både före och efter. Det är inte en formalitet, utan ett av de mest effektiva sätten att skydda ditt resultat och din hälsa.”

Källa: https://www.plastikkirurgi-blekinge.se/fraga-plastikkirurgen/infor-operation/

Citat:
Hur går det med ”Mördarna” och hans avslöjande dokumentär om ”hatarna på Flashback” förresten? Kör han fortfarande reklam för Coinmaster och leder oskyldiga barn in i gambling som råttfängaren i Hameln?

Usch!

Ja, vem var det som ”vann” i ”Mördarna”?
Spänningen är olidlig..
Citera
2026-07-03, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnbanjomajoren
Finns det någon tidslinje att läsa gällande Jocke Lundells klavertramp? Jag har hängt med med ett öra och öga under en tid nu men tycker att mycket är rörigt och antingen är jag trög eller så upprepas mycket missförstånd till rena sanningar. Både från hatarna och huvudpersonen själv.

+1

Skulle gilla en sammanfattning
Citera
2026-07-03, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Är det någon som vet hur länge dom där prutt bomberna man kan köpa hänger i luften
Funderar på att dra av ett par stycken när påsögat
Hoppar I otakt imin stad

Är bara en hypotetisk fråga

Hypotetiskt kommer han anmäla dig för mordförsök
Citera
2026-07-03, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Jag må vara otålig, men jag anser att varje minut räknas när det gäller att sätta stopp för en person som jag uppfattar som rent samhällsfarlig. Därför har jag nu även skickat ett tips till Expressen. Det bygger i mångt och mycket på samma grundidé.

Jag tänkte att Aftonbladet skulle få första tjing eftersom jag sympatiserar mer med dem. Men om de inte ens bemödar sig med att svara – då får konkurrenten ta del av materialet! Hahaha.

Händer ingenting nu kommer jag att börja ringa TV4 och andra redaktioner. Det finns alldeles för mycket material för att de inte åtminstone ska vilja börja titta närmare på detta.

Vad tror du om att kontakta 200 sek direkt och gå via dom?
Citera
2026-07-03, 18:08
Medlem
Citat:
Ett tips i all välmening. Du kommer ALDRIG(!), ALDRIG NÅGONSIN förstå hur en psykopat/sociopat/narcissist tänker.

Vi normala människor med empati för våra medmänniskor, fattar inte varför dessa varelser beter sig så vidrigt och märkligt.

Det jag har sett och hört efter ”Hatet”, så verkar det som att han är van (att hans ”lite korkade” följare och media) tyckte att det räckte med att han klappade på en tjock hög med papper och satt invirad i sin tjocka stickade offer-all-one-piece…

Jag hoppas att han mamma får upprättelse nu. Stackars kvinna vad hon har tvingats gå igenom 💔

Verkligen 🙏 måste ha och fortfarande vara helt fruktansvärt, särskilt när det orsakas av ens eget barn 👿

Jag tror faktiskt att det går att förstå betydligt mer än man först kan tro. I just det här fallet handlar min fundering inte om hur han fungerar som person i största allmänhet, utan om varför han valde att lägga ut dokument som gjorde det möjligt att kontrollera hans egna uppgifter. Det är ett väldigt konkret beslut, och sådana beslut brukar ändå bottna i någon form av logik eller motivation, även om den inte är uppenbar.

Mer generellt tror jag inte heller att människor med exempelvis narcissistiska eller psykopatiska drag är omöjliga att förstå. Tvärtom försöker ju psykologin förklara varför människor tänker och agerar som de gör. Det handlar inte om att de saknar all logik, utan om att andra drivkrafter, prioriteringar och motivationsmönster kan väga tyngre än hos de flesta andra.
Citera
2026-07-03, 19:47
Medlem
Hur går det med Jockibois tävlingar?
Citera
2026-07-03, 20:04
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnbanjomajoren
Citat:
Ursprungligen postat av Lovikkastrumpa
+1

Skulle gilla en sammanfattning
Jag hade en tanke om att göra ett stort dokument om hans bravader i kronologisk ordning, men jag får se om jag orkar lägga tid på det. Skulle ju ta en evighet, även med AI haha.. han har ju gjort SÅ många sjuka grejer..
Citera
2026-07-03, 20:19
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Eller så sitter han och ljuger sin vana trogen om att han minsann inte röker osv…🤥

Ja, vem var det som ”vann” i ”Mördarna”?
Spänningen är olidlig..
Vi vet att han röker både brajj och cigg, det står i soc-papperna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in