2026-07-03, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Var fick hon tag i dessa gener? Rånade hon mannen som hade dem i sin plånbok?

Har själv en partner som är under utredning för våldtäkt och jag tror inte han våldtagit någon. Samtidigt är man ju nyfiken på hur hans sperma kunnat säkrats i fallet.

VA? Jisses. Du skojar?
Snacka om självmål i diskussionen.
Citera
2026-07-03, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Otroligt överdrivet, böter borde räcka.

Och hur märkte hon inte att han inte tog på sig en kondom? Det är märkligt.

Självklart märkte hon det och samtyckte till det allt annat är en uppenbar efterhandskonstruktion
Citera
2026-07-03, 09:18
Medlem
Citat:
Men nu har jag samtyckt och inga våldtäkter har begåtts i vår relation.

Jag förstår att det är främmande för dig och många andra i denna tråd att ha en samtyckande relation där man tar hänsyn till varandra då ni inte förstår konceptet.

Tråkigt att ni kommer få sitta i fängelse och bli flera hundratusen kronor fattigare. Men nu är lagen sån.

Har du samtyckt till precis allt i förhand, alltid vara noga med att vara tydlig i relationen.
Låter som att han aldrig vågat vara spontan, nyfiken eller modig att utforska saker för du har varit (för) tydlig.

Lite självreflektion vore passande kanske.
Du har resultatet hemma hos dig.
Citera
2026-07-03, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Otroligt överdrivet, böter borde räcka.

Och hur märkte hon inte att han inte tog på sig en kondom? Det är märkligt.

Tycker inte ens han ska ha böter, när de knullat massor av gånger utan kondom. Hon påstår i efterhand att det alltid varit ett krav men ändå gjort om det gång på gång. Det är fan höjden av oberäknelighet gentemot en partner att sedan åka till ett jävla sjukhus för att bli undersökt och cementera bilden för sig själv att man är ett våldtäktsoffer. Helt jävla otroligt att man kan bli dömt på dessa grunder.
Senast redigerad av helosanbanan 2026-07-03 kl. 09:29.
Citera
2026-07-03, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helosanbanan
Tycker inte ens han ska ha böter, när de knullat massor av gånger utan kondom. Hon påstår i efterhand att det alltid varit ett krav men ändå gjort om det gång på gång. Det är fan höjden av oberäknelighet gentemot en partner att sedan åka till ett jävla sjukhus för att bli undersökt och cementera bilden för sig själv att man är ett våldtäktsoffer. Helt jävla otroligt att man kan bli dömt på dessa grunder.

Ja det är helt sinnessjukt att man kan bli dömd för att man under ett helt frivilligt samlag får utlösning men radikalfeministerna jubblar över att en oskyldig människa har blivit offrad i feminismens namn, denna dom kommer dock aldrig stå sig så deras glädje blir kortvarig
Citera
2026-07-03, 09:44
Medlem
Citat:
Har själv en partner som är under utredning för våldtäkt och jag tror inte han våldtagit någon. Samtidigt är man ju nyfiken på hur hans sperma kunnat säkrats i fallet.

Såg inte den komma faktiskt. Jag beklagar.
Citera
2026-07-03, 09:54
Medlem
Förundersökningsprotokoll
Södertörns tingsrätt
B 21960-24

Södertörns TR B 21960-24 Aktbil 47 Förundersökningsprotokoll
Södertörns TR B 21960-24 Aktbil 15 Tilläggsprotokoll
Citera
2026-07-03, 10:03
Medlem
Tack så mycket. Detta är av allt att döma helt sjukt. Men måste vänta med att skriva en längre och så ärlig reflektion som möjligt för vet liksom inte ens var jag ska börja. Måste definitivt samla mig innan för är verkligen inte på bra humör.

Citat:
Ursprungligen postat av pervert
Södertörns tingsrätt
B 21960-24

Senast redigerad av helosanbanan 2026-07-03 kl. 10:08.
Citera
2026-07-03, 10:06
Medlem
Läs fupen för guds skull!
Citera
2026-07-03, 10:09
Medlem
Citat:
Tycker inte ens han ska ha böter, när de knullat massor av gånger utan kondom. Hon påstår i efterhand att det alltid varit ett krav men ändå gjort om det gång på gång. Det är fan höjden av oberäknelighet att sedan åka till ett jävla sjukhus för att bli undersökt och cementera bilden för sig själv att man är ett våldtäktsoffer. Helt jävla otroligt att man kan bli dömt på dessa grunder.

Vad var ens poängen att åka in till SÖS?
Inte som att det var ens en issue om de hade haft sex... eller inte.

Luktar sökande av uppmärksamhet.
Så hon tog upp läkares tid med undersökningar etc för något givet....?
De hade sex. Frivilligt.
Citera
2026-07-03, 10:10
Medlem
Citat:
Var fick hon tag i dessa gener? Rånade hon mannen som hade dem i sin plånbok?

Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
VA? Jisses. Du skojar?
Snacka om självmål i diskussionen.

Det är inget märkligt att kunna skilja på person och sak. Tex. Att man känner en person som är anklagad för ett brott och fortsatt har tron och kärleken till den personen. Och Samtidigt kan se objektivt på sådan form av brott.

Statistenidittliv har den förmågan. Och det är ju bra! Hon är inte helt förblindad och har inte ställt sig på bara en sida.

Hon kan se att våldtäkt har skett i ärendet som tråden gäller. Utifrån hur lagen ser ut. Och Samtidigt ha en partner som står anklagad och som hon tror på. Och samtidigt vilja veta hur hans sperma gar säkrats. Hon kan hålla flera tankar i huvudet samtidigt, med andra ord.

Något som fler av er i tråden kanske borde inspireras av. Se objektivt på saker utifrån lagen.

Citat:
Såg inte den komma faktiskt. Jag beklagar.

Samma här!

Har också en jag känner väl som för massa år sedan stod anklagad för ett allvarligt brott (inte våldtäkt). Vi som känner honom, fanns där för honom.

Man kan som sagt var se objektivt på saker. Skilja på sak och person.
Citera
2026-07-03, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pervert
Södertörns tingsrätt
B 21960-24

Hon erkänner att hon visste att han INTE hade kondom på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in