Citat:
Ursprungligen postat av
Putinhater
. tycker du suben har en antidepressiv effekt? Jag tycker fan det jag har kunnat trappa ner mina antidepp mediciner tack vare suben
Jo man kan ju det så frågan är om ADHD medicin hade varit så lämpligt det skulle säkert funka i kombo med låg dos oxascand men ingen läkare lär ju sätta en på den kombon funderar på att byta till en privat mottagning igen och se om den är bättre min förra var ju privat och betydligt bättre
Mjae svårt att säga, men kan säga att det dämpar suget för mig vilket gör mig mindre deprimerad...Och rent kliniskt har säkert buprenorfin effekt på depression. Det negativa för många är att dem går på privat mottagning där dem kanske har lite fler läkemedel, sen försöker man remittera över sig i regions vården så får man inte behålla läkemedlen. Regions vården avskyr detta, det märker man. Dem har även nekat folk som kommit från privat vården med adhd utredning och inte tyckt utredningen varit robust nog. Är det som i ditt läge så kanske man måste byta, men jag har inte velat gå privat av vissa anledningar..som att dem mest ger buvidal o sånt. Så det här med att switcha mottagningar mellan privat/regionen är inte att rekommendera...bättre o bestämma sig vilken av dem man vill gå i.