2026-06-27, 09:52
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katki
Sanslöst hur man kan påstå total ovetskap när man har det i kroppen, på kroppen, i håret, i påsen, i bilen. Över tid. Ändå vet hon inget om det.
Kan det vara Katjas sambo, som inte var med på den vilda knarkfesten som under lång tid smugit in knarket i Katjas vitaminpiller?

Det skulle förklara varför Katja inte märkt att hon knarkat regelbundet. Katja vet helt enkelt inte att hennes sambo har "medicinerat" henne med "dundervitaminer" under lång tid.

Som Sverigedemokrat behöver Katja liksom partiledaren Jimmie faktiskt inte veta någonting.

Det är inte lått att skilja på vitaminpiller och narkotika när man är så full, som Katja brukar vara, att hon trillar och bryter handleden, eller när hon går på knarkfest och är 70% medvetslös, enligt egen bedömning.

Jag börjar tycka allt mer synd om Katjas vuxna barn som har en styvfar som är lika ond som de värsta styvmödrarna i den mörkaste sagorna av bröderna Grimm.

Katja kan därför om man töjer en aning på det rimliga faktiskt vara lite oskyldig ändå.
Senast redigerad av ursprungligen 2026-06-27 kl. 10:00.
Citera
2026-06-27, 09:59
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmackk
Uppenbarligen blev hon delgiven misstanke i mellandagarna eftersom hon fick göra pissprov och blev visiterad på sin narkotika.
Narkotikan hade polisen aldrig hittat om Pundarkatja inte hade knarkat inne på polisstationen.

Så den delen om innehav i åtalet hade hon sluppit, men pissprovet hade väl ställt till det ändå gissar jag.

Katja verkar ändå vara en skön knarktant som tar festen som räcker tills påsen är tom ända in på polisstationen.
Citera
2026-06-27, 10:07
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakedBakerman
Äsch då. Hårproverna visade ju knappast på något missbruk utan lite sporadiskt festknarkande. Kokain 4 gånger, ecstasy 3 och amfetamin en gång på ett år. Framgår inte om ecstasyn och tjacket är olika gånger än laddet. Kanske har hon en drängfylla en gång i kvartalet då hon tappar både minne och omdöme?

Hon har förvisso ett klassiskt tjackis/kolatorsk utseende som man brukar få efter ett långvarigt missbruk men hårproverna talar ju emot att hon skulle ha ett pågående missbruk i alla fall. Hur skulle världen se ut om man man inte ens får festknarka längre?

Det behövs mer knark hos våra beslutsfattare, inte mindre. Katja är ett föredöme.
Vi får inte glömma att Katja varken är invandrare eller vänsterslödder och faktiskt var aktiv Sverigedemokrat när hon knarkade. Så att kritisera Katja för just knarkandet känns lite förmätet här i detta forum.

På så sätt kan man om man använder sin allra bästa dubbelmoral se Pundarkatja som ett föredöme, där har du en poäng faktiskt.
Citera
2026-06-27, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Kan det vara Katjas sambo, som inte var med på den vilda knarkfesten som under lång tid smugit in knarket i Katjas vitaminpiller?

Det skulle förklara varför Katja inte märkt att hon knarkat regelbundet. Katja vet helt enkelt inte att hennes sambo har "medicinerat" henne med "dundervitaminer" under lång tid.

Som Sverigedemokrat behöver Katja liksom partiledaren Jimmie faktiskt inte veta någonting.

Det är inte lått att skilja på vitaminpiller och narkotika när man är så full, som Katja brukar vara, att hon trillar och bryter handleden, eller när hon går på knarkfest och är 70% medvetslös, enligt egen bedömning.

Jag börjar tycka allt mer synd om Katjas vuxna barn som har en styvfar som är lika ond som de värsta styvmödrarna i den mörkaste sagorna av bröderna Grimm.

Katja kan därför om man töjer en aning på det rimliga faktiskt vara lite oskyldig ändå.
Skulle du själv höra skillnad om någon sa amfetaminpiller eller vitaminpiller på en fest med hög musik? Skulle inte tro det va? Hon hittar nog ett sätt att bortförklara det här ska du se.
Citera
2026-06-27, 14:43
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Skulle du själv höra skillnad om någon sa amfetaminpiller eller vitaminpiller på en fest med hög musik? Skulle inte tro det va? Hon hittar nog ett sätt att bortförklara det här ska du se.
Katja verkar ganska blåst, så nog kan det ligga lite i det du säger.

Hypotetiskt försvar:
"Jag var övertygad om att knarket bara fanns på toaletten på festen, lite som på min arbetsplats i Riksdagen. Jag blev, ute i den öppna planlösningen, erbjuden lite växtnäring i pulverform som jag snortade i mig direkt. Hur skulle jag kunna veta att det egentligen var knark?"
En liten del av hjärnan dör varje gång man knarkar, så man blir inte speciellt smart av att knarka som Katja gör.
Senast redigerad av ursprungligen 2026-06-27 kl. 14:48.
Citera
2026-06-28, 03:20
Medlem
Trolleholm702s avatar
Citat:
Äsch då. Hårproverna visade ju knappast på något missbruk utan lite sporadiskt festknarkande. Kokain 4 gånger, ecstasy 3 och amfetamin en gång på ett år. Framgår inte om ecstasyn och tjacket är olika gånger än laddet. Kanske har hon en drängfylla en gång i kvartalet då hon tappar både minne och omdöme?

Hon har förvisso ett klassiskt tjackis/kolatorsk utseende som man brukar få efter ett långvarigt missbruk men hårproverna talar ju emot att hon skulle ha ett pågående missbruk i alla fall. Hur skulle världen se ut om man man inte ens får festknarka längre?

Det behövs mer knark hos våra beslutsfattare, inte mindre. Katja är ett föredöme.

Som jag har förstått det så har hårprovet analyserats i kvartals-fragment; man har velat se frekvensen av respektive drog under en 1-års period och då testade man varje 3-månaders del efter förekomst. Att drogen förekommer i delen säger inget om frekvens utan enbart just om förekomst.
Det behöver alltså inte innebära att hon använt kokain "endast" fyra gånger på ett år men att hon använt det minst en gång i kvartalet.
Citera
2026-06-28, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schmackk
Om hon blir tagen med narkotika och påverkad på bar gärning så blir hon givetvis förhörd om det direkt. Det finns ingen anledning att skjuta på ett sådant förhör.

Nu verkar det inte finnas en länk kvar till förundersökningsprotokollet dessvärre. Men jag vill minnas att hon blev förhörd redan i mellandagarna.

Katja har ljugit om allt annat så hon kan säkert ha ljugit om att hon inte skulle ha blivit förhörd också.

E du full eller vad?

Att man blir förhörd är inte samma sak som att man blir delgiven misstanke om brott.
Det är åklagaren som far med osanning, då han dels påstår i januari och februari att Katja inte är delgiven misstanke och sedan påstår att hon blev delgiven misstanke i december. Båda versionerna kan inte vara sanna. I något eller några av fallen fra han med osanning.
Citera
2026-06-28, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolleholm702
Som jag har förstått det så har hårprovet analyserats i kvartals-fragment; man har velat se frekvensen av respektive drog under en 1-års period och då testade man varje 3-månaders del efter förekomst. Att drogen förekommer i delen säger inget om frekvens utan enbart just om förekomst.
Det behöver alltså inte innebära att hon använt kokain "endast" fyra gånger på ett år men att hon använt det minst en gång i kvartalet.

Som du noterat är analysen gjorde ungefär kvartalsvis. Däremot är det så att det i viss utrsträckning framkommer information om "frekvens". Mängden påträffade ämnen i proven säger en del om detta och det finns en del intressant att läsa i ämnet då det gjorts flera forskningsstudier på förekomsten av ämnen i hårprov utifrån frekvens av intag osv. Jag har skrivit lite om det i tråden tidigare, och det finns siffror från resultaten av katjas prover i FUPen. I början av förra året så verkan hon ha drogat på ganska rejält, och sedan har det avtagit allt eftersom fram tills dess att proverna togs. Står en del om det i mina tidigare inlägg.
Citera
2026-06-29, 09:55
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veridictores
Som du noterat är analysen gjorde ungefär kvartalsvis. Däremot är det så att det i viss utrsträckning framkommer information om "frekvens". Mängden påträffade ämnen i proven säger en del om detta och det finns en del intressant att läsa i ämnet då det gjorts flera forskningsstudier på förekomsten av ämnen i hårprov utifrån frekvens av intag osv. Jag har skrivit lite om det i tråden tidigare, och det finns siffror från resultaten av katjas prover i FUPen. I början av förra året så verkan hon ha drogat på ganska rejält, och sedan har det avtagit allt eftersom fram tills dess att proverna togs. Står en del om det i mina tidigare inlägg.

Det står också i FUPen att kraftig hårblekning minskar mängden knarkrester i håret, så att Pundarkatja bleker håret tyder på att hon visste vad hon höll på med och inte fick i sig knarket ovetandes.
Citera
2026-06-30, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Katja berättar att hon direkt märkte att det förekom droger på festen hon deltog i innan hon blev tagen av polisen.

Katja skulle kunna bli en bra knarkpolis. Hon vet mer om droger än vanliga poliser som bara har teoretisk utbildning inom området.

Om polisen inte vill anställa henne kan hon alltid sälja Situation Stockholm utanför riksdagshuset när hennes passerkort slutar gälla i september efter valet.
Har du missat att hon själv just har jobbat med att förstöra livet för folk som tar substanser i rollen som polis?
Citat:
SD:s riksdagsledamot Katja Nyberg, som nu utreds för rattfylleri och narkotikabrott, har själv en bakgrund som narkotikaspanande polis i den uppmärksammade Ravekommissionen.
– Det var faktiskt det roligaste jag gjort, sade hon tidigare i en podcast om arbetet mot narkotika i 90-talets klubbmiljö.
https://www.friatider.se/knarkmisstankta-sd-kvinnan-var-narkotikaspanare-hos-polisen
Citera
2026-07-01, 10:12
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Har du missat att hon själv just har jobbat med att förstöra livet för folk som tar substanser i rollen som polis?

https://www.friatider.se/knarkmisstankta-sd-kvinnan-var-narkotikaspanare-hos-polisen
Nu har Pundarkatja "förstört livet för sig själv" om man tycker ett liv där man måste "hålla Linus Bylund glad till varje pris" är ett fullvärdigt liv.

Det är svårt att ta in att någon som är polis beter sig som Katja bevisligen har gjort. Jag tycker mest synd om Pundarkatjas vuxna barn att de har en så skämmig mamma.
Citera
2026-07-03, 03:54
Medlem
Provresultatet av drogtesten visade på bensoylekgonin, d.v.s en restprodukt av kokain. Alltså inte på kokain i blodet, således har hon alltså inte kört med kokain i blodet, ej heller rattfull då det endast var 0.12 promille. Således har inget som helst brott blivit begånget här! Detta faktum kommer självklart domstolen att komma fram till också och därmed en helt friande dom att se fram emot! Allt annat vore justitiemord och helt emot svensk lagstiftning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in