2026-07-02, 22:23
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Fredrik en gång ska ha gett sitt "godkännande" betyder inte automatiskt att det gör saken okej. Att Baronen gång på gång använder sin egen farsa som content, samtidigt som han hänger ut och förtalar honom inför tusentals människor på Youtube, säger mer om Baronen än om pappan.

Och hur mycket är egentligen ett "samtycke" värt från en människa som kämpar med ett allvarligt missbruk och ett svårt beroende? Att Baronen gömmer sig bakom ett påstått godkännande när personen befinner sig i en sådan situation känns mest som en bekväm ursäkt.

Dessutom har det här pågått i flera år. Tror den perversa byfånen verkligen att hans pappa fortfarande tycker det är lika roligt att bli reducerad till klick och visningar?
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det Rask inte fattar är att han gav sitt medgivande efter 18 öl och 5mg xanor, eller medgivande det var nog snarare ett mummel, det tog CFAR som ett livstidspass att hänga ut honom på nätet.

Ränderna går aldrig ur en hög med skit!
Faktum är att det är precis tvärtom.
Fredrik gav sitt ”medgivande” när han var nykter, vilket Baronen menar ”bevisar att han menar det”, när det snarare är tvärtom.
Nykter orkar han inte tjafsa, vill nog bara kunna träffa sina barnbarn (för att ha någon ljuspunkt i livet när han inte längre kan knarka) och har därför dragit till med ett ”jajaja, filma vad fan du vill då, bryr mig inte” som han sedan tagit tillbaka påverkad eftersom
a) han har sämre konsekvenstänk då, alternativt fattar han att han inte kommer få träffa barnbarnen oavsett.
b) han har supit/pillertrillat modet till sig och törs säga vad han verkligen tycker.
En saknad användare, 123…. beskrev det hela träffsäkert:
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Och återigen rättfärdigar KränkarBaronen förnedringen av sin farsa med att han i nyktert och Opåverkat tillstånd Okejat och t.om tyckt att missbruksvloggen är någonting bra..
Förstår inte BB psykologin med att hans farsa vissa stunder accepterar den kränkande uthängningen för att senare i påverkat tillstånd sanningsenligt informerat om hur han egentligen känner och tycker så är BB med än lovligt tom i skallen..

FATTA att det är är i de stunder farsan din är påverkad som du får höra hans innersta känslor och tankar, han har ju ffs hotat med att dra dig inför rätta iom att du hängt ut honom som du gjort!
Helt vedervärdigt hur du med din cynism försöker rättfärdiga din skit genom att hänga fast vid något din farsa sagt för att vara tillmötesgående med hopp om en möjlig reparation om ert bristfälliga umgänge!
Och återigen ger du publika uttalanden om att din farsas vara eller icke vara är dig fullständigt likgiltigt!
Att ha sådana tankar är helt ok men att ventilera dessa för hela världen i youtubevideos med reklam är fullständigt vedervärdigt! ....
Ge inte Rask några tillfällen att köra sin vanliga bortförklaring ”men han var nykter när han gav medgivandet!”.

Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Det är en jävla idiot rakt igenom, denna människa/Rask ljuger om allt. Jag kan inte glömma när Rask postade knark till sig själv och sen skyllde på andra. Dessutom blandade han in familjen i sitt skitsnack. Content Content.

Hur kommer det sig att det inte blev fler knark tabletter till Rask! Jo för att det var fejk rakt igenom. Vidrig är bara förnamnet..
…och före det var det ammunition och gravstenar med barnens namn på…

Fatta vad rädda barnen måste ha varit när de fick veta detta!
”Någon vill döda er…”
Jag hade inte kunnat sova på flera veckor!
Senast redigerad av mephedron 2026-07-02 kl. 23:14.
Citera
2026-07-02, 22:53
Avslutad
Det är en jävla idiot rakt igenom, denna människa/Rask ljuger om allt. Jag kan inte glömma när Rask postade knark till sig själv och sen skyllde på andra. Dessutom blandade han in familjen i sitt skitsnack. Content Content.

Hur kommer det sig att det inte blev fler knark tabletter till Rask! Jo för att det var fejk rakt igenom. Vidrig är bara förnamnet..
Citera
2026-07-02, 23:11
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Man kan ju också fråga sig om pappan är ok med alla telefonsamtal som kablats ut direkt i den porrskadade ÄckelBaronens vidriga videos…

Jag tror Freddan lider av självförakt, det är rätt så vanligt hos missbrukare att göra det. Han kanske inbillar sig att han är värd att förnedras i äckeltottens uthägningar.
Citera
2026-07-02, 23:26
Medlem
Massa tusen sidor men varför har ingen gått hem till äckelbaronen och gett han en knogmacka? Vi vet att micros man inte vågar men övriga då?
Citera
2026-07-03, 02:22
Medlem
Citat:
Man kan ju också fråga sig om pappan är ok med alla telefonsamtal som kablats ut direkt i den porrskadade ÄckelBaronens vidriga videos…

Det är så klandervärt att lägga ut, att jag vill skrika rakt ut i etern.
Citera
2026-07-03, 06:02
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Fredrik gav sitt ”medgivande” när han var nykter, vilket Baronen menar ”bevisar att han menar det”, när det snarare är tvärtom.
Nykter orkar han inte tjafsa, vill nog bara kunna träffa sina barnbarn (för att ha någon ljuspunkt i livet när han inte längre kan knarka) och har därför dragit till med ett ”jajaja, filma vad fan du vill då, bryr mig inte” som han sedan tagit tillbaka påverkad eftersom
a) han har sämre konsekvenstänk då, alternativt fattar han att han inte kommer få träffa barnbarnen oavsett.
b) han har supit/pillertrillat modet till sig och törs säga vad han verkligen tycker.

Ge inte Rask några tillfällen att köra sin vanliga bortförklaring ”men han var nykter när han gav medgivandet!”.

”Någon vill döda er…”

Märkligt att det inte verkar existera en enda bild på dessa gravstenar.
Jag menar, han hade inga bekymmer att lägga ut bilder på sin dotter i en utsatt situation

Och vilket företag levererar gravstenar hem till folk? Tänkte dom att han skulle begrava sönderna i trädgården?

Nej jag köper inte det där.
Citera
2026-07-03, 08:01
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beryllium
Det är så klandervärt att lägga ut, att jag vill skrika rakt ut i etern.
Man kan tycka att det finns ett allmänintresse av att hjälpa en trasig missbrukare få upprättelse men Pappan orkar väl inte anmäla…
Dessutom hade väl den porrskadade ÄckelBaronen falsettskrikit att det är idioti då hans pappa bara hade lagt ev. skadestånd på drog och alkohol (förtal!).

Just det ja; minns ni också nåt han la ut pappans sms-konversationer med en tjej han ville köpa nakenbilder av? Hade jag hört att pappan gjort processen kort med sin son hade jag inte varit det minsta förvånad. Den porrskadade ÄckelBaronen har samlat ihop till så mycket bad karma att det räcker och blir över.

Stoppa den gränslöse egoisten genast!

Allt Gott,! ❤️
Senast redigerad av GreenBattery 2026-07-03 kl. 08:06.
Citera
2026-07-03, 12:35
Medlem
Damien-s avatar
Nu har fetröven Anjo gett klartecken att mjölka Chrippa igen. Kommer vi få en ny video redan ikväll där den perversa byfånen i Trosa sitter och "analyserar" senaste nytt om Chrippa?
Citera
2026-07-03, 14:50
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Man kan tycka att det finns ett allmänintresse av att hjälpa en trasig missbrukare få upprättelse men Pappan orkar väl inte anmäla…
Dessutom hade väl den porrskadade ÄckelBaronen falsettskrikit att det är idioti då hans pappa bara hade lagt ev. skadestånd på drog och alkohol (förtal!).

Just det ja; minns ni också nåt han la ut pappans sms-konversationer med en tjej han ville köpa nakenbilder av? Hade jag hört att pappan gjort processen kort med sin son hade jag inte varit det minsta förvånad. Den porrskadade ÄckelBaronen har samlat ihop till så mycket bad karma att det räcker och blir över.

Stoppa den gränslöse egoisten genast!

Allt Gott,! ❤️

La han inte ut att hans farsa sökte unga killar med? Ett svagt minne av det.
Citera
2026-07-03, 15:01
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Nu har fetröven Anjo gett klartecken att mjölka Chrippa igen. Kommer vi få en ny video redan ikväll där den perversa byfånen i Trosa sitter och "analyserar" senaste nytt om Chrippa?
Stackars människa, han får inte ens vara ifred på kåken.

Chipstutten fick inga views med hästkäften, här ska mjölkas!

Jag förväntar mig minst en timme av upprepningar från garderoben.
Citera
2026-07-03, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Märkligt att det inte verkar existera en enda bild på dessa gravstenar.
Jag menar, han hade inga bekymmer att lägga ut bilder på sin dotter i en utsatt situation

Och vilket företag levererar gravstenar hem till folk? Tänkte dom att han skulle begrava sönderna i trädgården?

Nej jag köper inte det där.
Gravstenarna har jag alltid förutsatt att det är sant, men. Det har ju visat sig att han älskar att ljuga. Var han inte på tv angående det och gevärspatronerna? Så fruktansvärt sjuk i huvudet. Normala människor hade kammat till sig på kanalen, letat upp den som hotar och grävt ner den eller dom Att göra ÄNUU mer provocerande skit är det dummaste jag hört
Citera
2026-07-03, 17:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron

”Någon vill döda er…”
Gravstenar hade jag missat. Fy fan att skrämma upp familjen och sen är det han själv som ligger bakom. Det är så sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in