2026-07-02, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Bara N & A vet vad "oförrätten"med A mamma handlar/handlade om och jag tänker ej spekulera vidare om det i tråden.

Rättelse: Stämmer att det inte framkommer vilka "vi" är så jag tar tillbaka det.

Ja, skvallertrådar tenderar att bli tjatiga när något nytt om samma ämne uppstår. 😅

Det ända man vill är att barnen ska få den allra bästa av förutsättningar och bli prioriterade i mogna och trygga vuxnas sällskap.

.

Har du lust att dela handlingen?
Citera
2026-07-02, 17:19
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Nej man är inte otrogen om man har kommit överens om att det är godkänt. Vad som är otrohet eller ej är upp till varje par att bestämma

Självklart men kan garantera att Nicci Inte vill dela sin man med någon annan kvinna.
Citera
2026-07-02, 17:31
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ja, precis.
Alla ska älska N men ingen får ha någon synpunkt på hur hon själv behandlar/behandlat andra över tid.

Att sexchatta är precis som du säger också en typ av otrohet och inget en annan direkt skulle välja att göra i en kärleksfull relation med Make/Fru och barn.
Som flera här redan varit inne på tidigare.
Det handlar ju heller inte om enbart själva "sexchattandet" utan också om vilken risk man utsätter sin familj för.
Man vet aldrig vem det är som studsar in i N:s DM.

V har sannolikt mången kvaliteter när det kommer till att vara en närvarande och levande pappa till barnen när han är på hemmaplan.

Dock skall erkännas att hans sätt att tafsa på N inför barnens ögon ej känns särskilt bekvämt.

De farligaste är de som smygtittar på Nicci och hennes uppmaning att "komma och chatta".
Ligger även bilder och filmer ute på män som onanerar till bilder som Nicci har skickat privat (som de har köpt).

Opassande är att hon i samma story bjuder in till sexchatt och en nakenbild på Chiara kommer precis efter.
Det tycker både du och jag + några till normala är att leka med elden.

Håller med om att det inte såg bra ut att ovanför Chaileys huvud klämma på Niccis bröst, ingen trevlig handling, däremot verkar han vara jättegullig med barnen och det syns att Chiara älskar honom!
Citera
2026-07-02, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
De farligaste är de som smygtittar på Nicci och hennes uppmaning att "komma och chatta".
Ligger även bilder och filmer ute på män som onanerar till bilder som Nicci har skickat privat (som de har köpt).

Opassande är att hon i samma story bjuder in till sexchatt och en nakenbild på Chiara kommer precis efter.
Det tycker både du och jag + några till normala är att leka med elden.

Håller med om att det inte såg bra ut att ovanför Chaileys huvud klämma på Niccis bröst, ingen trevlig handling, däremot verkar han vara jättegullig med barnen och det syns att Chiara älskar honom!

Det kladdandet förekommer nog ganska ofta och är ett vidrigt beteende av V . Sen är han nog älskad av barnen men jag börjar undra lite vad för slags relation dom har , vad barnen lever i!
V är inte speciellt omtyckt i hockey kretsar - säger ganska mkt om hur han är och då är det ju inte bara rivalitet jag pratar om !
Jag tror inte han vill vara kvar i äktenskapet och kommer fortsätta söka sina sex partners på annat håll.
Skulle bli äcklad av min partner om den höll på som N och ålade sig .
Citera
2026-07-02, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Det kladdandet förekommer nog ganska ofta och är ett vidrigt beteende av V . Sen är han nog älskad av barnen men jag börjar undra lite vad för slags relation dom har , vad barnen lever i!
V är inte speciellt omtyckt i hockey kretsar - säger ganska mkt om hur han är och då är det ju inte bara rivalitet jag pratar om !
Jag tror inte han vill vara kvar i äktenskapet och kommer fortsätta söka sina sex partners på annat håll.

Ja hon är sjukt oattraktiv och blir mer och mer av det för varje dag. Inte konstigt att han söker sig till lite mer normala familjära tjejer
Citera
2026-07-02, 19:56
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jullejulle
Jag tror inte de är så många som du tror som varken ogillar nicci eller ens har en åsikt om henne. Det är typ bara för att det skvallras här som hon fortsätter vara relevant

Det stod väl inget om att familjen inte ställde några frågor? Sen verkar dom ha bråkat om henne vid fler tillfällen än så. Alltså det är inte trådens fokus men blir inte längre lika ställd av Andreas narcissistiska drag om han har en mamma som gör en grej av att vara besviken över att inte ha fått tillräckligt med uppmärksamhet en helg…. Eftersom Andreas verkade så intresserade av barnet i början så kanske de är morsan som piskar honom till att driva rättsgrejen 🥲 som sagt lätt att tänka att det är två personer med överdrivet involverade morsor här

Flera har skrivit här i tråden att Viktor är olämplig för barnen.

Ni förstår väl att Viktor är okej med chattandet? Alla resonerar ju inte som att det är otrohet och om han tyckte det hade hon ju inte gjort det? jag tycker inte heller det verkar så nice att ha den typen av ”försörjning” men om båda är fine med det så är det ju skit samma om någon av er tycker att det är ”digital otrohet”? 🫠 att det skulle skada barnen eller innebära en risk för dom är kanske att dra de lite väl långt. Då är de ju från äldsta barnets perspektiv mer fara och risk i att båda föräldrarna är offentliga och att båda två pratar om barnet i poddar och sociala medier. Är ju tyvärr ganska vanligt att kända personer trots att dom inte sexchattar får fruktansvärda stalkers efter sig… Tror dessutom de kommer skada henne mer att upptäcka att båda föräldrarna skötte vårdnadstvisten out in the open…..

Fattar fortfarande inte vad alla dessa moral predikningar om vad som är otrohet ska leda till. Vill ni att dom ska göra slut eller varför hetsas det om det? Ska Nicci be om ursäkt för ngt offentligt?? Är det att ni väntar på att Nicci ska kommentera det öppet eller vad är grejen? 🤔

Jag har inte sett ett enda inlägg om att Viktor skulle vara olämplig runt barnen.
Han har gjort En olämplig handling som lagts upp på sociala medier.
Tvärtom verkar de flesta positiva för det syns hur mycket han älskar barnen.

Nej han är inte okej med det hon gör, det har han själv sagt men samtidigt kan han inte bestämma över henne.
(Hon kan inte bestämma över honom heller.)

Ja det är riskabelt att vara offentliga personer och prata om barnen, inte heller lämpligt att bjuda in till sexchatt och i samma story ha en nakenbild på Chiara.

Ja jag tänkte på dessa vidriga människor som förföljer särskilt influencers, de tror att Nicci bjuder hem dem för att chatta mm.

Har du inte hört Niccis uttalanden om hur bedragna kvinnor är/ser ut och hur sexig och snygg hon själv är?

Hon är ju till och med "för sexig för BVC" där alla var feta, trötta och inte tog hand om sig själva.
Hon själv var en sexig milf mm.

Jag tycker inte att det är okej att såra andra och framhäva sig själv.
De som inte känner henne privat utan bara hör det hon säger i poddar, Youtube mm kan lova att det är bara en bråkdel av de taskiga saker hon säger.
Det kan man se på de vänner hon har haft, osams med alla.

Just det, hon har ju en väninna som man ser på Insta:
swedish.bella11 som suger av glassar och undrar om någon vill hänga med en milf mm, hon har även på sig ett par gummibyxor med dragkedja i arslet.

Lika barn leka bäst heter det ju så jättebra att hon har en vän med samma intressen och Bella vill också Ligga inatt.

Vill jag att de ska göra slut?
Både ja och nej.
Nej för barnen, ja för toxic.

Skrev ovan varför otroheten tas upp hela tiden.
Nej Nicci behöver inte be om ursäkt för det skulle ändå inte vara genuint, hon tycker det hon tycker och har sagt en hel del av det på sociala medier.
Citera
2026-07-02, 20:08
Medlem
Citat:
Jag citerar N:s personliga brev ur OH.
"Andreas mamma kom på besök 10 Juni och hon var inte nöjd med oss, hon tyckte inte vi ställde några frågor"

Ja, V är säkerligen okej med chattandet Om han nu vet vad som döljer sig bakom betalväggen.
Är ingen moralpredikare i den bemärkelsen, men när det finns barn med i bilden plus att de båda är offentliga så är det fullt förståeligt att människor reagerar.

Alla är vi och tänker olika.
I detta fall så är det N själv som gått ut med att hon aldrig någonsin skulle acceptera otrohet och dessutom varit benhård på den fronten.

Ingen aning men...
Skulle varit intressant att se hur N hade känt och eller reagerar om V hade suttit hemma i underkläder/string och sexchattat i poser med unga kvinnor mot betalning i barnens direkta närhet????

Kort och gott.
Därav så tror jag gissningsvis att de starka reaktionerna delvis vuxit fram utifrån N:s egna ord.

Vad är OH för något?
Citera
2026-07-02, 20:11
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen

Citat:
Ursprungligen postat av modig39
Ja hon är sjukt oattraktiv och blir mer och mer av det för varje dag. Inte konstigt att han söker sig till lite mer normala familjära tjejer

Det ser inte så vackert ut när hon mimar och ålar sig (tyvärr i otakt) till sin EPA-dunklåt som tyvärr inte är bra.

Där hade jag förväntat mig något bättre och jag trodde att hon skulle göra något barnvänligt eftersom Chiara älskar att dansa och sjunga.

Men Nicci är Nicci och sex går som vanligt före allt annat.
Citera
2026-07-02, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blissophie97
Vad är OH för något?
Offentlig Handling
Citera
2026-07-02, 21:55
Medlem
Citat:
Bara N & A vet vad "oförrätten"med A mamma handlar/handlade om och jag önskar ej spekulera vidare om det i tråden.

Rättelse: Stämmer att det inte framkommer vilka "vi" är så jag tar tillbaka det.

Ja, skvallertrådar tenderar att bli tjatiga när något nytt om samma ämne uppstår. 😅

Det ända man vill är att barnen ska få den allra bästa av förutsättningar och bli prioriterade i mogna och trygga vuxnas sällskap.
.

Så du kan spekulera om exakt allt annat i hundratals inlägg spekuler om alla Niccis mer eller mindre offentliga familjemedlemmar men inte om ifall Andreas morsa kanske är en bidragande orsak till den här konflikten? 😂 Är ju helt uppenbart från dom offentliga handlingarna att morsan på Andreas sida verkar vara jävligt speciell.
Citera
2026-07-02, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Jag har inte sett ett enda inlägg om att Viktor skulle vara olämplig runt barnen.
Han har gjort En olämplig handling som lagts upp på sociala medier.
Tvärtom verkar de flesta positiva för det syns hur mycket han älskar barnen.

Nej han är inte okej med det hon gör, det har han själv sagt men samtidigt kan han inte bestämma över henne.
(Hon kan inte bestämma över honom heller.)

Ja det är riskabelt att vara offentliga personer och prata om barnen, inte heller lämpligt att bjuda in till sexchatt och i samma story ha en nakenbild på Chiara.

Ja jag tänkte på dessa vidriga människor som förföljer särskilt influencers, de tror att Nicci bjuder hem dem för att chatta mm.

Har du inte hört Niccis uttalanden om hur bedragna kvinnor är/ser ut och hur sexig och snygg hon själv är?

Hon är ju till och med "för sexig för BVC" där alla var feta, trötta och inte tog hand om sig själva.
Hon själv var en sexig milf mm.

Jag tycker inte att det är okej att såra andra och framhäva sig själv.
De som inte känner henne privat utan bara hör det hon säger i poddar, Youtube mm kan lova att det är bara en bråkdel av de taskiga saker hon säger.
Det kan man se på de vänner hon har haft, osams med alla.

Just det, hon har ju en väninna som man ser på Insta:
swedish.bella11 som suger av glassar och undrar om någon vill hänga med en milf mm, hon har även på sig ett par gummibyxor med dragkedja i arslet.

Lika barn leka bäst heter det ju så jättebra att hon har en vän med samma intressen och Bella vill också Ligga inatt.

Vill jag att de ska göra slut?
Både ja och nej.
Nej för barnen, ja för toxic.

Skrev ovan varför otroheten tas upp hela tiden.
Nej Nicci behöver inte be om ursäkt för det skulle ändå inte vara genuint, hon tycker det hon tycker och har sagt en hel del av det på sociala medier.

Okej jag har sett flera inlägg där folk skriver att han inte borde vara nära iaf äldsta barnet men dom kanske blivit raderade. Har vid detta laget hört alla Niccis uttalanden som går att spåra bakåt men tycker inte något av dom är fog för så här konstigt skvaller som bara går ut på att låtsas vara förvånade över nya saker som händer. Liksom kul att skvallra absolut men att ”rapportera” om och om igen om samma sak och låtsas att de är nytt är rätt oskönt. Om Nicci har delat nakenbilder på barnet i samband med sina egna nakenbilder så hoppas jag innerligt att du polisanmält det med tanke på hur vidrigt det skulle vara. Har du det?
Citera
2026-07-02, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jullejulle
Så du kan spekulera om exakt allt annat i hundratals inlägg spekuler om alla Niccis mer eller mindre offentliga familjemedlemmar men inte om ifall Andreas morsa kanske är en bidragande orsak till den här konflikten? 😂 Är ju helt uppenbart från dom offentliga handlingarna att morsan på Andreas sida verkar vara jävligt speciell.

Eftersom det finns så lite fakta kring det så finns det ju heller inte så mycket att spekulera i.
Jag får ingen direkt känsla för hur A mamma är bara av det lilla som står i OH.

Det är mycket möjligt att A mamma är speciell, men det är inget jag vare sig har upplevt eller ännu bildat mig någon uppfattning om.

Men tack för informationen. 🙏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in