Citat:
Ursprungligen postat av
KentDement
Aha, jag tänkte mest eftersom det var jag som betalade och använde min adress som fakturering och email. Tänker det brukar väl i regel dröja innan man hör något om det skulle vara så att det beslagtas ? Dessutom var det ingen stor mängd heller. 5g isolat
Yes, men det står inte vad du köpt med ditt konto och alla har tillgång till din adress/mail och skulle därav kunna göra en sådan beställning själv, menar att det inte skulle hålla i rätten då dom inte kan bevisa att du köpt något illegalt (vilket du inte har även om man skulle styrka ditt köp).
Oroa dig inte, ge det lite mer tid och kolla vad det står i postappen/tracking.
Du kommer bli notifierad om det blir beslagtaget.
Blir det beslagtaget så kontakta butiken ifråga.
Tycker det är hemskt att folk som handlar så pass vanliga produkter (som säljs lagligt i butik i länderna nära oss) ska behöva oroa sig i onödan. Helt onödiga resurser där man försöker tvinga folk till att leva på det viset man själv anser är det rätta, rätten att bestämma över andras kroppar är bara ett symptom av fascism.
Vi behöver en reform/modernisering av narkotikapolitiken, inte diktaturfasoner och tvång.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tjackad-Tullare
Blev inte detta klassat precis?
Typ två veckor kvar till klassningen. Är glad att jag gjorde ett litet köp iaf, försvinner ju snart. Skumt att regeringen vill att folk ska bidra till kriminalitet istället för skatteintäkterna. Dom tänker helt uppochner.