2026-07-02, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sensei
Där tror jag att du har feltolkat chatten. Tror att han svarar med att han också vill ha sex med personer i olika åldrar men inget med hans egen dotter att göra

Han är ju trög också, regerar inte på att olika mammor skriver exakt samma sak med ord som mys, familjemys och morsorna skriver att de alla ska ligga och mysa i sängen.
Citera
2026-07-02, 20:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Är fallhöjden brutal på #795? Han ser proper ut för att vara gädda

Japp. Sales manager, ansvar för hr och annat. Finns intervju med honom på youtube. Han dök inte upp på kontoret idag.
Citera
2026-07-02, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Japp. Sales manager, ansvar för hr och annat. Finns intervju med honom på youtube. Han dök inte upp på kontoret idag.

Härligt
Citera
2026-07-02, 20:13
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Här har du en riktigt sjuk jävel

https://dumpen.se/2026/03/01/smabarn-och-hundar-varnamo-746/

Han vill ju ha fitta från barn han.

Samtalet sen där han vädjar, bönar och kryper, är gäddångest dexluxe. Flyttat har han med. Bytt till internationellt namn, kanske flytt till Asien för att utöva sina perversiteter.
Ja, samtalet med #746 går inte av för hackor. Jag lyssnade på det så sent som igår och maken till ynkedom får man faktiskt leta efter. Jag funderar faktiskt på att ladda ner detta mästerverk till konversation och använda som ringsignal. När man står i ICA-kön en fredagseftermiddag så hörs plötsligt "Snälla...jag gör vad som helst...jag gör vad som helst" om och om igen från innerfickan. Jag tror faktiskt att det kan vara en icebreaker till samtal med okända i affären. Någon tittar undrande och då förklarar man att sådär låter #746 på Dumpen när han blivit påkommen med att vara en genomäcklig pedofil. 😅
Citera
2026-07-02, 20:21
Medlem
AnonymHingsts avatar
Citat:

Samtalet sen där han vädjar, bönar och kryper, är gäddångest dexluxe. Flyttat har han med. Bytt till internationellt namn, kanske flytt till Asien för att utöva sina perversiteter.
Nu pratade vi om 795 som får barnen kastade på sig
Citera
2026-07-02, 20:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, samtalet med #746 går inte av för hackor. Jag lyssnade på det så sent som igår och maken till ynkedom får man faktiskt leta efter. Jag funderar faktiskt på att ladda ner detta mästerverk till konversation och använda som ringsignal. När man står i ICA-kön en fredagseftermiddag så hörs plötsligt "Snälla...jag gör vad som helst...jag gör vad som helst" om och om igen från innerfickan. Jag tror faktiskt att det kan vara en icebreaker till samtal med okända i affären. Någon tittar undrande och då förklarar man att sådär låter #746 på Dumpen när han blivit påkommen med att vara en genomäcklig pedofil. 😅

Tack för tipset!

Ja, det där samtalet. Man kan allt säga att 746 slickar Saras röv, till ingen nytta.
Citera
2026-07-02, 20:25
Medlem
Citat:

Det här var verkligen en patetisk sate. En incel helt enkelt där det gått så långt att han tar alla hål som går, inklusive hundar och katter. Här tror jag tyvärr det krävs tvångssterilisering… Usch och twii… 👎
Citera
2026-07-02, 20:29
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Tack för tipset!

Ja, det där samtalet. Man kan allt säga att 746 slickar Saras röv, till ingen nytta.
Ja, det är sannerligen synd om #746. Ingen fruktkorg och inga blommor fick han, bara evig hågkomst på Flashback. Det är faktiskt lite av en bedrift, särskilt med tanke på att han utmålar sej själv som så oerhört smart. Högmod går före fall och det personifieras så fint av #746, tycker jag.
Citera
2026-07-02, 20:40
Medlem
#746 samtal är antagligen det mest omanliga som någonsin dokumenterats sedan den första inspelningsutrustningen uppfanns
Citera
2026-07-02, 20:46
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Det här var verkligen en patetisk sate. En incel helt enkelt där det gått så långt att han tar alla hål som går, inklusive hundar och katter. Här tror jag tyvärr det krävs tvångssterilisering… Usch och twii… 👎
Man hade verkligen önskat att #746 faktiskt var en incel som varken kom i närheten av kvinnor, barn eller djur. Tyvärr är han inte det. Sterilisering har ingen effekt på en sådan här individ. Däremot borde han kastreras, gärna med en slö skridsko eller liknande. En sådan här person har förbrukat sin rätt till att inneha pungkulor.
Citera
2026-07-02, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
#746 samtal är antagligen det mest omanliga som någonsin dokumenterats sedan den första inspelningsutrustningen uppfanns

Tveklöst! Aldrig har jag hört någon prata så patetiskt och flåsigt med en så ynklig röst som mot slutet av den inspelningen.
Citera
2026-07-02, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Man hade verkligen önskat att #746 faktiskt var en incel som varken kom i närheten av kvinnor, barn eller djur. Tyvärr är han inte det. Sterilisering har ingen effekt på en sådan här individ. Däremot borde han kastreras, gärna med en slö skridsko eller liknande. En sådan här person har förbrukat sin rätt till att inneha pungkulor.
Känner att det är fler kroppsdelar som behöver avlägsnas här. Amputation i halsnivå verkar lämpligt, så inga av hans skruvade tankar kan komma ut till omvärden.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in